Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    microsoft was met de launch van de xbox al begonnen aan de 360...maar je bron is een beetje vaag ... dus neem hetidee maar als een broodje aap
     
  2. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou 2003 kwam Xbox en in 2005 Xbox 360. Iedereen vond dat eigenlijk erg snel. Ik heb dat de opvolger pas in 2010 komt. Zoals het normaal hoord. 2001 kwam PS2 en PS3 2006/2007
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Vaag dat ze dat voor een 206 doen, terwijl de 207 inmiddels uit is...
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Klopt dat snap ik eigenlijk ook niet .. ach we zullen wel zien .. vond het wel grappig om dit te melden ;)
     
  6. japperr

    japperr Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk mijn xbox 360 binnen...

    Maar, 2 kleine probleempjes

    probleem 1:

    Mijn xbox 360 zit nu op mijn tv aangesloten met de HD tv kabel.
    Ik hou dus 3 stekkertjes over... rood groen en blauw. Waar zijn deze voor?
    Het geluid komt nu dus uit mijn philips flat screen tvtje... maar dat klinkt natuurlijk voor geen meter. Ook heb ik geen zin om een dure home cinema set te kopen.. vaak zit daar een dvd speler bij die ik toch niet gebruik.

    Wat zijn mij optie qua speakers... Is een pc 5.1 set voldoende?


    probleem 2:

    Ik heb dus een philips flat screen tv... alleen.... 51cm...
    nu heb ik met bv testdrive best wel last van wat onduidelijke teksten.
    Komt dit gewoon puur door de tv? of ben ik teveel gewend omdat ik normaal achter de pc zit.

    groeten japperr
     
  7. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ga voor probleem 1 eens naar de dolby thread.

    En over probleem 2, misschien is het beeld lelijk omdat je de allerslechtste beeldaansluiting gebruikt? Gele stekkertje is composiet en slechter dan dat kun je het niet aansluiten. (Die rode/blauw/groen is trouwens de beste manier, maar dan moet je wel zo'n ingang op je tv'tje hebben.)
     
  8. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier thuis dus een kapotte Xbox PGR100 Console, die Limited Edition, die zwarte. :)

    Máár, hij is kapot (het welbekende 3 rode lampjes-probleem), maar als ik Microsoft opbel, moet je het serienummer van je console geven, en die staat er niet achter op :confused:

    Er staat alleen een plaate met: Limited 099/100 op, voor de rest niks, dus....
    Héb ik wel garantie op zo'n Limited PGR100 Xbox360???

    Weet iemand dit?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja dat heb je wel .. ik denk dat je nog een keer moet uitleggen dat je een Limited edition hebt :eek:
     
  10. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe haal ik de HD eruit (Premium versie)
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Euh gewoon op het knopje drukken... en op tillen

    Attach and Remove Your Hard Drive

    [​IMG]
    To attach your hard drive:
    1. Turn off your console.
    2. Remove the hard drive bay cover from your console.

      [​IMG]
    3. Position the hard drive over the hard drive bay with the narrow end (the front) pointed toward the front of the console and the broad end (the back) pointed toward the back of the console.
    4. Place the back of the hard drive against the back of the hard drive bay. Make sure the ridge along the back of the hard drive rests beneath the lip on the back of the hard drive bay.
    5. Push the front end of the hard drive down until the tab clicks.

      [​IMG]
    To remove your hard drive:
    1. Turn off your console.
    2. Press the release button on the front of the hard drive and lift the unit from the console.

      [​IMG] Important
      Avoid touching hard drive bay contacts or hard drive connector contacts with fingers or metal objects.
     
  12. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    als je dat ding optilt/draait, zorg dan dat er geen game inzit want anders kan je mooi een nieuwe kopen.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat staat toch ook in de handleiding van je xbox 360 :eek:
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    De xbox kwam in de US op 11 november 2001 en hier op 14 maart 2002. Het is slechts een jaartje verschil, maar toch. :)
    Microsoft was eerst een laatkomer en wilde nu koste wat kost de eerste zijn, ik dénk dat de volgende keer de launches dichter bij elkaar zullen liggen (maar uiteraard niet voor Europa, want dat is Sony helaas nog nooit gelukt).
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    iemand idee of het mogelijk is om je save games te backuppen? Op een pc of een extra memory stick. Is het uberhaupt mogelijk, en zo jah hoe dan :D
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    er is nog geen first party oplossing maar wel een third part oplossing

    [​IMG]
     
  17. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    koop anders een memory card. duur en weinig geheugen maar je saves opslaan is wel handig heb ik gemerkt. mn HD is laatst gecrashed en toen was ik alles kwijt waar ik heel erg van baalde, nu heb ik zo'n mc gekocht.
     
  18. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in dubio of ik voor de kerst een X-Box 360 ga kopen of in het 1e kwartaal van 2007.

    Er schijnt een betere en nieuwe CPU in de 360 te komen in Q1 2007. Maakt de 360 hierna minder lawaai, koelt hij beter?

    De eerste versies/lichtingen van de 360 maakten nogal veel lawaai. Is dat nu minder geworden? Hoeveel lichtingen zijn er eigenlijk uitgekomen tot dit moment?

    De reden dat ik wil wachten eventueel is dat ik verwacht dat de 360 een stuk goedkoper gaat worden in Q1 2007, is hier al meer over bekend?
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
  20. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    kleinere CPU, niet beter. Dat doenen ze omdat ze een goedkopere CPU willen gaan maken.

    Daar zijn 3 verschillende drives, hitachi luid (ik heb die, maar ik vind dat de mijne niet echt luid is) en Samsung wat minder luid en vervolgens die van Philips die nog stiller is.

    Komende tijd zal er geen prijsdaling komen voor de Xbox 360.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina