aan deze reactie te lezen willen de meeste mensen WoW op de xbox 360 wel hebben dus vraag ik me af waarom blizzard het niet gewoon voor de 360 maakt. Geen markt voor WoW?? lijkt me niet want iemand die geen PC gamer is of je computer is niet goed genoeg wil wel WoW spelen ondermeer ik. Heb net zo'n pc waarom het waarschijnlijk net draait, moet anders RAM geheugen kopen en dat kost me weer 50 euro . In iedergeval hopen dat Blizzard verstandigd wordt en WoW uitbrengt naar de 360 zodat meer mensen geen sociaal leven meer kunnen hebben onder meer ik
Die kraskaarten zijn er al lang, ik weet niet waar jij dat creditcard-only idee vandaan hebt. Ik vind dat iedereen hier wel heel erg positief zijn, ik hecht bijna geen waarde aan dit gerucht. WoW valt niet te spelen vanaf de bank naar mijn gevoel.
Voor die FF 360 MMORPG hoef je ook geen gold te hebben, maar je betaalt wel maandelijkse fee. Ik hoop dus ook dat dit voor WoW gaat gelden, anders wordt het wel erg duur allemaal....
Volgens mij komt Diablo 3 op de xbox 360 als console MMORPG (een soort WOW light), minder uitgebreide interface (knoppen). Met een behoorlijk uitgediepte single player storyline, en tevens grote stukken multiplayer. Om er zo voor te zorgen dat ook de meer casual gamer er veel plezier aan kan beleven. Dus eerst veel single player missions met een mooie storyline, en richting (open) endgame steeds meer multiplayer missions/battles. Maar tevens nog steeds uitgebreide story driven single player fun (dus waar WOW dungeons in de aanbieding heeft, komt Diablo 3 ook met veel single player chapters ter download naarmate de tijd verstrijkt). Dat zou absoluut rulen. . For the light!
Zeker nog nooit WoW gespeeld? Met addons bedoel ik dingen die je voor het spel kan downloaden om zo bijv. het spelen gemakelijker te maken..
Je weet toch: de warden is checkin you!, of bedoel je niet van zulke addons want daarover wordt hier niet gepraat .
Zoals Cosmos, Atlas, RaidAssist, RaidHealer. Al die handige UI's die je op internet kan downloaden en niet van Blizzard zelf zijn. Die volkomen legaal zijn... Ontoppic: Als dit gerucht berust op waarheid.... dan ga ik het duidelijk kopen en er wel maandelijks voor betalen als dat nodig. Dat is het avontuur wat je beleefd echt waard..! Moeten ze hem wel launchen met Burning Crusade erin..
WoW was tijdens zijn release toch wel creditcard only , dat bedoelde ik, dat als ze WoW op de 360 uitbrengen, dat als die op de release van de 360, dan eerst ook cc only is, maar ik neem aan van niet hoop ik...
Nee ga er niet aan beginnen alleen dat betalen staat me al niet aan en WoW heeft al bewezen dat je er gewoon aan verslaaft raakt en dan wil ik ook niet. greetz promise
ok, je kan verslaaft raken aan wow, dat is waar, mr uiteindelijk beheers je jezelf toch? kijk, ik zelf heb ook wow gespeeld bij een vriend van mij ( en nee, niet ff snel 5 minuutjes ofzo, wel vrij wat, mr ook weer dat je zegt verslaafd ), ik vind wow ook harstikke gaaf, mr als ik eraan begin, weet ik wel wanneer ik moet stoppen.
Ik heb zelf dan wel geen WoW maar speel af en toe bij een maat. En waarom zou het niet gaan met een Controller? Als iedereen met een Controller speelt is 't toch gelijk?
fuck wow(geintje ) dat filmpje van south park met wow is wel grappig anyway, waarom koopt iedereen niet straks Huxley? ook een mmorpg maar dan mooi
Ik snap echt niet wat mensen zien in dat WoW. Ik zal je vertellen dat ik (persoonlijk) echt een baggergame vind. Ik ken ook gasten die het spelen. Die hebben de godganse dag die pc aanstaan, om vervolgens te wachten tot eindelijk iedereen van hun "dungeon" (zo heet t toch?) aanwezig is en dan kunnen ze een potje matten met een andere clan (??????). De game is verre van realistisch... t is net 1 groot febeltje. En bij die gasten die ik ken die zien hun eigen kids niet eens meer lopen door dat baggerspel. Echt ab normaal. Gamen moet leuk blijven. Zowiezo snap ik niet dat mensen hier verslaafd aan raken, maar ik heb echt veel gehoord dat mensen die er verslaafd aan raken ook echt alles ervoor aan de kant zetten. ZIEK!!!
Het is niet clan vs clan. Je trommelt je guild op om bosses te overwinnen etc. Dat is een onderdeel van het spel, het is een rpg waarbij héél veel strategie en taktiek komt kijken. Dat moet je aanspreken of niet. Het is een kwestie van zelfbeheersing en prioriteiten stellen. Als je dat niet kunt, moet je ook niet aan WoW beginnen. En ja, helaas, ken ik ook wel een aantal mensen die dat niet kunnen.
als deze game voor de 360 komt, lijkt het me alleen goed voor de verkoop, voor mij hoeft het namelijk niet :{