[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    klopt niet, voeding past er toch niet eens in?

2. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Had je afgesproken dat ups hem komt halen of zou je zelf de labels uitprinten en een afspraak maken?

3. JeePee

JeePee Guest

Ik zou de labels met een mail krijgen. Althans, dat dacht ik. Maar zijn ze ook gewoon uit te printen dan? Dat scheelt een hoop :)

4. IanDS

IanDS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk m'n console terug (nadat UPS gisteren m'n straat niet vond): hij is van mei 2006, zat in zak met "welcome" en heeft andere DVD-tray dan de vorige. Maar na 1,5 uur liep hij al wel eens vast, toen ik het hoofdmenu (dus zonder game) van menu veranderde. Was na demo te downloaden, misschien heeft dat er iets mee te maken. Hopelijk is dit geen slecht voorteken, nadien deed hij het trouwens weer.

Weet er trouwens iemand waar je een overzicht (met foto's?) vindt van de verschillende DVD-trays?

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ik kreeg die twee opties: (a) ze komen langs, dan heeft UPS de labels bij zich
    (b) ze sturen de labels per e-mail en je print ze zelf uit. Plakt er zelf eentje op de doos en dan maak je zelf een afspraak met UPS :)

Ik heb gezegd dat ze maar gewoon langs moesten komen, had even geen printer. Toen ze langskwamen was ik er niet en hebben ze de labels in de brievenbus gestopt en kon ik alsnog zelf een afspraak maken.

6. JeePee

JeePee Guest

Ik had dus afgesproken dat ik hem via de mail zou krijgen. Hoe lang duurt dit ongeveer? Wacht nu zo'n 3 uur. Ik zit nu namelijk al een week met een kapotte 360, terwijl hij bij wijze van spreken de dag nadat hij kapot ging kon worden opgehaald... als die telefoniste mijn email maar goed geschreven had :mad:

7. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Mij werd gisteren verteld dat ik de labels over de post kreeg, als ik deze binnen had moest ik een afspraak maken met UPS. Het is echter heel anders gegaan, vandaag stond UPS aan de deur terwijl ik niet thuis was, toen hebben ze het label in de bus gedaan met een notitie dat ik contact met UPS op moest nemen.

Dit laatste heb ik dus ook (labels in de brievenbus), heb jij toen het bovenste deel losgeknipt en deze op de doos geplakt?

Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  8. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje over garantie. Volgens de boekjes die bij mijn 360 zaten heb ik 1 jaar garantie, toch lees ik hier vaak dat je 2 jaar garantie hebt, hoe zit dat dan.

En bij een gerepareerde 360, heb ik dan opnieuw 1 (of 2) jaar garantie? Of verloopt hij gewoon 1 (of 2) jaar na mijn eerste aankoop.

9. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt binnen 24 uur die mail voor label UPS.

Bij mij zeiden ze dat ik alleen de console in een blanco doos moest doen. De voeding, kabels en hdd heb ik hier gewoon.

/edit: Ja, op alle apparatuur heb je tegenwoordig 2 jaar garantie, ook al zegt het 1 jaar.
    Ik vind het dus oplichting als een winkel zegt van : " u kunt de garantie uitbreiden naar 2 jaar voor dit bedrag". Stom als je dat doet.

Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  10. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    duurde bij mij een uurtje of 2-3. Ik kreeg ze toch te laat binnen om diezelfde dag nog te bellen naar UPS.

Je krijgt 2 labels. 1 om zelf te houden, de ander om op te plakken. Gewoon even uitprinten en knippen, en op de doos plakken. Xbox 360 erin en klaar is kees. Even bellen naar het telefoonnummer dat je erbij krijgt, om een afspraak te maken om op te laten halen. Bij mij stonden ze binnen anderhalf uur voor de deur. Maar ik heb dan ook om 8u15 gebeld.

11. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Jep (maar bij was het een sticker dus hoefde niet te knippen ;))

Klopt, dat is meestal de bedoeling. Maar soms kan het probleem misschien worden veroorzaakt wordt door de voeding of hdd en dan moet je deze ook mee sturen :)

12. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Bedankt, morgenochtend vroeg maar eens aan de telefoon hangen om een nieuwe afspraak te maken om het op te halen :)

13. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook eentje uit mei, maar wat voor disctray heb je? Die met veel gaten, Hitachi?

14. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Microsoft is langzaam, niet UPS, ik had mn pc en 360 dezelfde dag meegegeven met UPS (vrijdag) mn pc is vandaag dus terug gekomen, ben benieuwd hoeveel extra dagen microsoft nodig heeft om even in de doos te kijken en een nieuwe te versturen....

15. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    Is geen vak maar een hobby xD
    Maar ontopic, ik wist toen niet exact meer hoelang het geval weg was dus had het maar minimaal genomen. Van microsoft kreeg ik idd 14 weken te horen met excuses etc etc.

Dus geen vooroordelen aub..

16. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten een hoop mensen te wachten op hun Xbox, en die indianen verhalen van 14 weken is dan niet echt een geweldig vooruitzicht, dus laten we gewoon eerlijk blijven ;)

17. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad hey... Kreeg al dikke shocks hiero. Ik wil mijn xbox ook wel eens terug... Hij is nu 6 werkdagen weg terwijl een maat van me hem binnen twee dagen weer terug had...

18. IanDS

IanDS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik dacht zonder gaten (i.t.t. mijn vorige).

19. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    nou ik heb hem net terug en drie weken moeten wachten, dus hou daar rekening mee

20. Digs NL

Digs NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ga ik toch een hoop stampij( als je het zo schrijft) maken. Dat vind ik echt belachelijk... Gewoon de volle 15 werkdagen ofwat...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina