[Algemeen] Saints Row [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 31 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Moet je na elke missie, opnieuw een paar Activities doen, om weer respect genoeg te krijgen, om een niewe missie te kunnnen spelen?
     
  2. bajo4life

    bajo4life there will be blood

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je de hele singleplayergame online samen coop met iemand uit je friendslist spelen?
     
  3. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    In principe wel ja, maar je kunt ook gewoon ff snel een hele rits activities doen zodat je veel respect heb en dan kun je gewoon lekker missie na missie spelen :)
     
  4. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had echt vette luck gister :p, ik rij zo naar impression clothing, zie ik ineens rechts van me in een steegje, dicht bij die zaak, een attriazone staan, misschien dat mensen m willen, hij kan dus daar in de buurt staan, echt vet geluk ^.^
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik kwam hem tegen toen ik net al die Destruction Derby missies had gedaan, toen reed ik weg maar zag ik iets vaags, ik dacht: ''Wow! Was dat een mooie auto?'' Dus reed ik terug en tadaa.. :D
     
  6. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Jupss!
    Dat is dan inderdaad wel beter :cool:!

    Ben ook wel eens zo'n auto tegen gekomen, terwijl ik bezig was met een Missie!
    Moet je keuze gaan maken, wat je gaat doen. Echt balen :9
     
  7. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    wat was het toch : fuck die missie , doe hem wel nog een keer....
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    die attratzione is neit moeilijk te vinden , had er iets van 6 in m'n garage staan
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    bij mij was ie totaal niet te vinden :eek:
    had er maar uit ellende eentje gekocht =(
     
  10. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Shit! Ik moet dus nog 2 tags doen..en 2 cd's zien te vinden. Maar waar ze zijn :confused:

    Iemand nog tips om die hitman missies tot een goed einde te brengen? Want ik ga dan naar de wijk waar ze horen te lopen...en meestal kan ik ze echt niet vinden hoor...
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    gewoon demo derby doen net zolang tot hij er komt te staan (volgens mij wanneer het avond is ofso)
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    nope... dat lukte bij mij ook niet

    (heb demo derby al een paar keer uitgespeeld...)

    maar goed :9 ik heb de achievement voor die chop shop al, dus nu maakt het niks meer uit :D
     
  13. maybe1984

    maybe1984 Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral 's nachts. Bij mij stond hij 's nachts gewoon bij het vliegveld geparkeerd.

    Even een vraag. Sinds gisteren kan ik het appartements district niet meer. Op een of andere manier zit hier een fout. Als ik in een auto zit verdwijnt de auto zodra ik dit gebied inrijd. dan blijf ik in de lucht zweven en kan nog wel schieten, maar kan niet dood. Zodra ik te voet het gebied inloop verdwijn ik tot mijn middel in de grond.

    Dit is behoorlijk frusterend, ik kan nu bepaalde dingen niet meer doen. Waaronder een missie en een activity.
     
  14. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand tips om online 100headshots te krijgen of 50 auto's op lvl 4
     
  15. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee man,

    Ik heb Saint's Row nou ook een tijdje. Maar ik zit met een probleem. Telkens als ik gewoon buiten op straat loop of rij etc. dan word ik heel de tijd achtervolgd door een helikopter... En die schiet ook nog eens op me. Hij blijf maar achter me aan vliegen, ik word er gek van.

    En als ik hem goed heb raak geschoten dan vliegt hij weer weg, maar komt ie later weer terug...
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, heb ik nog nooit gehad. heb je misschien nog een lening open staan?
     
  17. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zal het zijn. Bedankt man. Ik ben inderdaad nog 5000 schuldig aan de bank.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Die van 50 auto's in gewoon onmogelijk en van 100 headshots heb ik nog nooit gehoord. Als die bestaat zou ik hem al lang moeten hebben.
     
  19. D-Bro

    D-Bro Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeso is 50 autos op lvl 4 onmogelijk:confused:
    Het hoeft niet in 1x...
     
  20. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel wat tips voor je..

    je moet dus 50 keer de auto pimpen van lvl 3 naar 4 ( dus lvl 1 naar 2, 2 naar 3 telt niet mee ), ga als jullie bijna genoeg cash hebben ( ergens rond 1500, of 1800, licht er aan moet hoeveel man je speelt ) alvast in de auto zitten, zodra er genoeg is, pimp je m meteen, en je hebt er weer 1tje bij, en zoals D-bro zegt, het hoeft inderdaad niet in 1 keer

    ja er is een achievment van 100 headshots, maar deze MOET je maken met een snipers, en het MOETEN headshots zijn, kan je merken als je iemand er dus in 1 keer mee doodschiet, dus iemand killen met 2 snipers shots telt niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina