PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. fifaofpes?

    fifaofpes? Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    dus als je na alle berichten kijkt , welke is beter pes6 of fifa 07 ?
     
  2. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Je krijgt toch alleen de naam van de club als je met de ML begint? Dus niet de spelers. Althans, dat gaat zo in pes 5.
     
  3. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    je kon in pes 5 kiezen als je de ML begon of je met: default, exebition of neppe spelers wou.
     
  4. fifaofpes?

    fifaofpes? Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke comps zijn er in pes6 ?
     
  5. basovich

    basovich Guest

    geil je op grpx: fifa
    geil je op gameplay: PES
     
  6. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    nederland, frankrijk, spanje, italie volledig gelicenseerd
    engeland, neppe namen, maar wel echte spelers namen
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    V.w.b. realisme is PES vele malen beter dan Fifa. De engine is gewoon beter, het speelt soepeler, je heb controle over je passing, eigenlijk over alles wat je doet. De truckjes (niet in de de 360 versie van Fifa07) hebben nut, maar dan moet je ze wel goed uitvoeren.

    PES is meer een strategische game. Mannetjes op de juiste plek zetten, looprichtingen aangeven, noem maar op. Wachten op het gaatje en dan toeslaan.

    Fifa, is een arcade game. Je voetbalt gewoon wat, kunt hier en daar wat wijzigen aan de opstelling, maar je hoeft niet strategisch te voetballen. Het is gewoon ballen, schieten en hopen dat je scoort.

    Als het jou om de carrieremode gaat, dan zou ik voor PES gaan. De AI is gewoon goed, i.t.t. die van Fifa (waar spelers rondjes draaien en pas op het laatste moment overspelen), de AI tikt lekker, maakt driehoekjes, schiet van afstand, doen eigenlijk alles.

    Als je bij PES de master-league wint (bijv. de Eredivisie, of een eigen customized league) dan heb je het gewoon echt goed gedaan. Bij Fifa is het niet zo moeilijk om van de AI te winnen.

    Als het jou gaat om de sountrack en presentatie, tja, dan zou ik ook nog voor Fifa gaan, maar op het gebied van Graphics vind ik PES sterker. Het ziet er gewoon natuurlijker uit, met meer oog voor details (bijv. het publiek, i.t.t. de wormen van Fifa07).

    Het is jammer dat er geen demo uitkomt van PES6, maar als ik je advies zou mogen geven: PES6

    EA heeft weer vanalles beloofd (uhh beweerd) met Fifa07, maar heeft het weer niet laten zien. Alleen daarom zou ik Fifa al links laten liggen...
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dit is al zovaak ter sprake gekomen, lees gewoon de eerste pagina van het Pro Evolution Soccer 3 topic even.
     
  9. fifaofpes?

    fifaofpes? Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    mmmm, nu twijfel ik nog meer hauha

    maar egt stom dat er 7 comps in fifa 07 voor xbox 360 zitten !!

    en waarom zit mexicaanse comp erin :confused: konden ze veel beter nederlandse of turkse doen :p!!!:p
     
  10. fifaofpes?

    fifaofpes? Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused::confused: rustig maar
     
  11. basovich

    basovich Guest

    + de FAQ
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Je moet niet twijfelen, gewoon voor PES6 gaan. Veel meer waar voor je geld en ook nog eens veel leuker te spelen met je vrienden (tenzij het van die "ik wil alleen Fifa!" figuren zijn)!
     
  13. fifaofpes?

    fifaofpes? Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry dat ik dit hier vraag maar weet er iemand een site waar uitgelegd staat hoe je xbox live moet instellen enzo
     
  14. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar die neppe teamnamen kunnen wel ge-edit worden???
     
  15. Anderson

    Anderson Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    ja
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Als het goed is zat er een handleiding bij je Xbox 360???? =(

    Verders hoef je Live helemaal niet in te stellen, mits je je UTP-kabeltje gewoon in je Xbox propt. Als je een router hebt, moet je de instellingen laten detecteren in het Console menu. Gaat vanzelf dus.

    Wil je op Live!, tja, dan moet je wel betalen (eerste maand is gratis, die krijg je zodra je je gamer-tag aanmaakt).
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    geen transfers, geen veranderingen van namen van spelers en clubs.
    8 stadions

    haha pes
     
  18. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Gozer wat zit je nou. Al had pes alleen maar verzonnen teams, namen, stadions, landen dan was het nog 10 x beter geweest dan fifa. Maaaarr pes heeft nu eenmaal wel heel veel licenties ( nederland wat fifa niet eens heeft ), over de 8 stadions is ook nog niet eens officieel bekend gemaakt dusss. Pes 4 life !!
     
  19. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    ff je facts goed krijgen marsje. Transfers kan je gewoon doen. Over het andere is nog niks bekend.

    Ps. Goede wedstrijd vandaag.....
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Geen Eredivisie, minder stadions, geen moves.

    Haha, Fifa...

    BTW, als je niet eens weet waar je over praat, stil dan. PES6 heeft gewoon de mogelijkheid om transfers te maken. En of er daadwerkelijk maar 8 stadions zijn weet niemand, dat zien we straks wel.
     

Deel Deze Pagina