Gears of War [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door CaptnCook, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Wel gaaf gedaan jah:cool:!
    Hoe heb je dat gedaan?! Losse plaatjes? Dus die mannen en achtergrond?!

    @ Occisor

    Regel ook wat Goodies voor mij ;)!
     
  2. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    @ occisor
    die interest points zijn dacht ik optioneel. het is meer iets wat gewoon gebeurt, maar als je op Y drukt dat je camera zich er dan automatisch op focust. zoals in de demo van de E3, waarbij je die helikopter zag neerstorten in die toren, dat gebeurt gewoon altijd, maar druk je op Y dan komt het duidelijk in beeld.
    dit werkt ook zo op die X06 demo waar je em ziet zitten in zo een rond plein waar overal locust submergen. druk je op het juiste tijdstip op Y dan draait je camera om te laten zien waar ze nu boven komen.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  4. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Die reactie van MrX d'r op.. hehe'

    Trouwens, ik koop em nog altijd sowieso hoor. Geen twijfel hier :)
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    er zit een kleine kern van waarheid in :+


    zoals ik al zei, dit is de eerste minder positieve preview ;)

    voor de rest zal Mirik best een aardige jongen zijn :9 8)
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Hmm, ik heb de eerste twee levels kunnen spelen, en ik moet zeggen, hij overtrof mijn verwachtingen. :eek: Ik had er eerlijk gezegd minder van verwacht. Mja, het blijft een kwestie van smaak. :cool:
     
  7. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    Hij geeft gewoon zijn mening en hij onderbouwd hem goed naar mijn mening. En misschien zijn de eerste 3 levels idd niet geweldig en roepen wij ook op emergence day wel allemaal wat zijn dit voor saaie beginlevels. Hij heeft gewoon zijn mening gebaseerd op de demo die hij speelde en keek er misschien objectief naar en liet zich niet gek maken door de hype. En als je hem helemaal leest komt het er op neer dat hij ook wel van mening is dat het een super goed spel (kan) worden, ik heb hem al gepreorderd en wacht het lekker af.
     
  8. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx allemaal... Ja, ik heb die karakters virtueel via Photoshop uit hun achtergrond geknipt en later in die achtergrond met die bomen en dat gebouw geplakt... Een precies werkje... Je moet de juiste verhoudingen ook in de gaten houden, alsmede hoe de schaduwen op de figuren vallen... ;)
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind persoonlijk het grijze en grauwe aspect juist perfect bij de sfeer passen. Al vind ik het niet eens zo grijs en grauw als veel mensen het doen voorkomen. Een 'artistieke' keuze van de developers die het spel wat mij betreft wat extra's geeft. Het hele destroyed beaty thema, met Romeinse architectuur invloeden. Schitterend. Ook de bijbehorende belichting, particle en andere effecten (depth of field) die ik vorige week zag waren ergggg mooi.

    De gameplay was even wennen, maar om het goed te kunnen spelen moet ik toch lekker thuis op de bank zitten. Dit soort spellen pik ik zelf niet even snel op en ga er zo 1,2,3 mee aan de slag. Maar alles wat ik tot nu toe heb gezien vond ik een stuk minder saai dan bijv generieke WWII shooter X (<insert number>).
     
  10. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438

    Vind het goed dat ze zo kritisch durven zijn. Al blijven ze wel erg lang op hun "de eerste drie zijn saai" punt hangen. Hoe vaak wordt die zin wel herhaald in de preview?
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Het hoort een soort horrorsfeertje te hebben en die horen nou eenmaal erg grauw en grijs te zijn. Beetje raar dat het dan als minpunt wordt bestempeld, maar heb ook het gevoel dat Mirik iets meer van de kleurrijkere spellen met een harde knipoog is e.d. Tja, ieder zijn smaak en zijn mening. Hij is er overigens nog niet zó negatief over. De slotzinnen zijn namelijk nogal positief.
     
  12. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Inderdaad, positief is hij toch wel? :)
    En zoals Wooffa al aangeeft...

    Het zou een beetje vreemd zijn, als er allerlei vrolijke kleurtjes in het level zitten zoals dit bij het spel Kameo is!
    Al met al, wordt dit toch wel een spel dat veel verkocht gaat worden.

    De Hype zit er namelijk goed in...
     
  13. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel een hype die zn ding gaat waarmaken !!
     
  14. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat ligt eraan of er nog meer gehypt gaat worden natuurlijk, dat kan je nu allemaal niet zeggen.. 't enige wat ik weet is dat hypes alleen maar tegen kunnen vallen, of terecht kunnen zijn. Als je niks verwacht van een spel, kan je alleen maar aangenaam verrast worden ;)
     
  15. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vond het spel helemaal niet grijs en grauw overkomen. Ik vond het juist super sfeervol en realistisch. Het is logisch dat het geen spel ala Viva Pinata is. :)
     
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    In Viva Pinata heb je anders wel heel gevaarlijke rode pinata's hoor :eek:

    'Super Smash' voor de 360: Pinata's vs. Master Chief vs. Locust :+
     
  17. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Wow
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dus GoW ziet er (tot nu toe) beter uit dan Halo 3 :eek:
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]

    De LE versie:cool:
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook prima bruikbaar als broodtrommel zie ik wel :cool: :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina