Welke (oudere) game speel jij?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 15 mei 2005.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De hele doa reeks :thumbs: , die blijf ik nog wel een tijdje spelen ook, en ik heb de laatste tijd ook weer mun ds tevoorschijn getoverd :b:
     
  2. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren 2 uurtjes Close Combat: First to Fight gespeeld maar daar vond ik niks aan dus die vandaag omgeruild (met bijbetaling) voor Half Life2 :) dies wel super vet.
     
  3. Victor

    Victor Guest

  4. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik sta vaak de hele dag op Idle in PGR2. :9
     
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja ik zie heel veel mensen op idle staan. Wat is dat Idle dan precies in PGR3? Ik heb vandaag Halo uitgespeeld.

    Willen jullie even zeggen waarom jullie een oud spelletje weer spelen anders word hij denk ik gesloten het word zo een erge opsomthread.
     
  6. remcovink

    remcovink Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel vooral driver das wel lachen
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zojuist een nieuw profiel begonnen met Forza, blijft gewoon een geniaal spel ;).
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Laatst de Xbox van een vriend van me geleend met Ninja Gaiden.. Blijft toch wel erg sterk.. De tijd dattie hier stond was ik weer hooked en kon maar nauwelijks stoppen totdat ik de credits weer voorbij zag komen :+
     
  9. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk heb ik nog steeds een hoop games die ik nog steeds niet heb uitgespeeld door een verslaving aan PES5. Elke keer begin ik aan iets anders maar dan ga ik toch weer lekker voetballen. Maar ik heb me voorgenomen wat meer andere spelen te gaan spelen, want ik heb nog;

    -Black
    -Half Life 2
    -Fahrenheit
    -King Kong
    -Burnout Revenge
    -FarCry Instincts
    -Splinter Cell Chaos Theory

    Dus ik heb nog best wel wat te doen.. Ik las trouwens gisteren een review van Saints Row in de PU, damn dan word ik toch wel ff jaloers op mensen die een 360+HD-TV tot hun beschikking hebben... Goeiemorgen, wat lijkt me dat vet..
     
  10. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Ik speel al mijn spellen regelmatig, maar op dit moment Just Cause.
    De game waar ik de meeste uren aan heb besteed is denk ik toch wel GTA: SA
    Maar PGR2 en Forza heb ik ook heeel veel gespeeld ( en nu nog steeds )
     
  11. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel op dit moment als ik Half-Life2 eventjes zat ben PoP: The Two Thrones. Vind het een goed spel maar toch vond ik PoP:WW veel beter :)
     
  12. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel momenteel eigenlijk niks..

    Hoe is eigenlijk SPlinter Cell Pandora Tomorrow in vergelijking met Chaos Theory? Aangezien ik die game echt geweldig vond ben ik ook wel nieuwsgierig geworden in de oudere deeltjes. Alleen ik ben een beetje bang dat die gaan tegenvallen qua graphics en gameplay doordat ik nu Chaos Theory 'gewend' ben.
     
  13. Michael_T

    Michael_T XLink KaI: Michael_T

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu : Scarface & Mortal Kombat Armageddon . :thumbs:
     
  14. .:Fire:.

    .:Fire:. Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat Pandora Tomorrow voor jou wel een beetje zal gaan tegenvallen, omdat het grafisch wat lelijker is, maar belangrijker, de gameplay. Zo heeft sam minder moves, bijv. geen mes en is Lambert veel strenger dan in Chaos theory. Maar goed, Splinter Cell Pandora Tomorrow blijft toch een hele goede game en ik raad het je toch aan om hem te kopen (Omdat ik zelf een echte Splinter Cell fan ben:9 ).
     
  15. Leen

    Leen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu; Splinter Cell Chaos Theory afgewisseld met Sniper Elite, die laatste vindt ik meesterlijk, ook bij de Sniper game, geen haast hebben, rustig om je heen kijken, aanleggen, afwachten en een headshot, is de afstand lang genoeg, krijg je de bullet-cam te zien, dan zie je de kogel inslaan in het hoofd, geweldig bedacht;) :)
     
  16. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Splinter Cell 1 en 2 zijn alsnog prachtige spellen, Chaos Theory is dan wel mooier, maar 1 en 2 hoeven zich niet te schamen voor hun uiterlijk. Hoe is dat Sniper Elite? Ben er wel nieuwsgierig naar 8-|.
     
  17. Leen

    Leen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch is Sniper Elite minder als Splinter Cell, niet slecht of zo, maar had mooier gekund, vergelijkbaar met COD Finest hour, maar de gameplay maakt zoveel goed, echt een aanrader ;)
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Gisteren weer Operation Flashpoint Elite in de zwarte doos gefrot.
    Heb me er weer goed mee vermaakt :)
     
  19. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel nog regelmatig SC:CT en Halo 2 Via system link met vrienden =D
    dat zal nu wel veranderen aangezien we vandaag allemaal SC:DA hebben gekocht
     
  20. yousri

    yousri Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de xbox 360 best wel lang .maar de game die ik het meest speel is toch call of duty 2 . dan speel ik meestal online is echt relaxd . maar starwars knights of the old republic :the sith lords , die speel ik ook heel vaak en de andere games die ik heb speel ik nie echt zo vaak .:+ :+ :+ :+ :+ :+ :+
     

Deel Deze Pagina