Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IceDwight

IceDwight Registererered User

Leuk Bevonden:
    0
    ja.. ik ga niet liegen ik heb ook geen reden om te liegen.. bij mij gebeurt het gewoon zo... kijk Cyrax77 zal absoluut goed zijn dat geloof ik graag maar het zegt helemaal niets hoor als je op 5* door de verdediging loopt.. online is het toch altijd anders.. dus..

enige wat ik kan zeggen geloof wat je zelf wilt.

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Ik geloof je wel! :cool:
    Daar twijfel ik niet aan...

Alleen wel vreemd dat Cyrax het dan als moeilijk ervaart!
    Maar op Xbox Live is het inderaad anders... Daar heb je te maken met slimmere, menselijke tegenstanders!
    Wordt weer heerlijk! :)

3. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    online is alles toch anders. Ik (en iedereen die ik ken die PES speelt) upgraden hun spelers naar 99% zodat elk poppetje gewoon de ultieme spelerseigenschappen heeft. Maar zodra je online gaat geldt dit natuurlojk niet meer.

4. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nog eentje die daar achter komt.......

5. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik had wat minder moeite met menselijke tegenstanders, dan vind ik het een stuk minder moeilijk. Ik heb ook nog maar een paar wedstrijden tegen de CPU gespeeld en het viel mij op dat het allemaal wat stroever liep bij mij. Zoals ik al zei, mijn speelstijl is misschien heel anders. Ik ben niet zo'n loper met de bal, ik ben meer van de passing. Ik vond het verschil in niveau eigenlijk schrikbarend. In PES5 en WE10 rol ik de CPU op 6* met het grootste gemak op, misschien dat dat met PES6 ook zo zal worden, maar nu nog iig.

Als ik voor een lege goal sta ga ik nog proberen een omhaal te maken of achter het standbeen te schieten (ik had wel een vreselijk hakbal bijna gescoord, achter het standbeen zoals Alex van PSV dat deed van het weekend) maar dat is mijn stijl nu eenmaal. Ik maak graag mooie goals, behalve in een toernooi, dan gaat het simpel en doeltreffend.

Ik bedoel dan ook niet dat ik supergoed ben en het daarom niet geloof ofzo! Hij zal er niet om liegen, maar ik vond het wat opvallend. Ik ben geen slechte speler, maar ik heb het nog niet gedaan in PES6. Meestal probeer ik het ook niet eens, omdat mijn spel anders is. Ook komt bij mij niet elke voorzet aan en kan ik vaker niet als wel rustig aannemen in de 16 na een ontvangen voorzet.

Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  6. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Ik heb ook minder moeite met menselijke tegenstanders. Die kun je toch wat makkelijker "tricken" zegmaar. Balletje naar binnen slepen, ipv naar buiten. Schieten i.p.v. toch nog over te passen. De AI reageert daar toch veel anders op.

Ook heb ik bij de AI veel minder tijd om te spelen, ze zitten er continu goed op. Steekpassjes bijvoorbeeld worden door de AI vaak dichtgelopen en dan moet je ze dus echt goed timen. Tegen een menselijke tegenstanders heb je meer kans van slagen.

Ik ben ook iemand die mooi wil scoren, lekker wil tikken etc. Dat scheelt mij aardig wat doelpunten en soms verlies ik daar wel eens door.

Gaat het om een tournooitje, tja, dan ga ik ook gewoon zo eenvoudig mogelijk proberen te scoren :D

7. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens de Kuip zit niet in PES 6 voor de 360. Ik heb iemand gevonden met een PES 6 op de 360 en die beantwoorde mijn vraag. Er zullen dus waarschijnlijk ook maar 8 stadions in de game zitten. Maakt mij niet zoveel uit maar wel jammer... Misschien via een content extra stadions.

8. basovich

basovich Guest

welke stadions dan wel?

9. mark8925

mark8925 Guest

precies hetzelfde hier.. ik tik ook graag mn tegenspeler weg :) .. tik mn maten allemaal van de mat hehehe:+ en ook k won met gemak op 6* bij WE10 .. maja ga maar weer pes6 doen.. zo chill

10. basovich

basovich Guest

is de game al uit voor de current-gen ofzo?

11. CC DynaMike

CC DynaMike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk die 8 stadions die eerder in dit forum werd genoemd...

12. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Niet officieel nee (voor de PS2 dan) ;)

13. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    was dit niet alleen als je met Y inspeelde

is allemaal zo`n routine geworden dat ik soms echt inet meer weet wat ik doe, gaat allemaal zo automatisch

verder kan mij de edit mode gestolen worden, speekl alleen online
    maar is idd wel zuur voor de offline spelers

14. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903

Ja, Het komt omdat je voor ontvangst van de bal vaak automatisch dan meeloopt in de richting door de richtingstoets die je indrukt. Dan stapt ie over de bal heen.

15. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    super-cancel ftw :)

16. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    dat wordt nog wel een probleem, op de ps2 heb ik echt moeite met het passen

je merkt echt het verschil in de passingsstatistieken, met Gerrard gaat alles makkelijk, terwijl je met een Rick Kruijs bij wijze van spreken continue met de bal moet werken, omdat zijn passing veel slechter is

opzich helemaal top, zo hoort het ook, maar vergt wel weer oefening

17. Ollie

Ollie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nog een demo? (ik dacht van niet te hebben gelezen, maar ik kan het niet meer terug vinden... Sorry want het is vast al vaak gevraagd, maar kep geen zin om al die pagina's door te spitten..)

18. Saekerhett

Saekerhett Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat het gewoon mogelijk is om via Xbox Live met 2 personen te spelen? Dus dat ik hier met nog iemand zit (2 controllers dus) en dan tegen andere lui aan het spelen ben?

19. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Op de site van Konami staat online 2-4 spelers. Andere berichten melden echter weer dat je slechts 1vs1 kunt spelen.

20. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    nope dat kan dus niet

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina