PES 6 vs FIFA 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door freakyoliver, 2 aug 2006.

?

Welke koop jij?

Peiling gesloten op 6 nov 2006.
  1. Fifa 2007

    42 stem(men)
    19,0%
  2. PES 6

    134 stem(men)
    60,6%
  3. Beiden

    14 stem(men)
    6,3%
  4. Geen van beiden

    30 stem(men)
    13,6%
  5. Andere voetbaltitel, namelijk.....

    1 stem(men)
    0,5%
  1. gear

    gear Red XIII

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ja is zo.. moet ook zeggen dat het soms wel irritant is als mensen weten hoe ze met z'n tween moeten spelen en jezelf in je 1tje bent. Vrijlopen is dan te makkelijk voor de gene zonder bal en een beetje oneerlijk misschien. In dat geval snap ik als ze het eruit halen.
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat kun je ook zien op de radar hoor.... Maar die kun je ook uitzetten!
     
  3. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    waneer komt pes6 uit
     
  4. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik weet zeker dat je dat als prettig ervaart...
    Je ziet hem na enige tijd niet eens... :cool: Althans, het is niet meer irritant, en je vind het gewoon!

    Erg fijn kruisje in elk geval!

    Maar Jows...
    Kon men nu bij jou langs komen om eens PES 6 te spelen, en daarbij 2 Consumpties ontvangen?
    Schijft zich in :+
     
  5. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben al jaren fan van pes (pes 3, pes 4 en pes5 gespeeld)....maar ik vind het kruisje maar overbodig. Maar zo als je zei na een week ofzo merk ik het kruisje niet eens meer.
     
  6. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Luilak, 2 seconden op internet kijken en je hebt het gevonden.

    Ik was gister trouwens bij de E-Plaza en daar zeiden ze dat de kans groot was dat ze hem een dagje eerder zouden krijgen, zou erg mooi zijn dus!
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat zeggen ze natuurlijk in de hoop dat je een dag van te voren even langskomt, zodat je het spel bij hen koopt :p
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    De meeste shops hebben wel vaak op donderdag vracht en niet op vrijdag. De kans dat je hem de 26ste dus al kunt halen is weldegelijk aanwezig. Ik heb nog nooit een PES game op de releasedag in huis gehad, altijd een dagje eerder.
     
  9. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ach, ik ben donderdag en vrijdag vrij. Heb er twee bij Zuiderpark besteld. Heb ik die dan nog niet binnen, dan loop ik alsnog naar de winkel ;)

    Laten we het hopen :D

    Net iets gehoord over Splintercell, die zou donderdag uitkomen... Gisteren konden veel mensen hem al kopen. Zou mooi zijn als het voor ons ook maandag wordt...

    Verder ben ik benieuwd of Ruben al overtuigd is ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2006
  10. ozcar

    ozcar Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    heey vrint ik wil je even melden dat de hele eredivizie in fifa 2007 voor de 360 niet voorkomt en in pes 6 wel
     
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Doed:

    De post van Driesestig is van augustus 2006, toen was dat nog niet bekend. Nu weet iedereen allang dat Fifa 2007 geen Nederlandse Eredivisie zal bevatten op de 360.
     
  12. Dioxic

    Dioxic Guest

    ik vind die driezestig maar een grapjas, en ik denk dat deze hele topic het daarmee eens is lol
     
  13. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Bovendien is Fifa niet gemaakt door een paar westerlingen:

    Maar door een stel halve gare canadezen, waar ijshockey sport nr 1 is :D
     
  14. dannynima

    dannynima Guest

    NEE , kben met uhm eens, maar zoals ik al zei zalk ze allebei halen, want dan kan je het pas beoordelen.
     
  15. egyptenaar

    egyptenaar Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Al 47 pagina's lang gaat deze zinloze discussie door. Pro evolution 6 is gewoon beter qua gameplay, FIFA (behalve dan in 360 versie.) heeft meer licenties. Pro evolution is een simulatie van het echte voetbal, FIFA meer een arcade game. FIFA heeft de mooie aankleding van het spel, PES de goede edit mode (behalve bij 360 versie.)

    Conclusie:

    Kies gewoon het spel waar je meer van houdt. Als je van het echte voetbal houdt en niet alleen spellen koopt als het hoesje er mooi uitziet, koop PES, is aankleding alles voor je en hoeft het allemaal niet te realistisch, kies FIFA.
     
  16. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je wel helemaal goed daar bovenin?
    Heb je die post is al harstikke oud. Meningen(die mag je gewoon hebben toch?) kunnen toch veranderen?, heb je mij in de afgelopen tijd iets dergelijks zien roepen? nee, idd.

    Ga dan niet met van die nutteloze en kinderachtige "posts om maar iets te posten" komen, omdat iemand die net nieuw is het nodig vond op mijn stokoude post te reageren, iig niet doen als je echt iets wil bijdragen aan deze topic. Beetje jammer dit.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Tuurlijk mag je een mening hebben. Graag zelfs. Als jij Fifa leuker vindt, dan moet je gewoon voor Fifa gaan. I'm not going to stop you.......

