[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heideroos

Heideroos Drossie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga even afwachten en dan misschien eens bellen. Maar het is blijkbaar een probleem met de av-kabel en niet met de console zelf.

Ik denk dus dat je een nieuwe AV-kabel krijgt en je console gewoon mag houden.

2. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij stat er:

Menu 1:

Type: Pakket
    Status: Teruggezonden naar verzender
    Geretourneerd op: 16/10/2006
    10:08 's morgens
    Geretourneerd aan: WEITERSTADT, DE
    Getekend door: VOLL
    Soort service: STANDARD

Menu 2:

FRANKFURT,
    DE 16/10/2006 10:08 's morgens RETURNED TO SHIPPER
    16/10/2006 7:00 's morgens OUT FOR DELIVERY
    FRANKFURT,
    DE 14/10/2006 5:59 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 14/10/2006 3:03 's morgens DEPARTURE SCAN
    AMSTERDAM,
    NL 13/10/2006 7:52 's middags ORIGIN SCAN
    13/10/2006 5:13 's middags PICKUP SCAN
    AMSTERDAM,
    NL 12/10/2006 2:01 's middags RETURN SERVICE SHIPPING LABEL WAS LEFT WITH THE SHIPMENT'S RECEIVER.
    DE 11/10/2006 10:49 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED

3. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat RETURNED TO SHIPPER lijkt mij niet helemaal te kloppen, want volgens UPS zou hij dan niet eens aan zijn gekomen, en wordt hij terug gezonden.

Normaal gesproken hoort daar DELIVERY (afgeleverd) te staan, en ik gok dat dat bij jullie ook het geval is. Jullie zullen dus nog even moeten wachten.

Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  4. RuudW

RuudW RuudW

Leuk Bevonden:
    0
    FRANKFURT,
    DE 17/10/2006 10:02 's morgens DELIVERY
    17/10/2006 7:00 's morgens OUT FOR DELIVERY
    17/10/2006 5:24 's morgens ARRIVAL SCAN
    HERNE-BOERNIG,
    DE 17/10/2006 2:25 's morgens DEPARTURE SCAN
    APELDOORN,
    NL 16/10/2006 5:55 's middags ORIGIN SCAN
    DE 16/10/2006 7:53 's morgens BILLING INFORMATION RECEIVED

Hmm lijkt tot nu nog snel te gaan, als ik het vergelijk met bovenstaande posts.. :9

5. JeePee

JeePee Guest

Ik heb exact dezelfde tijden als RuudW. Niet echt betrouwbaar dus...

6. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mijn xbox ging ook al na nog geen 2 weken kapot. Hijs nu al bijna 2weken weg kan je nagaan hij is al langer weg dan ik er plezier van kon hebben. Baal er erg van en als ik hem vrijdag(man aan de telefoon bij ms zei dat hij max 15 dagen weg zou blijven en dat is op vrijdag) nog niet heb dan bel ik MS of UPS weet alleen niet welke ik hiervoor moet bellen ?

7. Pointer

Pointer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox360 opgestuurd voor reparatie. Deze had als fabrieksdatum mei 2006. Krijg ik een xbox terug met als datum 02-11-2005. Dit kan toch niet! Hoe zit het nu met de garantie, die loopt toch door vanaf de datum van mijn oude console! Ik ben zeker niet tevreden!

8. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat begrijp ik. Hoop dat de mijne wel een fatsoenlijke mfr date heeft. Maar ik zal als ik jou was ms bellen. Ik zou ook heel boos wordden als ik erachter kwam dat mijn nog geen 2 week oude 360 wordt ingeruild voor een ding van een jaar oud reinfurbished of niet ik heb 400 euro neergeteld voor iets nieuws.

9. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit. Had ik ook met iemand hier op het forum, ben z'n naam vergeten. We hadden 'm ook op dezelfde dag terug. Ze scannen die nummers gewoon achter mekaar omdat ze bij elkaar in het busje zaten. :b:

10. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eentje uit 20-03-06 en kreeg vervolgens eentje uit 31-10-05

11. Rabasa

Rabasa Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, eindelijk een medewerker aan de lijn gehad. Waarschijnlijk is het de HDD. Moet nu een tijdje zonder spelen en kijken of die nu niet vastloopt. Dan nog een keer bellen en ruilen ze m'n HDD om. Alleen ben ik dan al mn save's kwijt :{ Zijn die over te zetten doormiddel van een memorycard?

Edit: was ondertussen aant spelen. Loopt nog steeds vast :mad:

Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  12. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Ze rekenen 15 werkdagen (geen weekend) + 5 verzend dagen. Dus maximaal kan het 20 dagen duren |:-

13. wie heeft er een XBOX met de MFR date 02-17-06 En heeft die het al begeven :p of niet heb er pas 1 verkocht en hoop dat die gast er nog lang plezier van heeft

14. Ultimate Venom

Ultimate Venom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @heideroosje, wel effe bellen want het ligt niet alleen aan de AV kabel moest ook alle kabels eraf nemen weer aansluiten aanzetten en toen gaf de tv geen signaal, toen moest ik de HDD eraf halen aanzetten en teon deed hij het wel. weer uitzetten HDD erop planten, weer aanzetten en toen deed ie het ook weer. nu moet het niet meer voorkomen volgens die gast en tot nu toe ook nog niet weer gebruer:) maar ben bang dat het binnekort wel weer gebeurt:mad: dan ga ik schelden jonge oef:mad: ik wil geen refurbished want die kan alleen maar ouder zijn dan et ding van mij:mad:

15. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeerde microsoft net te bellen, omdat mijn Xbox 360 kapot is krijg ik een of ander vaag ingesprekstoon te horen en dan helemaal niks meer snap er niks van heb het een paar keer geprobeerd, maar elke keer het zelfde. Probeer het morgen nog wel een keer.

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het je HDD is dan krijg je hoogstwaarschijnlijk een lege terug en ben je idd je savegames kwijt. Niet van alle spellen kun je je savegames overzetten op een MU. Ik weet hoe klote het is, dat had ik toen ook namelijk.

Mijn tip aan iedereen is dan ook : save al je games op een MU, en gebruik voor de rest (downloadbare content) je HDD. Die laatste is namelijk altijd gewoon probleemloos opnieuw te downloaden. Ik weet in ieder geval dat ik bij mijn nieuwe X360 straks al mijn saves steevast op een MU gooi. Het is een kleine investering die je later een hoop gezeik kan besparen.

Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  17. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag komt mijn 360 terug. Als je bekijkt dat ie 10 oktober is opgehaald, vind ik de wachttijd nog best meevallen.

18. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja... mijne is 9 oktober opgehaald en nog geen enkel bericht.

Echt aso dat mensen die een nieuwe 360 hebben gekocht, een oude terugkrijgen! Vind ik echt niet kunnen.
    Mocht de andere 360 ook binnenkort stuk gaan, dan verkoop ik alles en ga ik wel aan de Wii (tot nu toe alle Nintendo's gehad en 0 stuk gegaan en de NES uit 1989 en GB uit 1989 werken perfect!!!). Heb niet zo'n zin om ergens op te gamen dat elk moment stuk kan gaan en dan lang wachten voordat je weer wat anders krijgt..!

19. eddyfever

eddyfever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In welke doos moet de 360 worden teruggestuurd?

20. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook een paar keer gehad. Gewoon blijven proberen, anders op een ander tijdstip.

@eddyfever:

Alle dozen kunnen behalve de originele Xbox verpakking. Dus een neutrale doos.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina