Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tot eind dit jaar is het eigenlijk, maar mochten ze hem voor de PS3 porten, dan mogen ze het spel dus in 2007 ook uitbrengen voor de PS3.

    Ga er gewoon maar vanuit dat PES7 volgend jaar weer voor zowel de PS als de Xbox uitkomt.
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Yep d'r komt zo'n pakket. Hij staat of in de bart smit folder of die van intertoys. Iets van 435 euro ofzo.
     
  3. basovich

    basovich Guest

    PES 6 is wel aangekondigt voor de WII, is dat dan geen next-gen?
     
  4. D-Bro

    D-Bro Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwa graphics niet;)
     
  5. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    wat is je bron dan? want heb nog nooit een pro evo op een nintendo console gezien... maar als het zo zou zijn zou het wel vet zijn. vraag me alleen af hoe je zou moeten spelen.
     
  6. basovich

    basovich Guest

    stond weekje geleden op insidegamer.nl
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    hij komt op de ds
     
  8. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het al gepost is maar het schijnt (pesinsight forums) dat er geen EDIT KITS is bij de EDIT optie.. dit wordt gesugereerd op die forums..

    laten we hopen dat het er wel inzit omdat het toch een leuke optie is die weggehaald wordt..
     
  9. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nieuwe filmpjes?? net laatste paar pagina's doorgelezen maar zie nergens een link
     
  10. ferryxboxer

    ferryxboxer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er iemand een bron waarom het is uitgesteld =( :'-(

    maar gellukkig zit de ''Edit'' erbij :)

    en bij deel 2 vorige topic dacht ik ging er een stukje over de covers.
    die andere 2 covers zijn vor de ps2 psp en pc dacht ik.. en deze voor de 360..

    '' ben benieuwt of de ML veranderd is dat het niet zo saai meer is... '''
    dat je laag begint, en hoger kunt en andere clubs kunt kiezen etc.

    we kunnen aftellen :D
     
  11. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    uitgesteld?? nog steeds de 26ste hoor..
     
  12. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
  13. mark8925

    mark8925 Guest

    hahahha:lol:
     
  14. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Shit :cool:!
    Gaan we ook proberen straks...

    Maar het aftellen kan inderdaad beginnen!
    Deze week heb ik herfstvakantie, waarin ik elke dag ga werken! En vervolgens begint school alweer, waarna PES alweer die week uitkomt!
    Daarna heb ik Interweek, waarna ik alleen die Woensdag naar school hoef :cool:!
     
  15. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Wel mooi, gisteren waren er bij volgens bij Reading - Chelsea reclameborden met PES6 te zien. Hopen dat nu ook meer mensen zien dat er ook nog een andere voetbalgame is dan die ene. (is weer meer tegenstanders op xbox live :))
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ach wat doe je eraan.... Het zal mij me kont roesten of mensen voor Fifa gaan of voor PES6.

    Ik zie soms mannen lopen met een gigantische hork van een wijf naast zich. Tja, dat moeten ze zelf weten. Als zij blij met hun vrouwtje zijn, vind ik het prima voor ze.

    Of te wel, als mensen superblij zijn met Fifa, laat ze dan lekker! ;)
     
  17. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    360 gameplay impressions

    Hier wat info over iemand dat PES6 aan't testen is.
    Al bij al toch niet zo positief... :'-(

    Zijn gamertag: http://profile.mygamercard.net/treesiddy



    360 Gameplay Impressions

    --------------------------------------------------------------------------------

    I've been lucky enough to get hold of a retail copy of the game for the weekend and have been playing it a bit so here are some random impressions.

    Overall I do like the game, some of my comments may give you the impression I don't...

    I only have WE10 to compare against as I've yet to play the PS2 version of PES 6.

    The gameplay overall I'd have to describe as heavy. By that I mean the ball seems to be a bit too slow, the players have clunky first touches most of the time. There seems to be a delay between the player receiving the ball and them doing what you want. This was occasionally a problem in WE10 but maybe it's exacerbated in this game by the overall speed of play.

    Other musings:

    GOOD
    Widescreen - Wide camera, widescreen, loveliness.

    Graphics - While not what you might call "true" nextgen there is a nice sharpness to the graphics - especially in HD - without HD you do notice the improvement in pitch textures and the crowd is better than PS2 but still a bit rubbish.

    Transfers seem pretty up to date - Ashley Cole is at Chelsea or London FC for example.


    BAD
    Slowdown - I play with the wide camera and there is some very occasional slowdown with loads of players on the pitch and at freekicks/corners. It doesn't bother me much except for the fact that this is meant to be nextgen and doesn't really look it.

    Stuff cut out of the 360 version:

    8 stadiums - not a biggie for me as it's the pitch I'm looking at.

    Edit mode - Only edit player is left, there are no transfers and you can't even change the player's shirt name - it is not the same as the name seen in the rest of the game. Club names etc. can not be edited.

    No international challenge mode - not sure if this is in the PS2 version or not but WE10 has it.


    Feel free to ask questions though bear in mind I'm not going to be trawling player stats. I haven't yet played on Live, going to see if I can shortly.
    __________________

    Bron: http://forums.evo-web.co.uk/showthread.php?t=35352
     
  18. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft PES vorig jaar in Engeland beter verkocht dan FIFA.
     
  19. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Beetje verkeerd voorbeeld, sorry.
    De Jupiler League zit er namelijk niet in.

    In plaats van RBC Roosendaal nemen we Heracles Almelo. ;)
     
  20. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    dat van die edit mode zou ik echt k*T vinden! heb altijd zoveel tijd in de edit mode gestoken, als je geen transfers zou kunnen doen zou ik het echt zwaar klote vinden. vooral als er spelers vanaf het begin al verkeerd zitten(messchien houd konami dit zelf up to date met downloads?)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina