Call of Duty 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 6 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    nee cooperatief betekent dat je met zijn 2en via 1 console online tegen elkaaar of metelkaar of levels
     
  2. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Hhhhhmmmm..... neeeeeeej, geef mij maar gewoon de lekker oer oud-hollands deathmatchen. :D Ik wil reallife gasten killen, niet de comp.
    Wat jij zegt is dus split-screen? Das wel dik.... Ik heb n 107cm HDtv, zou ik nog genoeg zien. Das ook wel leuk onderling als je mekaar ziet lopen, mekaar een beetje uitdagen. hahahaha....
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2006
  3. samurainl

    samurainl tyrano nl

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nou als er een demo vanuit komt want die wil ik heel graag
     
  4. basovich

    basovich Guest

    bron: insidegamer

    nice :)
     
  5. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Slim van ze hoor.
    Op 17 november komt namelijk Gears of Wars.
     
  6. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Kortom de massa laat call of duty 3 liggen. Ik bedoel als iemand de keuze heeft of gears of war of call of duty 3 is de keus snel gemaakt.
     
  7. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    ja of allebei. ik zou sowieso liever voor call of duty 3 gaan. dat speelt realistischer vindt ik.
     
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het zijn 2 totaal verschlillende soorten shooters. De echte fan haalt ze beide. Als je van FPS houdt, verkies je cod boven gow. Houd je meer van 3rd person shooters, verkies je gow boven cod.
    Anyway, ik wil ze sowieso beide spelen. Maar denk niet dat dat met de release zal lukken.
     
  9. dester

    dester Nature one

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    0

    precies dat wrod dan call of duty 3. Gears of war heb ik al wat van gezien en ik snap nie hoe iedereen daar zo over te spreken is. Cod 2 was te gek en drie kan alleen maar beter worden. En met 24 man online in CoD tegen 4 tegen 4 in gow is de keuze snel gemaakt ja. ieder zijn ding toch.
     
  10. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup ieder zijn ding, denk dat meer mensen kiezen voor 4vs4 dan 24 man online chaos...
     
  11. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe ze beide.

    GOW vanwege lovende previews / screens / beelden en killer graphics/a.i. Echte next-gen 2e lichting.

    COD vanwege de chaotische sfeer en dat ik alle voorgaande delen heb gespeeld. (ook die van PS2 etc..). Ik vind het een mooie serie! Dit deeltje schijnt ook top te worden!
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Cod2 was offline iig erg goed. Daarom wil ik Cod3 ook graag spelen. GoW spreekt me ook enorm aan. Komt dus ook zeker een keer in mijn collectie. Alleen als arm student moet ik toch rekening houden met de centjes :'-(
     
  13. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo te zien kiezen jullie Call of duty 3 in plaats van Gears of war, maar als je tussen Brother in arms: Hell's highway en Call of duty 3 moest kiezen, wat zou het worden? Ik persoonlijk ga 100% voor Brother in arms: Hell's highway.
     
  14. ja idd BIA lijkt mij ook strakker na het zien van die INGAME MOVIE godverdomme wat mooi ;) en dan die fantastische gameplay die ze lieten zien :p_0/
     
  15. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga zeer zeker voor GoW... met 3 vreemden online kun je nog wel tactiek uitwerken.... met 12 man in een team ( ik hoop voor jullie dat er ded. servers komen, anders wordh et echt n ramp ) kun je niks beginnen want dan luistert er tog niemand als het gewoon een PUG is :)

    zowiezo heb ik het niet meer zo op ww2 shooters... huur cod wel een keer voor de SP :)
     
  16. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé????? Ik ben zaterdag nog bij de plaatselijke gameshop en daar hebben ze staan 30 nov. (niet dat t mij uitmaakt natuurlijk). Ik snap alleen niet waarom Activision niets doet aan marketing. Je ziet nergens wat over de release...
    Wat ben ik blij dat smaken verschillen zeg. Ik heb de demo gespeeld van Hell's Highway.... Wat een baggergame. Enige wat er leuk aan is is dat je Eindhoven aan gort kan schieten. (Jammer dat dat lampjes-stadion er alleen nog niet staat in t spel.... soory basovich :9 )
     
  17. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je die demo gespeeld dan?
     
  18. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in de war met de trailer hé?..... excuses. Had de trailer op Marketplace gedownload. Ik vond t echt 10x niets. Maar wat ik al zei; smaken verschillen.Respect 2 the people die t wel een dik spel vinden :b:
     
  19. basovich

    basovich Guest

    't spel is toch van de 2e WO?
    dan zit het stadion er toch wel in;)??
     
  20. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken de geschiedenis van t Phillips-stadion niet. Zat t stadion toen al waar t nu zit of niet?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina