De HDTV Thread [Deel 7]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Edit:// Laat maar.

Laatst bewerkt door een moderator: 12 okt 2006
  2. dannynima

dannynima Guest

bedankt melbuuln,
    zal er morgen weer heen gaan, want word er niet goed van.

Oja,Jeepee, hoe zag jij da dat ie geen componentingang heeft?

Zou je misschien ook even kunnen kijken of de 42LC2R een componentingang heef?Zag net in de winkel dat ie dat wel had maar misschien staat het niet vermeld op de sites?

Oja, en op deze site staat dat de 32LC2R een 1 video component YUV in heeft, is dat een component aansluiting?
    http://www.pixmania.nl/nl/nl/313168/art/lg/lcd-televisie-16-9-32-81.html#fichetechnique

alvast bedankt,

3. Rabasa

Rabasa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je nou wat meer leest ipv zoveel vragen stellen.. En een site als kieskeurig.nl gebruikt kun je zelf antwoord geven op je vragen.

de 42LC2R heeft geen component ingang. http://www.kieskeurig.nl/product/18FEC19F9C3465F7C125714D0042A954.htm

De 32LC2R heeft wel een component ingang. http://www.kieskeurig.nl/product/A946ACA50CC91CCDC125713B0046C64D.htm

Je koopt eerst een TV en vervolgens ga je pas kijken of ie wel geschikt is :{

Geeft niet als je er niet zoveel van af weet, maar verdiep je er dan eerst in voordat je iets gaat kopen.

Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  4. dannynima

dannynima Guest

sorry allemaal, ja kweet het , voortaan is beter informeren en dan kopen, mn lesje geleerd, maar kunnen jullie me een beetje begrijpen dat dit moelijk is voor een NOOB, en dit snap ik ook al niet, dat de 42inch geen componentingang heeft en de 32inch wel .

5. Schumi The Best

Schumi The Best Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ???

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als de verkoper jouw vragen kan beantwoorden , moet je meteen de bestelling annuleren.
    Dit voorkomt héél véél ergernis achteraf.

Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  7. dannynima

dannynima Guest

8. JeePee

JeePee Guest

Elke site geeft weer anders aan. Op de ene heeft ie wel, en op de andere geen Component. Ik zou gewoon naar de winkel toe gaan, en het zelf bekijken. Er kan in elk geval wél een 360 op aangesloten worden via de VGA ingang.

9. dannynima

dannynima Guest

oke,

scheelt het over het algemeen veel als je 360 via component of via VGA aansluit, hoorde wel dat VGA scherper is maar minder kleur had ofso....

10. JeePee

JeePee Guest

Dat klopt. VGA is scherper en doffer, en component is minder scherp maar warmer. Wat men het mooiste vind ligt heel persoonlijk. Ik vind component, maar er zijn zat andere die voor VGA gaan.

11. aphex

aphex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn voorkeur gaat ook uit naar component, ik hoop trouwens dat die xbox360 hdmi kabel snel beschikbaar komt....

12. dannynima

dannynima Guest

owke :), met dof bedoel je dat het wat meer helderder is of lichter toch?En zijn de verschillen in kleuren heel groot?
    Hoop ook dat de HDMI kabel snel komt, dan krijgen we nog mooier beeld toch?

13. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    VGA is erg scherp t.o.v. component
    daarentegen heeft component mooiere kleuren t.o.v. VGA

dus de kleuren bij component zijn wat natuurlijker, mooier om naar te kijken.

In theorie moet hdmi mooier beeld geven, en ik weet wel zeker dat dit in de praktijk wel degelijk merkbaar is..!:)

14. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Lees al deze berichten nu een tijdje, en volg het niet helemaal :cool:!
    Maar ik ben dus gelijk naar kieskeurig.nl gegaan om te kijken naar de aansluitingen van de Samsung LE27S71B die ik wil gaan aanschaffen.

Zit dus wel een Component aansluiting op...
    Dus het is beter om DAAR je Xbox 360 op aan te sluiten, dan gewoon op via de Scart?

15. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Component is beter dan Scart..

16. super vinkie

super vinkie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand ervaring met de nieuwe Samsung LE40F71B er wordt gezegd dat deze full HD is, maar is ie dan nog goed om mee te gamen op een 360?

17. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je zelf?

Tv's die je nu koop zijn meestal HD Ready, dus er klaar voor..
    Die Samsung die jij noemt is VOLLEDIG HD, dus zal die er niet klaar voor zijn?

18. dannynima

dannynima Guest

Heb net LG opgebeld, en gevraagd of de 32LC25R een component aansluiting heeft, ja was de antwoord.

19. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens. Even een leuke vraag, wat is/zijn de beste 1080p LCD tv's in een groot formaat, vanaf 46 inch ongeveer..

Vader wil ook een nieuwe tv kopen, en hij heeft een nogal ruim budget gegeven :)

20. Schumi The Best

Schumi The Best Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er niet iemand die even mijn vraag kan beantwoorden, want we gaan vanavond naar de mediamarkt.

Alvast bedankt:D

Laatst bewerkt: 13 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina