Ik had wat minder moeite met menselijke tegenstanders, dan vind ik het een stuk minder moeilijk. Ik heb ook nog maar een paar wedstrijden tegen de CPU gespeeld en het viel mij op dat het allemaal wat stroever liep bij mij. Zoals ik al zei, mijn speelstijl is misschien heel anders. Ik ben niet zo'n loper met de bal, ik ben meer van de passing. Ik vond het verschil in niveau eigenlijk schrikbarend. In PES5 en WE10 rol ik de CPU op 6* met het grootste gemak op, misschien dat dat met PES6 ook zo zal worden, maar nu nog iig.
Als ik voor een lege goal sta ga ik nog proberen een omhaal te maken of achter het standbeen te schieten (ik had wel een vreselijk hakbal bijna gescoord, achter het standbeen zoals Alex van PSV dat deed van het weekend) maar dat is mijn stijl nu eenmaal. Ik maak graag mooie goals, behalve in een toernooi, dan gaat het simpel en doeltreffend.
Ik bedoel dan ook niet dat ik supergoed ben en het daarom niet geloof ofzo! Hij zal er niet om liegen, maar ik vond het wat opvallend. Ik ben geen slechte speler, maar ik heb het nog niet gedaan in PES6. Meestal probeer ik het ook niet eens, omdat mijn spel anders is. Ook komt bij mij niet elke voorzet aan en kan ik vaker niet als wel rustig aannemen in de 16 na een ontvangen voorzet.
Laatst bewerkt: 16 okt 2006