    Alleen vind ik de punten wel erg grappig (eerlijk) die je opnoemt.

    Fifa:

    Wel realistisch : Alle goede licenties, goede gameplay, voelt echt aan.
    Wat voelt echt aan? Wat vind jij goede gameplay en waarom? Over de licenties ga ik niet zeuren, want dat weet je nu zelf ook....

    Goede graphics : Spreekt voor zich
    De graphics zijn idd best redelijk, al is het wel erg kaal en zijn de tussenfilmpjes pre-rendered filmpjes. EA had er met haar ontwerpers VEEL meer uit kunnen halen. Eigenlijk moeten ze zich schamen. Zoooo weinig details op het veld en in het stadion!

    Goede sound
    Ben ik 100% met je eens! Vond ik echt goed!

    en ook nog erg uitgebreid.
    Waaruit blijkt dat? Dat je 4vs4 kunt spelen? Dat je live voetbalstanden e.d. kunt bekijken? Tell me please... Want voetbaltechnisch is het weer niet echt uitgebreid (op de carreer mode na)

    Pes

    Geen goede Graphics.
    Pardon? Heb je de laatste filmpjes gezien? Het ziet er echt goed uit. Alles wordt bovendien met dezelfde engine gedaan. Deze PES ziet er echt niet minder uit dan Fifa RTWC (het eerste spel van EA op de 360), mooier zelfs! En dat zit hem voornamelijk in de levendige kleuren.

    T voelt niet realistisch aan.
    Hoe kom je daarbij? Heb je je ooit goed verdiept in een vorige editie van PES? Als er één voetbalspel realistisch aanvoelt, dan is het PES. Dus dat is een argument waar ik dus ERG om moet lachen, want je gaat me niet vertellen dat Fifa07 realistischer aanvoelt dan PES2,3,4,5 of 6

    Bal tempo erg laag, terwijl de mannetjes weer te snel gaan. geen goede voetbal animaties.
    De animaties zijn juist zeer goed. Als je een replay bekijkt ziet het er soms een beetje apart uit, maar dat is bij Fifa ook zo. De animaties zijn veel natuurgetrouwer dan bij Fifa, al moet ik zeggen dat Fifa07 hier en daar best leuke animaties heeft!

    je voelt niet dat je een schot lost.
    Als ik één ding voel bij PES, dan is het wel dat ik echt een potje aan het voetballen ben. Als ik scoor, dan voel ik de bal gaan en tegen het net aan komen. Fifa evenaart dat zeker niet. Ik heb alle versies van Fifa gespeeld en tot 2002 heb ik ze gekocht, dus ik kan het echt wel weten!

    zeer weinig/slechte licenties.
    Wat zijn nou weer slechte licenties? De licenties van de Eredivisie? Die van het Nederlands Elftal? Die van Panathinaikos, die van FC Porto, die van Galatasaray, Bayern Munchen? Die zitten allemaal niet in Fifa07 hoor? PES heeft misschien maar 5 competities (waarvan alleen de Engelse league op Arsenal en Man Utd. na geen officiele licentie heeft, maar de spelersnamen wel kloppen), maar daarnaast nog wel een stuk of 20 rest of the world clubs die ik hierboven noemde en ook nog eens 90% van alle landenteams.

    gewoon best wel nep komt het over.
    Waarom dan?

    Conclusie, voor mij blijft er maar 1 écht voetbal spel: Fifa.
    totaal geen problemen mee. Koop gewoon wat jij leuk vindt

    Laat iets zo mooi als voetbal maar gewoon aan westerlingen over.
    Alleen moet je de volgende keer wat betere argumenten geven, want zoals je weet wordt Fifa al jaren ontwikkeld in C-A-N-A-D-A door C-A-N-A-D-E-Z-E-N
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  18. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Met dat punt over het realisme van PES ben ik idd overstag gegaan. Had t vroeger niet echt vaak gespeeld. Ik vind een pes wedstrijd intenser omdat er niet zo vaak gescoord word, wat dus ook realistischer is.

    Verder kon ik dat van de licenties niet weten omdat dat toen niet bekend was. Ik vergeleek alleen pes5 met fifa 06, waarvan de licenties duidelijk beter zijn.

    En als jij tijdens de aarderijkskunde lessen beter had opgelet had je kunnen weten dat CANADA ook gewoon bij de westerse wereld hoort.

    Je kan dus wel op een oude post gaan reageren, maar dat komt deze topic niet ten goede lijkt me. Als iedereen dat zou doen . . .
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik snap al die ophef niet hoor haha. Driesestig heeft in augustus die post geschreven, toen was er nog niets bekend over beide games. Dat zijn post een beetje onzinnig was aight, dat is zo hahah. Maar dit is oude koeien uit de sloot halen en totaal nutteloos.
     
  20. F-R Forevfer

    F-R Forevfer Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat jij eigelijk zegt is dat je niet van voetbal houdt als je fifa koopt maar dat je wel van voetbal houd als je pes koopt.
    Dat slaat dus helemaal nergens op.
     

Deel Deze Pagina