Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang verwachten jullie dat de nVidia GeForce 7950 GX2 nog meegaat als het gaat om het high-end draaien van games ? Er even vanuit gaande dat DX9 nog wel een tijd lang ondersteund zal worden, en even uitgaande van normale reso's.

    En hoe zit dat als je twee 7950 GX2's in SLI opstelling neemt ?
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Oh op die manier. Ik begreep je verkeerd :)
     
  3. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is super kut dat je problemen met je PC hebt. Maar een computer is nou eenmaal geen apperaat dat altijd werkt. Tuurlijk mag je verwachten dat alles werkt en als dit niet het geval is dan dient dit binnen de garantie termijn gefixed te worden. Ze kunnen niet iedere voeding, dvdspeler, hard disk open maken om te kijken of alles wel goed zit. Dat is ook niet te verwachten. Anders moet je postzegels gaan verzamelen ofzo?:+
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan best leven met problemen, ik snap ook best dat het ingewikkelde apparaten zijn die niet meer functioneren zodra er maar 1 onderdeel stuk is/onstabiel is. Maar dan hoop ik wel dat de problemen opgelost kunnen worden, en dat hoeft niet in 1 keer, maar op den duur mag ik verwachten van een deugdelijk (duur) product te kunnen genieten.

    Ik kijk het gewoon nog ff aan, maar als Informatique ook deze keer zogezegd niks kan vinden ga ik daar geen genoegen mee nemen. Dan mogen ze van mij voor mijn part alle onderdelen vervangen. En indien ze dit niet willen, gaat de hele bende gewoon terug en mag ik mijn geld terug eisen.

    EDIT : Nee, postzegels verzamelen is niks voor mij ;) Dan ga ik wel weer schaken ofzo :) :+
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja ok:p. Ze moeten idd wel ingaan op je eisen. Wat er nu aan de hand is is ook klote. Als ze je meuk verpesten moeten ze gwoon dokken:+. Maar ik denk dat ze best redelijk zijn.
     
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom zeg ik al, ik vind het nog te vroeg om conclusies te trekken. Tis klote dat ik nu om ieder wissewasje 80 km op en neer moet rijden met die computer, maar das iets wat ik van te voren wist. Dat risico heb ik zelf genomen, daar kunnen zij verder niks aan doen.

    Als het probleem gewoon netjes opgelost wordt is er wat mij betreft niks aan de hand. Hoe dit gebeurt is hun pakkie an, voor mijn part krijg ik straks een compleet nieuw systeem in dezelfde staat waarin ik deze huidige gekocht heb, zoals vanaf dag 1 dus. Moet ik mijn spellen/progjes even opnieuw installeren, maar das dan ook het enige. Dus dat boeit me niet want ik heb gisteren mijn belangrijkste data op een DVD'tje gebrand.

    Dat is dus allemaal niet zo'n ramp. Als mijn PC en monitor straks maar weer goed werken, en dan hopelijk langer dan een maand 8) :+
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben van plan om een nieuwe GPU te kopen, maar ik twijfel of mijn voeding het trekt. Ik ben van plan om de XFX 7600GS te kopen (deze)
    Ik heb nu een Enlight 350 watt voeding, een AMD 64 2800+, 1024 MB, 2 HD's van 80 GB. Momenteel draai ik een 9600XT 256 MB.

    Alvast bedankt :)
     
  8. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Ik mag toch wel een mening geven van een systeem. Het is een goed systeem hoor, maar het is niet wat ík zou doen.

    :{
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De 7950 GX2 zal even lang meegaan zoals jouw X1900XT (dus zeker nog een jaar). Een 7950 GX in SLI zal wederom evenlang meegaan als jouw X1900 XT's in CF (dus een zeker een jaar tot anderhalf jaar).
     
  10. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar welke functie/afdeling heb je gesolliciteerd? Bellen helpt overigens beter dan een brief sturen ofzo :) Laat ik dat maar vast zeggen, langsgaan is nog beter. Ik werk er deze maand alweer 4 jaar...

    Ja wat zal ik zeggen, als je zelfs niks fout hebt gedaan, doen ze bij Alternate ook absoluut niet moeilijk. Alleen het is vaak best erg druk. Dan sta je een uurtje of meer te wachten, dat is geen uitzondering.

    In de winkel kan het ook heel druk worden! Een maand of wat geleden, 178 wachtende voor je! *) *) *) Mensen stonden letterlijk buiten en nog aansluiten he :)
     
  11. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0

    het zou eigenlijk net genoeg zijn
     
  12. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Zojuist eindelijk een Pc upgrade gekocht (Alternate)

    X1900XT, AMD 64, 580 Watt voeding en nieuw moederbord :)

    * Blij't :D

    /Edit: Heb het bij 939 gelaten. Omdat ik 4GB ram heb liggen hiervoor. Had geen zin om nieuwe modules te kopen. Ik zit nu echt tegen het plafond qua budget.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  13. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke amd 64? :eek:
     
  14. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    nice :thumbs:
    btw, 4 gig ram :eek: ben ik net zo blij dat ik maand geleden de overstap heb gdn naar 2 gig :lol: :+
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Tja, als ik je vertel wat ik daarvoor heb betaald, word je jaloers :+

    Grote inkoop bij mijn stage, Kon het meenemen voor relatief weinig :)

    (PC3200 btw)

    En ben maar voor de 4000+ gegaan. Deze was nog relatief goedkoop, en 3894723897 % sneller als wat ik nu hebt. Vorige week had ik alles op een rijtje gezet, en had daarin een 4200 X2 mee in opgenomen. Maar deze staat er nu niet meer bij... jammer genoeg. 4600 X2 werd me te duur. Moet het hiermee maar doen, ben er blij wel allthough :cool: Al is het lang niet de beste setup die je wensen kan ...
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ie het maar doet, dan ben je al een heel eind....geloof me :+

    @ Pegas : Oke bedankt, dan weet ik dat ook weer :) Ben ff wat rond aan het kijken.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  17. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie specs hoor, en 4gig :eek:

    (niet dat het nuttig is}:] )
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Informatique verkoopt ook X360's. Ik ga vragen of ze er mij eentje cadeau willen doen (of in ieder geval voor een leuk prijsje) wegens aanhoudende problemen met m'n PC, als een stukje extra service zodat ik altijd wat te gamen heb als m'n PC stuk is O-)

    Op een bedrag van 5400 euro kunnen ze die Xdoos wel missen, toch ? :+
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  19. Toyota Yaris

    Toyota Yaris Superstar member

    Berichten:
    741
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je een database server bouwen?........... ;)
     
  20. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Ze helpen je net zo goed als iemand die een pc koopt van 500,- euro, zoals het hoort. Voortrekkerij omdat je product zo duur is vind ik maar onzin.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina