[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    Je kat die op de guidebutton van je controller gaat liggen?:cool: O-)

2. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraag? Waar staat de fout code E71 voor.

Ik heb een vraag? Ik heb mijn xbox 360 al vanaf 2 december 2005
    Ongeveer 3 weken geleden ging mijn 360 stuk. Ik reeg de fout code E71 wat betekent dat eigenlijk. De xbox was in ieder geval niet meer te maken. Want MS heeft een volledig nieuwe opgestuurd. Maar toch zou ik heel gaar weten wat E71 nu eigenlijk inhoud. De xbox liep ook vaak vast bij de weergave van dvds. en ook in het dashboard als ik niets deel liep hij ook vaak vast. En het maakt niet uit of ik hem nu zonder HD of met gebruikte hij liep vast. E71 heeft die 1 keer weergeven. Maar de xbox heeft het daarna niet lang meer gedaan. Op het laatst was het enige wat hij nog deed een rood lampje. En wat ik gek vind tot op 3 weken terug heeft mijn xbox 360 nooit een krimp gegeven raar.

3. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox 360 is nu al voor de 2de keer stuk volgens mijn. Hij loopt elke naar een paar minuten vast, maar heb geen knipperende rode lichtjes dus weet ook niet wat het probleem is waarschijnlijk wordt het gewoon MS bellen en hem laten ophalen.

4. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Zit stekker in stekkerdoos? Haal eraf en doe rechtstreeks in stopcontact heb gehoord dat het helpt. Dit wist ik pas na mijn Xbox 360 elke 2 sec. vast bleef zitten en het al had verstuurd ter reparatie.

5. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    ja als dat mogelijk was had ik het wel ff geprobeerd maar stopcontact zit aan de andere kant van me kamer.

6. shapezzz

shapezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hang nu alweer ongeveer 20 minuten in de wacht, beetje belachelijk..
    De klant hoeft toch niet het slachtoffer van de onderbezetting van Microsoft te zijn ?

Echt slecht voor een apparaat wat zoveel geld gekost heeft...

7. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    Was het nou zo dat als je van microsoft een mailtje kreeg dat ze em hadden ontvangen en blablabla, dat de xbox dan verstuurd was? Dacht dat ik dat hier ergens had gelezen?

8. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net gelezen dat iemand +- een week heeft moeten wachten op zijn gerepareerde Xbox. Wat is ongeveer de gemiddelde wachttijd? Mij werd verteld dat ze hooguit 5 dagen verzendtijd hebben + 20 dagen reparatietijd. M'n xbox is al in Duitsland.

9. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijne is 5-10 opgehaald en heb hem nog niet terug. Vind het best kut want ik ha d hem nog geen 2 weken. Heb ook geen email ofzo gehad maari k wacht geduldig af tot a.s vrijdag want die kerel aan de telefoon zij dat ik hem over max 15 dagen terug zou hebben.

Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  10. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Tegen mij zeiden ze 10, volgens mij doen ze gewoon wat willekeurigs (mijne is overigens nog niet weg)

11. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag?

ik stel deze vraag nog maar eens. waar staat de fout code E71 voor.
    ik zou dat namelijk graag weten BVD.

12. Edris

Edris Gamechick

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij zeiden ze ook 10 dagen. dan zullen ze zich moeten haasten want hij is al 9 dagen weg...

13. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zo'n idee dat die mensen het zelf ook niet echt meer snappen...

Ik zie het ook zwart in. Denk dat ik een andere pas ergens in november ontvang... echt k*t.

14. Rickk

Rickk Active Member

Leuk Bevonden:
    128
    @ Harry, geen idee
    Aphrodite, wanneer is jouw 360 opgehaald dan?
    Ik heb net de bevestigingsmail binnen dat ie aangekomen is terwijl dat de 9e al het geval was...

15. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij is maandag 9 oktober opgehaald.
    Op 10 oktober was ie al in Duitsland (kon je via ups volgen). Hoe en wat nu weet ik totaal niet...

16. Ultimate Venom

Ultimate Venom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zijn die lui er zondags ook?, want belde en toe werd er gezegd wachtijd is meer dan 2 minuten.. en kwartier godverdomme aan de lijn gehangen. maargoed. mijn porbleem is de RoL geeft het kwadrant rechtsonder rood aan, en geeft E74 aan als error volgens deze site licht het aan de Av Cable, maar ik gebruik een Advanced scart cable, voor beter beeld op mijn normale tvtje. weet iemand of mijn xbox nu stuk is of dat de Advanced scart cable mis niet compatable is met mijn tv of zo. ook de kabel word een klein beetje geknikt(loopt eerder rond) is dit erg? verder doet mijn Xbox 360 het nog perfect ik heb em nog maar een maand( saints row pakket) erg raar
    morgen ochtend MS maar effe opbellen

17. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    @Venom weet niet.

Kortom, het zal waarschijnlijk lang duren :mad: Ik hoop dat ik hem iig terug heb in de herfstvakantie... Anders is die nu al gedeeltelijk verneukt.

18. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Lol. verwachten jullie hem werkelijk binnen 1 week terug? Dan zou ik m'n verwachtingen maar bijstellen, het worden er minstens 2.

19. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    inderdaad...

20. Notice

Notice Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijne is woensdag 4 oktober opgehaald en ik heb m volgens mn UPS tracking nummer morgen weer terug. Geen 2 weken dus ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina