ja door mij ook.. kan echt niet meer wachten.. op de ps2 speeltie ook echt heerlijk maar de 360 versie schijnt subliem te worden, als ik de reacties lees/hoor
Als ie eenmaal uit is, moeten we eigenlijk ff een lijstje maken met alle gamertags van de xboxworld mensen! Is natuurlijk leuk om af en toe tegen elkaar te spelen en toernooitjes op te zetten
IK kreeg gisteren van iemand in mijn vriendelijst een PM. Ze hebben een nieuwe site opgezet. www.xtoernooien.nl Dat is een site speciaal gericht op toernooien. Momenteel nog voornamelijk Call of Duty, maar ik denk dat er strax ook wel andere games bij komen. Je kan er ook om geld spelen. (bij Call of Duty is het dan opgezet in deathmatches, gratis, 5 of 10 euro per potje en het werkt via PayPal, dus ook safe). Ze willen uiteindelijk naar het idee toe wat ze in Amerika hebben. Toernooien met een mega prijzenpot. Zou wel leuk zijn om een reallife voetbal competitie op te zetten. 10 euro per seizoen, 18 spelers. Winner takes all. Ik wou me nu ff richten op Fifa... ik weet niet hoe het met jullie zit op het moment. Maar ik word er helemaal schijtziek van die (en nu hou ik me in) KUTSERVER van EA. Ik heb gisterenavond denk ik 30 potjes online gespeeld. Ik denk dat ik er bij 20 kreeg (en weer bij de corners) "connection whit your opponent is lost". Ik word er echt helemaal gek van. Net weer, 3 potjes gespeeld, alle 3 gedisconnect. En t ligt echt niet aan mijn verbinding. Geloof me. Ik vind dit echt zwaar slechte service. Alleen dit al vind ik al een reden om strax lekker te PES-sen (alhoewel ik niet weet hoe hun server is).
PES werkt lekker Online bij mij! Eigenlijk nooit problemen mee moet ik zeggen.... Verder moeten we zeker eens een toernooitje organiseren hier met XBW! Zo ergens in 2007, zodat men eerst flink kan oefenen! Om geld spelen vind ik dan net weer iets ver gaan op dit moment! Later als ik misschien wat breder zit met mijn financieën !
Mensen voor toernooitjes enzo moeten jullie gewoon ff langskomen op de beste site over pes: www.peslive.nl Daar op het forum hebben ze competities toernooitjes, alles!! Dus check het daar. Edit alleen let wel, de meeste mensen die daar zitten zijn pro, dus reken op een pak slaag. (hier reken ik mezelf trouwens niet toe hoor.)
Ik wou net zeggen Arrogantie? Don Juan ? haha, nee als ik pes heb uitvoerig ff Master League doen en kga zeker tegen jou gamen of nie?:b:
alleen manchester en arsenal volgens mij. Maar hoe zit het met Chelsea en Liverpool? Hoe heten die dan?
ik kocht fifa05 en 06 voor xbox, ervoor had ik enkele fifagames op pc. dit jaar pes5 gespeeld op pc en ik vond het echt prachtig, ik speel het nu en dan nog (in afwachting van pes6 )
Arrogant ben ik zeker ja. Maar ik kan ook wel eerlijk toegeven dat ik niet bij de beste hoor!!! hahahaha Wij gaan zeker ff een paar potjes spelen. Zoals ik al eens eerder heb gezegd, mijn lijst zit vol maar voor mensen die Pes spelen maak ik altijd ruimte!!!
De volgende die een beledigende opmerking maakt tegen over iemand anders in deze thread mag op Vakantie Ban
Lol, ik had Pes5 voor de pc. Maar dat heb ik nooit ECHT uitvoerig gespeeld, dus kon ik het niet, dus vond ik het niet leuk. Maar ik had wel door dat het beter was ALS je het kon
thnx voor de reclame op de pes6 release zal er een nieuwe ladder online gaan, we zijn druk bezig met programmeren van één, net zoals op de grotere engelse sites
Hoor je dat Tech, zelfs jou rekenen ze bij ons op de site tot de pro spelers Zet je ervaringen met PES6 op de PS2 even hier neer anders of bij de PES6 thread. De snelheid is ook op de PS2 een stuk beter dan bij WE10 toch?
kan jij niet gewoon copy pasten? hij spelet iig verdomd lekker, veel beter dan WE10 morgen bij Macwilly thuis?
ik heb de fifa 07 demo gespeeld maar hij valt mij zwaar tegen!(ik was er erg pisitief over) er is geen nieuwe engine gebruikt.. zie herlhalingen(stotteren en stoten!) Ook de gameplay is \aardig het zelfde gebleven.. ik denk toch dat ik maar voor Pes 6 ga!