Top Spin 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 13 apr 2006.

  1. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog lang niet vol getraind. Maar ik kan niet meer trainen, no event staat er. Ik heb er wel al drie seizoenen op zitten.
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  2. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Druk op start ;)
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    Ik haat het zeg, net weer gespeeld met me vrouwelijke poppetje in de career. zit in maart seizoen 2, heb nog steeds geen special move of hoe heet dat als er a b c d boven je poppetje staat.

    Ook lukt het me niet om een master toernooi te winne als ik tegen een echte speelster moet verlies ik ook gelijk.

    ben ik nou gewoon zo slecht ? ik vind er echt niks meer aan
     
  4. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind er ook niks meer aan (de single player dan), omdat ik alles al heb en de tegenstanders toch steeds hetzelfde doen :+

    Je moet veel druk op de tegenstander leggen, door veel met top spin te slaan
     
  5. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is niet de juiste manier omdat te doen. Mijn tegenstanders die een veel lagere ranking hebben kunnen deze bal ook makkelijk slaan. Er moet een bepaalde knop voor zijn, ik weet zo goed als zeker dat het geen risk shot is omdat ik deze bal nog nooit in het net of uit zien gaan.

    Ik zal nog een ker uitleggen wat ik precies bedoel:
    Ik sla een spin bal (kort) cross, mijn tegenstander moet sprinten naar die bal en slaat hem kei hard langs de lijn(rechtdoor) in de loop, vervolgens speel ik weer een cross bal en doet mijn tegenstander hetzelfde aan de andere kant.

    Ik hoop dat iemand mij kan uitleggen hoe ik deze bal ook kan slaan, want zo kan ik nooit een online match winnen:confused:
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1

    Top Spin slaan en goed mikken. Echt waar :)
     
  7. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou graag willen dat dit zou werken bij mij. Maar het lukt niet. Ik ben een nieuwe carreer begonnen en heb mijn sterren anders verdeeld ook nu kan ik het nog niet, terwijl een speler(een tegenstander) die bijna nog niet getraind is het wel al kan. Er moest dus een speciale knop voor zijn....

    ps als ik met topspin sla en goed mik gaat hij wel langs de lijn maar niet zo hard dat hij moet reiken naar de bal.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik denk dat je gewoon zo slecht bent ;) (weet je nog 6-1, 6-0 met het xbw toernooi :b: ) Je hebt het spel al sinds de release, dan weet je toch dat je de "special" moves pas verderop krijgt. Ik kreeg ze gaandeweg seizoen 3. Ik heb het spel al een tijdje niet meer, ik wacht op Virtua Tennis 3. Dat ziet er top uit
     
  9. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt het spel al sinds de release? ik heb het spel een weekje

    xbw toernooi:confused:
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Hij had het tegen mij :+
     
  11. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh... LOLO-)
     
  12. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je eerder beginnen met de zwaai maken, dan gaat 'ie harder :)
     
  13. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik wil een nieuwe career starten, eerste is afgelopen na 5 seizoen. Alles gewonnen wat er gewonnen viel, dus ook de Davis Cup. Maar kun je ook het niveau omhoog krikken voorafgaand aan je career? Ik zie die optie niet of kijk ik er gewoon overheen? 8) :9
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    Heb uit verveling maar ff alle mannen en vrouwen verslagen en de Achievements er voor gekregen
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is gratis Top Spin 2 content te downloaden. Helaas geen nieuwe characters, maar wel nieuwe outfits. Spijkerbroeken en shirts e.d. Zowel voor mannen als vrouwen.

    Je vraagt je af waarom ze zoiets niet 6 maanden eerder uitbrengen, en regelmatig met dit soort content komen. Het spel wordt nu amper gespeeld.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Beetje laat jah, heb het spel allang niet meer. Vond het wel een leuk spel, maar ik denk dat Virtua Tennis 3 een stapje voorwaarts wordt. Qua gameplay en qua graphics. Als tennisfreak kan ik eigenlijk niet op dat spel wachten. Liever Virtua Tennis 3 dan Halo 3 (maar jah, dat ben ik ;) )
     
  17. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Oh, dat ben ik echt met je eens, VT3 wordt vast super. Heb ik ook liever dan Halo 3, deel 2 viel in singleplayer ook zo erg tegen.
     
  18. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Eigenlijk iemand die deze content al heeft gedownload? Zijn er nog een beetje mooie outfits bijgekomen? Met de release had je echt weinig keus. Mijn dametje liet ik altijd maar in een zwart jurkje tennissen, de rest zag er niet uit
     
  19. mello.en.pino

    mello.en.pino Heeft een PS3

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand topspin 2 voor een leuke prijs zien liggen bij de mediamarkt
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, bij de mediamarkt! (wat bedoel je?)
     

Deel Deze Pagina