Resultaten RDK league

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door x-factor, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eSo Blade

    eSo Blade Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat mij maar weten wanneer die RDK League is afgelopen zodat er weer een nieuw tournooi komt dan ga ik eens inschrijven voor de gein.
     
  2. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0

    met wie dan?
     
  3. PsYcHoKiD

    PsYcHoKiD Guest

    hihi moesten net tegen OGRE3 en Crackpants en Mantrain :lol:
    was wel lache alleen ze prate trash hihi
     
  4. Towel

    Towel Guest

    hihi, jammer dat ze niet zo goed zijn in swat en dan toch zo fanatiek trashen. En voordat de pro-kenners als infernos gaan bewere dat ze me dik rape in hardcore, klopt....

    Ohja en die rdk, is dat nog binnen 2 maande dat toernooi? ander verloopt accountje.
     
  5. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    We moeten nu tegen Entire Gaming... maar hun zijn niet 1x komen opdagen dus ik denk niet dat ze dit keer wel komen opdagen...Hierna moeten we tegen Team DB hun zijn maar 1x op komen dagen en hebben 3-0 pak gekregen van LORD MOTHERS dusja ik denk wel dat we ze aanpakken als ze komen want hun laatste match kwamen hun niet opdagen....Als we 1ste in onze group worden(Wat eigenlijk al zekr is) moeten we waarschijnlijk tegen
    HeRe 2 FrAg:
    TemiL Leader
    AeTeR Player
    Umikaze Player
    Chaman Player

    maar alleen als hun verliezen van Team NuTryLies want anders moeten we tegen Team NuTryLies:
    Fab17 Leader
    H i V BoBBa Player
    La1 Player
    Deko Player
     
  6. x-factor

    x-factor Xbox Guru

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nog wel in de race.

    We hebben nu 1 match verloren, tegen die dzs.brooklyn.

    Maar we hebben nog zeker kans om 2e in de poule te worden.
     
  7. Towel

    Towel Guest

    Beter gaan we een poule opzetten voor de eer!

    Ik denk dat de finale gaat tussen TEAM NME vs Team van Infern0s! Wat jullie?\o/
     
  8. Champion

    Champion Guest

    ik denk dat deze kerels geen leven hebben:

    Fab17 Leader
    H i V BoBBa Player
    La1 Player
    Deko Player
     
  9. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol La1 Ruffel Lethal Gripz Omega Pyro chutieboy en ben zn naam kwijt zijn op eigen kosten naar NY gevloge voor MLG, kvind best wel lollig zoveel geld waste om geownd te worden, als je een sponsor hebt is het een ander verhaal..:x
     
  10. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    tickets naar de vs vallen best mee buiten et vakantie seizoen, volgens chutieboy heeft ie maar 2 weken hoeven werken om et geld bij elkaar te krijgen.

    BTW mijn team word al 2 uit de 3 matches gefokt dus wij liggen de waarschijnlijk toch uit.. Towel mijn team is best redelijk hoor?


    ?

    XBL chap:) (+ Bridge jij niet altijd;))
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  11. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Een hotel is ook niet goedkoop. En inderdaad je kunt je geld wel beter ergens anders aanbesteden dan een weekendje NY(gamen). Als je nu gewoon naar NY zou gaan ok.
     
  12. I JiLLeS I

    I JiLLeS I gewooon Nastyy

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0

    wij zijn dr toch allang mee gekapt,, tis alleen maar vriendjes politiek daar.. trouwes die Temil gasten zijn niet bepaald goed.. kan CrT makkelijk aan.. en dat team van La1 is ook cker niet zo goeed als je dnekt =( |:-
     
  13. Towel

    Towel Guest

    Haha infernos ik neem je team ook niet in de maling hoor:) jouwn team is zeker goed, Team NME heb ik hier en daar nog mn twijfels:D. En in team swat bridge we nie, psychokid had toevallig wel die game host, dat krijgt ie gewoon vaak.
     
  14. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ok team swat is belachelijk op VS host maar wel grappig:)

    Overigens is dat team van La1 in de RDKLeague ook niet ze echte team he, hij viel daar gewoon in.

    Team TSG:

    TSG Lethal
    TSG La1
    TSG Ruffel
    TSG Skillz

    vinden dit soort toernooien niet echt boeiend... (Dit is het volledige en correcte team van La1 ze hebben een nieuwe sponsor, geen idee of die ook reiskosten etc. betaald. Lethal, Ruffel en La1 vliegen op eigen kosten naar NY maar ze zijn ook pas gesponsord door TSG nadat het bekend was dat La1 etc. naar NY gingen:))

    Ze worden binnekort wel getest op hun LAN skills als 4 vs 4 team. In het LAN toernooi Matchbox 360 XL(dat op 25,26 november gehouden word) word het eerste LAN 4 vs 4 toernooi gehouden.. mTw vliegt waarschijnlijk naar Birmingham en eG dat team van Reddemon ook..

    Favorieten zijn Team TSG en Team Adr word wel spannend;)

    Er zijn natuurlijk ook nog onbekendere teams waar niet echt van bekend is hoe goed je ze moet/kan verwachten, ditzelfde geld eigenlijk ook voor Team TSG en Team Adr omdat hun zich net als andere nooit als een 4 vs 4 team op LAN bewezen kunnen hebben..

    PS als je zin hebt en een beetje redelijk engels kan lezen, dit is een soort samenvatting over XL geschreven door 1 van de team members van Team Reissue, Sublime. Dit gaat over een aantal Engelse teams waarvan verwacht word dat ze sterk zullen spelen tijdens het toernooi, top 5 waarschijnlijk.

     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  15. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    bedoelen ze in dat artikel met Roman -> shin? :+ Weet dat hij niet engels is maar viel me wel op.
     
  16. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    eej infernos, ik wil nou niet lullig doen hoor, maar kijk ik vind het spelletje halo ook wel leuk, maar vind jij het nou egt tof om allerlei sites af te gaan en kijke wat er gebeurd is/gebeurd??. ik weet niet hor, kan aan mij liggen, maar wie leest datgene nou wat jij net in je post hebt gezet, kbedoel kom op!, niet boeiend?=(
     
  17. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    lol dat snap ik, je hoeft et ook niet te lezen hoor en ik chek euhm deze site mlgpro en h3f.co.uk dat is et zo'n beetje op halo gebied..

    overigens is et voor mij een kleine moeite hoor kopieren en plakken lol..
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  18. Towel

    Towel Guest

    Infernos zn startpagnia is mlgpro en bij favoriete heeft hij h3f staan:) Naja, volgens mij vind alleen airwave het interessant en sostic doet alsof ie het interessant vind:thumbs:
     
  19. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ O-) _O_
     
  20. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel boeiend:) maar infern0s weet jij wat de precies de 2 teams zijn die nu in NY zijn?
    Want in een message van Anthony stonden:
    La1 Ruffel Lethal Gripz Omega Chutieboy Pyro en nog iemand:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina