[Films] Recente Films [Deel 3]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Michael_T, 29 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ik wil hem ook wel zien. Higher quality trailer made a lot of difference.

    Ik wil ook nog kijken: Borat, The Science of Sleep, the Fountain, Pan's Labyrinth
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    ik wil nog nachtrit en slachtnacht kijken van de nederlandse films
     
  3. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Voelt als de game: God of War [PS2]. Ik heb destijds ook met verbasing na de uitgelekte trailer gekeken. _O_
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nachtrit lijkt me ook goed!


    Gisteren Nacho Libre gekeke, met Jack Black

    Wat een domme film :+, wel grappig
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Zal er volgende week heen gaan denk ik. zometeen met 2 vrienden naar jackass 2
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja daar heb ik heel lang geleden een trailer en theme van gedownd. Van die trailer lag ik al in een deuk!!!
     
  7. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zin in een komedie voor deze avond. Hollywood comedy is geen probleem. Kan iemand er een paar noemen. Ik weet het niet zo goed voor nacho libre, is waarschijnlijk nie tmijn stijl, vond napoleon dynamite niet zo goed.
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Click? Of moet hij huurbaar zijn @ videotheek?
     
  9. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet huurbaar, maar click interesseert me niet genoeg.
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Cultural Learnings of America for Make Benefit Glorious Nation of Kazakhstan ? :+ met pamela anderson!! 8)
     
  11. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die is nog niet uit op DVD (ik kijk geen cams, anders zijn er genoeg die ik nog wil zien)
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dacht ik al begin ik ook niet aan :), kheb verder weinig komedie gekeken de laatste tijd
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    Jackass 2 vanavond gezien

    Ik heb eigenlijk om alles gelachen, het was echt een te gekke film, beter ook dan deel 1. Ik ga hem nog wel een keer zien denk ik. Wat een bizarre stukken zeg, je moet maar durfen hehe
     
  14. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Orange County op TV gezien. Leuke film met een paar hilarische stukjes.

    7+

    Edit: @ towel.

    Ik heb me in het verhaal verdiept, veel dingen gevraagt en gekeken etc, maar vond het acteren zo belabbert dat ik de film niet eens wou zien. En uiteraard zijn die ranzige dingen de hoogtepunten, waarom zou je die film anders kijken? De diepe character ontwikkeling? lol.

    Verhaal is gewoon een dunne kapstok om die ranzige dingen aan op te hangen imo. Ook al kan ik niet 100% oordelen omdat ik niet IEDERE scene heb gekeken.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  15. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    hebben jullie al een trailer van saw 3 gezien? die komt ook ergens deze maand in amerika uit en niet lang daarna ook hier.

    saw III trailer
     
  16. mars15

    mars15 Guest

    ja zag trailer in bios, gelijk er heen
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    net gezien op de site, idd best lijp maar ik hoop dat iets beter word dan 2 (niet dat die slecht was, integendeel zelfs maar ikben dat ht langzaam steeds meer bergafwaarts gaat)
     
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    De makers hebben volgens mij zelf ook gezegd dat ze meer in de sfeer van Saw I weer wilde komen, omdat ze dat zelf ook beter vonden... Ik vond I persoonlijk ook beter dan II, veel 'origineler'..
     
  19. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    The Girl with a pearl earing: Great.
    Manhatten: Ik vond het begin geweldig, maar op zich heeft het me weinig geboeid.
    The Curse of the jaded scorpion: enjoyable. Ik heb weinig Woody allen films gezien, maar ik vond ze tot nu toe vermakelijk. Een beetje een goede tv-film.
    Jay and silent bob strike back: grappig. Beetje een ode aan zichzelf (en star wars). Het word tijd dat ik Clerks kan kijken.
    Match Point: Op zich geen film waar ik fan van zou worden, maar ik vond het wel een goede film. Heeft me niet verveeld, ondanks de meeste onder zo'n films dat misschien wel zouden doen.
     
  20. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister american pie: the wedding nog eens gezien, ik blijf die film leuk vinden :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina