Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar niet online

2. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, das denk ik ook beter.
    Als ge uw wiel kwijt raakte offline is da uw eigen fout.
    Online zou ge dan ook makkelijk uw kofferbak in iemand zijn motorblok planten zonder dat ge daar de grootste slachtoffer van zijt

3. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    oooo...ke. Ben jij een belg?

4. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Hier nog een video-interview over Forza2 niet dat er iets onthuld maar toch even voor de mensen die echt fel wachten op FM2

Klik

dit even ter zijde
    Nee, ik ben een rasechte Shakamakaan maar ik veronderstel dat jij een nederlander zijt |:-

5. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Yo je hebt het wel tegen de enige echte Head Ninja. En ja ik ben een Nederlander8) :lol: :thumbs: :9 btw, wtf is een Shakamakaan?

Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  6. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Mensen die deze nieuwspost hebben gemist? Zitten veel screens bij, al vind ik het er niet al te goed uitzien.
    Er zitten goede en minder goede shots tussen. Fijn detail vond ik dit:

Ja mensen, jullie zien het goed. De bumper ligt eraf :thumbs: :)

Overigens vind ik de hierboven geshowde screens niet zo mooi. Daarentegen vind ik volgende wel weer heel vet:

7. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil eens een high def filmpje zien, want deze screens zuigen zwaar... Maarja, ga er niet op oordelen, maar het filmpje dat ze met TGS of Leipzig(dat pre-renderd filmpje dat volgens Microsoft ingame was, maarja, het is Microsoft, die mogen dat zeggen he) hadden laten zien, is wel een heel stuk mooier dan deze screens. Maarja, zoals ik al zei, ga nog wachten voor ik echt oordeel, wil eerst een goed ingame filmpje zien :).

8. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    ja, is ook n foto van een tv.. dat word nooit mooi....kleuren zijn dan vooral anders...heb dr wel vertrouwen in..

9. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind t echt wel vet hoor.

Als t maar realistisch rijdt. Beter dat dan topgraphics en een kutweggedrag!

10. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Inderdaad, het is van een tv genomen:)
    De vorige game zag er ook onwijs mooi uit, ook al hebben ze het maar heel iets mooier gemaakt dan zou ik al tevreden zijn. Want de gameplay is toch onwijs vet en ze hebben nu gelukkig 60 f/s:D

11. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb meer vetrouwen in PGR4 en GT: HD. Want de auto's van Forza motorsport 2 zijn gewoon veels te fel dus wat heel onrealistisch eruitziet net Xbox1. Wat bij PGR en GT niet het geval is.

12. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Wat wel vreemd is, dat ze zeggen wel dat de bumpers er niet afkunnen, en dat er geen onderdelen opzitten die er niet afkunnen (bij FM 1 uiteraard). Toch heb ik vaak genoeg dat mijn voorbumper van m'n Skyline er weer eens afligt, of een spoiler, en ook heel vaak een spiegel. Mischien ligt het er niet echt af, maar dan is het gewoon in een keer helemaal een zwart gat ofoz. Ik kan heel mischien wel eens een screen maken om duidelijk te maken wat ik bedoel.

13. hey head ninja was je net ook online bij forza:p heb ik je gezien LOL :thumbs:

and keep fine tuning them biatches

14. check deze infinity g35

en hier een RAR bestand met 15 pics van de BMW M3-GTR*zelf geupload dus blijft niet lang staan

Klik hier waren ook al ergens anders gepost maarja :p nu heb je 15 vliegen in 1 klap lol

Laatst bewerkt door een moderator: 16 okt 2006
  15. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Die g35 is uit een hele oude build :) Pics in je rar staan op de vorige pagina ;)

Als je op de 2e screen kijkt waar de bmw op het 1e plaatje staat, zie je daar allemaal rommel liggen. Misschien dat ik het me verbeeld, maar hopelijk kan je onderdelen verliezen en blijven ze de hele race liggen :9
    Misschien draaf ik door :cool:

Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  16. JeePee

JeePee Guest

Die vent doet 8 minuten over een rondje Tsukuba :+

17. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    Heeeee daar heb ik in het echt in gereden toen ik in de vs was. Je ziet de suv van infiniti(dus niet met een y) regelmatig rijden in NL.

Ontopic: is er nu al een definitieve release datum?

18. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
  19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Interview en filmpje van forza 2!:
    http://www.jouwgames.nl/content/n/1427/Video_Forza_2_interview_plus_footage.html

Maar, wat ik echt niet begrijp is, dat ze continu pre-renderd stuff laten zien!:mad:. Hetgeen waar Sony zo hard voor gebashed wordt, doet Microsoft continu op XO6! Waarom kunnen ze in dit filmpje niet continu ingame beelden laten? Ze laten ingame beelden zien, maar niet veel...
    Dat is zoals Sony ooit met motorstorm deed(maar die ziet er nu wel heel vet uit, daar niet van). Maar Microsoft zei dat het ingame was van forza 2, maar je ziet toch duidelijk verschil tussen het pre-renderd gedoe en het ingame gedoe...

ps: Wat me ook opvalt is dat men zegt dat men 60 fr/sec WILT halen. Eerst was gezegd dat het zowizo op 60 fr/sec zou zijn, nu is het werken ernaar... Maarja, ik ben ervan overtuigd dat het een super next gen racer wordt. Maar hoe het geshowd wordt... vind ik niet mooi, zeker met het verwijt van Sony eerder...

Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308

Laatst bewerkt: 17 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina