Halo 3 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat was via de boeken al bekend vóór Halo 2. Toen riepen ook veel mensen dat. Uiteraard is dit geen argument dat het niet zou kunnen, we zien wel waar het schip strand. :)

    En iRoy, waar heb je hem besteld?
     
  2. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk iig dat er op een suptiele manier een beetje het verhaal over Halo 3 een beetje aan het licht komt in het boek.

    MAAR, verwacht er niet teveel van, Ghost of Onyx speelt zich af op verschillende tijden, namelijk voor H2, tijdens en na H2.

    Ik ben iig heel benieuwd, het is dat ik teveel boeken moet lezen voor school, dan had ik ook tijd gehad om eindelijk aan deel The Flood te beginnen :+, denk dat ik in de kerst maar eens ga beginnen met deel 2 en door ga lezen naar 4 :)
     
  3. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het verhaal van Halo 2 kwam bijna niet naar voren in First Strike. In het epiloog kwam Tartarus bij Truth om te zeggen dat het kristal vernietigd was. Waarop Truth antwoordde dat er een andere manier was om de Great Journey te beginnen. That's it.
    Ik denk ook niet dat het dit keer wel zal gebeuren.
     
  4. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan zowat overal, bij bol.com alleen nu nog niet. En je gewone boekwinkel zou het ook moeten kunnen!
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Heb het boek bij Proxis.be besteld, net als m'n vorige Halo boeken.
     
  6. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb 't boek ook besteld.
    Er is ook weer een Bungie update op bungie.net. Niet echt Halo 3 nieuws, maar er wordt wel een aantal keer bevestigd dat er volgende maand wel nieuws komt.
     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hoe duur is hij daar?

    Ik vond The Fall of Reach en First Strike dus echt geweldige boeken (wat je niet vaak hebt bij boeken gebasseerd op games :+), The Flood was opzich wel aardig. Daarom ben ik zo benieuwd naar deze, Ghosts of Onyx, wat zou Onyx nou weer zijn? 8) Een planeet, maar ja, wat dan nog? :D
     
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  10. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, heb er een paar door gelezen, wel geinig. Maar ze bevestigen inderdaad dat er H3 info komt, en ik wil 1 in het bijzonder even quoten. Dit bevestigd namelijk ook media..! Dus niet alleen informatie maar dus ook pics/filmpjes

     
  11. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was al bekend gemaakt in de EGM en de 1UP site.
     
  12. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: Dat wist ik nog niet, ik dacht dat het alleen algemene informatie betrof en dus niet media. Zal er wel overheen hebben gelezen dan denk ik..|:-
     
  13. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    In de EGM van october (dus niet de nieuwe) staat dat iemand van Bungie heeft gezegd dat de Spartans MIA (missing in action) zijn, dat betekend dat ze niet dood zijn...wie weet voor deel 3? :9
     
  14. apox

    apox Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ook, maar tis niet nieuw. In de boeken lees je bijvoorbeeld dat Kelly met Dr. Halsey ergens .. maar waar weten we niet is. En de'r leven nog een paar. maar niet veel meer helaas, ik hoop echt op meerdere spartans tijdens sp, ik verheugde mij daar zo op bij halo 2.
     
  15. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou echt helemaal kicken zijn..! Eindelijk met een squad spartans covie doodknallen. Lijkt me echt vet :) Maar ik denk ook dat dit het geval zal zijn. Tenminste, weet het voor 10% zeker :+ , anders geven ze niet steeds zo duidelijk aan dat ze MIA zijn.
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien in de eerste levels, maar ik heb het gevoel dat iedereen om je heen weer dood gaat net zoals de vorige 2 delen.
     
  17. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat jij dan de spartan bent met shield, en al die marine's niet. Ik denk dus dat als je met een groepje spartans te werk gaat je echt van het begin tot het eind de spartans bij je houd:) En met de kracht van de 360 denk ik ( en hoop ik ook ) dat we echt massive grote veldslagen gaan zien, waarbij 1 spartan het niet gaat redden en er dus ook meer nodig zijn.... Laten we het hopen *)
     
  18. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah, maar goed, je weet nog niet wat voor nieuwe aliens er bij komen waar al die iets minder sterke spartans aan dood gaan, want in deel 2 werden die marines ook sterker(die in die zwarte pakken) maar die gingen weer dood aan de nieuwe brutes.
     
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ze zijn als MIA opgegeven zodat de mariniers de hoop niet verliezen. ze moeten geloven dat er nog hoop is in de oorlog tegen de covenant.

    het zou echt vet zijn als de spartans waar je samen mee vecht ook echt heel goed zijn. dat eentje bijvoorbeeld altijd een headshot schiet met de sniper en een ander altijd een stuck gooit. dan krijg je echt het idee dat jullie helemaal de bom zijn. :D
     
  20. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    hahhaa en dat jij dus niks meer hoeft te doen :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina