Forza Motorsport 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door mars15, 9 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    geen ajax? :eek: =(

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Zucht, FC Groningen. En hoe vet staan 3 xbox-en op elkaar :cool:

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    die gast kan van geluk spreken dat ze nog niet gesmolten zijn 8)

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ze hebben de licenties niet :'-(

Anyway, als je het interview checkt wat Boss net poste, zie je bij 2 min dat de gallardo (mooie ingame beelden trouwens) de achterbumper mist. Kijk je een paar tellen verder, zie je de bumper daadwerkelijk liggen _O_
    Aantal rondes later ligt ie er nog _O_

Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Dat was idd vet:). Als ze zo'n zaken echt uitgewerkt in de game stoppen, zou echt vet zijn. Zodat die stukken continu op de baan blijven liggen totdat ze weggehaalt worden(zodat iedereen achter zo'n savetyauto moet rijden,...).
    Maarja, ze zijn al serieus lang bezig aan de game. En met zo'n ontwikkelaars kan dat toch niet mislukken, dit moet gewoon een topper worden:).

6. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit wordt echt de dikste vetste racegame oooit IMO :)

7. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Je hebt helemaal gelijk. Ik vind het ook nep. Net zo goed als van Sony als nu van MS bij sommige spellen (o.a. Fable2, Forza2, Halo Wars). Als je builds nog niet stabiel genoeg zijn, houd het dan bij screenshots of 3D-screenshots ofzo. Laat de fans maar mekkeren voor meer, prerendered filmpjes zeggen sowieso helemaal niks.

Zoals Lost Oddesey het doet vind ik dan wel weer vet. Je kunt de overgang amper merken (buiten het verschil in animaties wat wel aardig duidelijk is), dat vind ik prima. En er zit gelijk ook ingame materiaal bij :)

Anyhow. Ik vind de ingame stukjes vanaf de hoodcam in dat interview er wel erg goed uitzien gelukkig! Goede en mooie belichting, erg scherp allemaal ook. Jammer dat die drive assist met beste lijn aanstaat, die haalt het detail uit de baan, kan nu amper iets van het asfalt zien hehe. Ben benieuwd naar meer ingame materiaal. Erg benieuwd.

8. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Verwacht nu maar geen safety car in dit spel, kan het me amper voorstellen dat die erin komt :) Maar dat de stukken / onderdelen van je auto blijven liggen is al bevestigd. En erg vet idd.

9. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    safety car zou wel erg vet zijn.

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Het zou idd vet zijn. Maar ga er maar gewoon niet vanuit. Er komen allemaal regels bij kijken waar mensen zich (online) niet aan gaan houden. In plaats van dat het dan leuk is, verneukt het de game.
    Denk bijv. aan het niet inhalen achter de safety car. Iedereen gaat rare rem-acties maken om de gene achter hem te laten inhalen. Dat soort acties zijn niet leuk.

Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  11. kevinbabolat

kevinbabolat KEV1N-NL

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je gelijk in. Ik had niet over het live gedeelte nagedacht

12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    op gametrailers.com staat een interesant intervieuw met ingame
    beelden.

13. JeePee

JeePee Guest

Dat is niet helemaal waar. Kijk naar bijvoorbeeld GTR2. Daar zitten ook safety en pacecars in het spel. Al moet ik wel zeggen dat die game meer voor de hardcore is. In F1'06 voor de PS3 komt ook een safety car te zitten. Maar in Forza niet denk ik, dan was dat wel bekend geweest.

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    De hardcore racer zou zich eerder aan de regels houden dan de casual gamer die voor Forza gaat :)
    Natuurlijk is het mogelijk om zoiets extra's erin te stoppen, maar dan moeten niet alleen de ontwikkelaars die extra's helemaal voor elkaar hebben. Ook de spelers moeten zich aan regels gaan houden. Denk dat dat niet gaat gebeuren :) En dat komt dus weer door het verschil in spelers tussen GTR en Forza.

15. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Wel tof interview dat van gametrailers, dan zie je ook beetje goede ingame beelden, en moet zeggen dat het er nu al heel mooi uit ziet, samen met dat stuurtje wordt gruwelijk die haal ik er gelijk bij

16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dat stuurtje is idd erg interessant :) Wat moest dat ding gaan kosten? Of is dat nog niet bekend?

17. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dit wordt echt een gruwelijk spel:D
    Heb gisteren ook al ergens anders dat interview gezien en die ingame beelden.
    Wie nu nog gaat zeggen dat de graphics van PGR3 mooier zijn:confused:
    300 auto's!!_O_
    Safety car is bovendien echt niet nodig hoor,,,het zou wel leuk zijn,,,maar dan kan ik altijd nog in maart GTR kopen. Het lijken me beide onwijs mooie titels...allebei ook erg realistisch gelukkig

18. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    je kreeg een pgr3 pack ofzo voor 150 uien

19. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ik hoop dat ze een beetje opschieten met FM2, niet teveel natuurlijk, er mag immers niks afgeroffeld worden. En ik hoop ook zeker dat die fucking demo nou eens uitkomt. Die knakkers daar bij Microsoft mogen wel eens opschieten, die demo was vorige week of die week daarvoor al eens aangekondigd (sloeg volgens mij nergens op, maar goed). Maar hij kwam toch deze week of volgende week?

20. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Demo? De demo was aangekondigd voor zo'n gamebeurs. Welke was dat, x06? Iig was daar idd een playable demo aanwezig. Dat deze ook op marketplace kwam is nooit bevestigd. Natuurlijk wil iedereen dat graag :)

Kans is groot dat ik dat stuurtje op de kop tik bij FM 2 :) Misschien in een leuk pakketje.

Laatst bewerkt: 18 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina