PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. mark8925

    mark8925 Guest

    ja door mij ook.. kan echt niet meer wachten.. op de ps2 speeltie ook echt heerlijk:x maar de 360 versie schijnt subliem te worden, als ik de reacties lees/hoor _O_
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit jaar ga ik iig niet voor fifa, want de demo was kut=( Dus dan zal ik dit jaar maar voor PES gaan;)
     
  3. mark8925

    mark8925 Guest

    zul je zeker geen spijt van krijgen, mits je van écht voetbal houdt ;)
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ie eenmaal uit is, moeten we eigenlijk ff een lijstje maken met alle gamertags van de xboxworld mensen! Is natuurlijk leuk om af en toe tegen elkaar te spelen en toernooitjes op te zetten :)
     
  5. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    IK kreeg gisteren van iemand in mijn vriendelijst een PM. Ze hebben een nieuwe site opgezet. www.xtoernooien.nl Dat is een site speciaal gericht op toernooien. Momenteel nog voornamelijk Call of Duty, maar ik denk dat er strax ook wel andere games bij komen. Je kan er ook om geld spelen. (bij Call of Duty is het dan opgezet in deathmatches, gratis, 5 of 10 euro per potje en het werkt via PayPal, dus ook safe). Ze willen uiteindelijk naar het idee toe wat ze in Amerika hebben. Toernooien met een mega prijzenpot. Zou wel leuk zijn om een reallife voetbal competitie op te zetten. 10 euro per seizoen, 18 spelers. Winner takes all.

    Ik wou me nu ff richten op Fifa... ik weet niet hoe het met jullie zit op het moment. Maar ik word er helemaal schijtziek van die (en nu hou ik me in) KUTSERVER van EA. :mad: :mad: :mad: Ik heb gisterenavond denk ik 30 potjes online gespeeld. Ik denk dat ik er bij 20 kreeg (en weer bij de corners) "connection whit your opponent is lost". Ik word er echt helemaal gek van. Net weer, 3 potjes gespeeld, alle 3 gedisconnect. En t ligt echt niet aan mijn verbinding. Geloof me. Ik vind dit echt zwaar slechte service. Alleen dit al vind ik al een reden om strax lekker te PES-sen (alhoewel ik niet weet hoe hun server is).
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    PES werkt lekker Online bij mij! :)
    Eigenlijk nooit problemen mee moet ik zeggen....

    Verder moeten we zeker eens een toernooitje organiseren hier met XBW! Zo ergens in 2007, zodat men eerst flink kan oefenen!
    Om geld spelen vind ik dan net weer iets ver gaan op dit moment! Later als ik misschien wat breder zit met mijn financieën :cool:!
     
  7. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Mensen voor toernooitjes enzo moeten jullie gewoon ff langskomen op de beste site over pes: www.peslive.nl Daar op het forum hebben ze competities toernooitjes, alles!! Dus check het daar.

    Edit alleen let wel, de meeste mensen die daar zitten zijn pro, dus reken op een pak slaag.

    (hier reken ik mezelf trouwens niet toe hoor.)
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2006
  8. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou net zeggen Arrogantie? Don Juan ;)?

    haha, nee als ik pes heb uitvoerig ff Master League doen en kga zeker tegen jou gamen of nie?:b:
     
  9. Dioxic

    Dioxic Guest

    welke teams heeft pes dit keer in de premier league gelicenseerd
     
  10. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    alleen manchester en arsenal volgens mij. Maar hoe zit het met Chelsea en Liverpool? Hoe heten die dan?
     
  11. Floeng

    Floeng Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kocht fifa05 en 06 voor xbox, ervoor had ik enkele fifagames op pc. dit jaar pes5 gespeeld op pc en ik vond het echt prachtig, ik speel het nu en dan nog (in afwachting van pes6 :p)
     
  12. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Arrogant ben ik zeker ja. Maar ik kan ook wel eerlijk toegeven dat ik niet bij de beste hoor!!! hahahaha :D

    Wij gaan zeker ff een paar potjes spelen. Zoals ik al eens eerder heb gezegd, mijn lijst zit vol maar voor mensen die Pes spelen maak ik altijd ruimte!!!
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel tegen mij dan, als je durft :) Gamertag: Egy Elsawi
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De volgende die een beledigende opmerking maakt tegen over iemand anders in deze thread mag op Vakantie Ban
     
  15. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol, ik had Pes5 voor de pc. Maar dat heb ik nooit ECHT uitvoerig gespeeld, dus kon ik het niet, dus vond ik het niet leuk. Maar ik had wel door dat het beter was ALS je het kon:9
     
  16. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0

    thnx voor de reclame :thumbs: :9
    op de pes6 release zal er een nieuwe ladder online gaan, we zijn druk bezig met programmeren van één, net zoals op de grotere engelse sites
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Hoor je dat Tech, zelfs jou rekenen ze bij ons op de site tot de pro spelers ;)

    Zet je ervaringen met PES6 op de PS2 even hier neer anders of bij de PES6 thread. De snelheid is ook op de PS2 een stuk beter dan bij WE10 toch?
     
  18. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    kan jij niet gewoon copy pasten?

    hij spelet iig verdomd lekker, veel beter dan WE10
    morgen bij Macwilly thuis? :p
     
  19. mark8925

    mark8925 Guest

    ja stuk langzamer weer.. was wel ff wennen:+
     
  20. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik heb de fifa 07 demo gespeeld maar hij valt mij zwaar tegen!(ik was er erg pisitief over) er is geen nieuwe engine gebruikt.. zie herlhalingen(stotteren en stoten!) Ook de gameplay is \aardig het zelfde gebleven.. ik denk toch dat ik maar voor Pes 6 ga!
     

Deel Deze Pagina