Pro Evolution Soccer 6 [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 5 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

jouw dubbelpost.

maar ach, PES koop je om de gameplay, mij maakt die 8 stadions niet zoveel uit en het Editten heb ik ook niet echt veel aan aangezien ik veel online ga spelen!

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het over fifa, het was tegen Mars bedoelt.

3. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    This is football. Eigenlijk een perfecte naam voor PES.

4. Jows

Jows Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    111
    Wel grappig, er zijn inderdaad mensen die het spel al hebben. Waarom heb ik van al die mensen dan nog geen enkel goed gameplay filmpje gezien? Waarom heb ik van niemand gezien hoe de edit mode eruit ziet (op wat screenshots na)? Waarom?

Als ik een versie van PES6 thuisgestuurd zou krijgen, dan had ik jullie allang alles verteld. Dan had ik filmpjes gemaakt, etc. etc.

Waarom zouden die gasten dat niet doen dan? Vanwege de geheimhoudingsplicht? Tuurlijk niet! Konami heeft JUIST dat men verteld hoe het spel is! Bovendien kunnen ze er nooit achterkomen van wie het filmpje is.

Er wordt overigens verkondigd dat die mensen de retail versie in handen hebben, maar wie zegt dat? Waarom zou Konami enkele mensen een retail versie laten testen? Alleen versies die nog niet 98% zijn dienen te worden getest. Daar komen nog kleine dingetjes invoor die ze voor de definitieve release recht kunnen zetten.

Het kan dus goed zijn dat men idd gelijk heeft dat er een beperkte editmode inzit en slechts 8 stadions, maar voor hetzelfde geld zijn het allemaal figuren die vanalles lopen te verkondigen (net als dat de demo op 24 augustus uit zou komen > en ik en de meesten hier er ook nog intrappen ook).

Ik zie het wel. Eerlijk gezegd interesseren die extra stadions mij ook geen fuck, al denk ik wel dat Konami een grote slag had kunnen slaan jegens EA.

Ik vind het gewoon zonde. Ze hadden PES nog weer beter op de kaart kunnen zetten. Ik had de 360 versie alle prioriteit gegeven, aangezien dat toch de console is met de toekomst (samen met de PS:cool:. Ik had het aantal stadions meteen opgetild naar 50 (12 extra stadions) en ik had de editmode nog uitgebreider gemaakt.

Maarja, misschien ging het ze vooral om de gameplay-ervaring en maakt dat alles goed (waar ik vrij zeker van ben).

We zullen het gewoon even af moeten wachten.

5. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, nu je het zegt... dat is niet zo'n rare gedachte.
    Ik vind het zelf erg jammer. Ik was namelijk veel in de editmodus te vinden.
    Dat vond ik een van de sterke punten van PES. Je kon het spel ten aller
    tijden update houden en dat vind ik met dergelijke games altijd erg prettig.

Maar we zullen het inderdaad zo nu en dan met een marketplace update
    moeten doen. Jammer.

6. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het wel waarom die gasten geen filmpjes maken hoor.

Ik weet wel wat ik zou doen als ik het spel nu al heb : spelen, spelen en nog eens spelen.
    Al die moeite en tijdverspilling om alle vragen te beantwoorden, ze komen er zelf wel achter, over 2 weken.
    Lekker die gasten voor de gek houden, door te verzinnen dat er maar 8 stadia in zitten en dat de edit mode zeer slecht is. Ik zou ook lekker iedereen gaan fokken 8) :cool:

tenminste, ik hoop dat ze ons lopen te fokken, alleen geloof ik daar niet in :'-( :'-(

7. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Wat ik in het andere topic al las (al wist ik het wel van de weerfunctie)

Enigszins snap ik het dus wel van de 8 stadions. De stadions hebben ze namelijk allemaal opnieuw gemaakt (met de nieuwe engine). Ik denk toch dat daar veel werk in is gaan zitten. De wedstrijden krijgen nu echt een andere wending wanneer het slecht weer is. De spelers reageren anders, de bal reageert anders, je hebt minder grip, etc. Dit maakt het toch weer realistischer!

De filmpjes die ik bijv. van de Arena zag leken echt heel natuurgetrouw. De grachten e.d. De plek voor de gehandicapten aan de noordkant...... Petje af!

Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Ga je gewoon heel vies mijn post quoten?? hahah nee echt een dope functie dat he!!! Lijkt me echt prachtig om dat te zien gebeuren.

10. pabloescobar

pabloescobar New Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. mars15

mars15 Guest

waar staat een filmpje van de arena ?

12. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Die plaatje van Ribery ziet er best realistisch uit, maar die teken van Adidas op dat shirt ziet er wazig uit, ik weet alleen niet waarom/

13. Generation Tracks

Generation Tracks Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    vind het zo vet he dat je nu ook gewoon lijnrechters erbij heb ...het maakt het allemaal gewoon zo compleet !

had allang eerder gekund .. maar dat zijn gewoon de puntjes op i zetten voor PES 6

15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    De klinker i komt niet in het woord PES6 voor :+ Maar was wel indrukwekkend! Wel zag de logo van 'chelsea/london fc' en shirts er best raar uit.

16. ferryxboxer

ferryxboxer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen van dit forum maken zich eigen druk.
    het is nog maar 10 of 9 dagen dan zie je het echt in de praktijk.
    laat het rusten :thumbs:

17. Jows

Leuk Bevonden:
    111
    Een paar pagina's terug zijn die te vinden Mars. Zijn replays, dus het is goed te zien ;)

18. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Op PESFan is die gast dus superenthousiast.

Wat zijn iedereen te zeiken over stadions enzo. Tuurlijk is dat niet leuk maar gaat het niet voor 90% om de gameplay? Die schijnt dus geweldig te zijn.

Er zijn voor mij maar 2 grote nadelen aan PES5. De mierenneukende scheidsrechters en dat het iets te snel is. Ik hoor dat beiden gefixed zijn en dat het er gewoon gelikt uit ziet in HD. Geweldig toch!

19. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Paar quotes

20. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    zo is Tsquares, maar goed, iedereen zit hier op kleine dingen te letten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.