[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabasa

Rabasa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit slaat alles! :eek: Bel ik net weer xbox service lijn. Toets in het menu de juiste opties voor vragen over de 360hardware (1, 1 en 2). Krijg ik vervolgens te horen "Sorry, the number you've called is unavailable"

2. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel overbelast. Gaat niet echt top... want ERG VEEL hebben nu opeens de 360 stuk :mad: :mad: :mad:

3. Robert1961

Robert1961 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 93 minuten in de wacht gestaan.....maar dat teringding van een xbox ging bij mij al naar een week rood knipperen....blijkt er een usb poort defect te zijn...dat hadden ze bij MS nog niet meegemaakt......de reparatie zou max 5 dagen duren misschien iets sneller nu is die al 17 dagen weg...en het enige dat ze weten als je belt (na 93 min in de wacht te hebben gestaan) hij is daar aangekomen en normaal staan er 15 werkdagen voor.....die lui lullen echt langs elkaar heen....
    stuur ik een email dan weet die zekere Bianca niet eens waar die uithangt.....ik wacht nog een weekje en dan ga ik officieel een klacht indienen.
    Na 1 week al defect en dan nog eens zo lang moeten wachten...en xboxlive loopt ook gewoon door en ik ben niet live.

4. JeePee

JeePee Guest

Heb ik ook een stuk of 5 keer gehad. Gewoon nog een keer proberen.

Maar wat een bout service zeg :eek: Ik heb vanmiddag maar een mail gestuurd, want zoals beloofd zou ik na 30 minuten ophangen. Maar 93 minuten slaat echt alles =(

5. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg eerst ook bericht van ene Bianca. Dat het niet klopte dat de 'nieuwe' uit de repair center, alleen een nieuwe buitenkant hadden. Maar dat ze helemaal nieuw waren, en dat nog steeds in Xbox 360' s Hitachi drives erin worden gezet.

6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had volgens mij binnen 1 minuut iemand aan de lijn.

7. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    het ligt er ook aan wanneer je belt. probeer te bellen onder etenstijd ('s avonds) of 's ochtens zo vroeg mogelijk ;)

8. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    in 1 minuut? ik had in 1 sec. gelijk iemand. Ik schrok wel, zo snel?!?

9. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week woensdagmiddag is ie opgehaald door UPS, vrijdagochtend is ie aangekomen in Duitsland en vanochtend (een week na aankomst dus) is ie verstuurd. Weet iemand trouwens of UPS ook op zaterdag en/of zondag bezorgt? Kan het nergens op de site terug vinden...

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    doen ze niet =(

11. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hm dat suckt. Naja, dan maar wachten tot maandag of dinsdag :)

12. Tattoo willem

Tattoo willem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kras op je cd

als je krassen op je cd hebt.dus ook die ronde cirkels.even silverpoets er op doen.even laten drogen.en dan met ronde beweging uit wrijven.en weg zijn je krassen.ik heb het ook gedaan en het werkte perfeckt _O_ :b:

13. shapezzz

shapezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al 2 maal dik een kwartier in de wacht gehangen, ik snap eigenlijk niet waarom je persee moet bellen, e-mail communicatie is toch veel sneller en je kunt alle gegevens om de 360 te registreren toch ook prima per e-mail versturen..

Beetje slechte service voor een apparaat van 400 Euro..

14. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    bout service???
    ik werd binnen 10 minuten geholpen en kreeg binnen 3 dagen een nieuwe, daarna kreeg ik ook nog eens 2100 ms points kado omdat mijn arcade games niet meer werkten op mijn andere profielen. aangezien ik mij hdd gehouden had, en die niet meer gekoppeld was aan mijn oude xbox.
    ik spreek eerder van topservice! :b:

15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, eerst kwamen er problemen met UPS dat ze verkeerde adres hadden getypt, 3x....... dus 2 weken later kwamen ze binnen 1 dag nieuwe!

16. Captian_Nemo

Captian_Nemo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu echt een probleem met me 360. De 360 is al 2x midden in de nacht spontaan aangegaan. Ik trek nu elke avond de stekker uit de 360, maar het is echt irritant.Waar kan dat aan liggen? Ik hoop dat iemand me kan helpen.

17. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    een geest in je kamer die gewoon op je Xbox 360 wilt spelen?

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    een spook, een kapotte aan knop, misschien een buurman die midden in de nacht ook op de xbox wil en jou xbox ook aanzet als hij die van hem met zijn controller aanzet? :{

19. Captian_Nemo

Captian_Nemo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja zo kunnen we nog even doorgaan, maar ik vindt het maar raar..Dit hoort niet bij een apparaat van 400 euro.

20. RoyaleWithCheese

RoyaleWithCheese B.M.F.

Leuk Bevonden:
    0
    MFR Date : 2005-11-23
    Error code : -
    Signaal RoF :kwadranten 1,3 en 4 rood, na sync button/eject button handeling code "0102"
    Probleem omschrijving : Week geleden begon RoF met 4 lampjes. Na alles unpluggen/inpulggen opgelost. Toen begon het spel Dead Rising vast te lopen, na resetten aanvankelijk alles ok maar console liep steeds vaker vast. Alles unpulggen/inpluggen werkt ook niet meer, RoF blijft 1,3,4 branden.
    Servicedesk gebeld en er wordt een reparatie in gang gezet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina