Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

best grappig, bij elke post die je zet zeg je erbij dat je voor een HD-tv aant sparen, snap dat je er blij mee bent maar dat hoeft toch niet de hele tijd:9..maargoed, hoop dat ik morgen de game binnenkrijg en dan volop genieten:).

2. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    je was me net voor .. het begon me namelijk ook al op te vallen en het .begon een beetje irritant te worden ( no offence pik) :b:

3. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    ja de schaduwen zijn erg low textures, maar ik vind juist de animaties een groot pluspunt! die zijn erg mooi, ik vind alleen de overgang van een animatie minder (dus als je bv begint met trapklimmen, dan schuift hij een klein stukje naar de trap en begint daarna met klimmen). Graphics zijn erg goed! niet veel beter dan CT maar je merkt wel dat het een overstap is naar een nieuwe generatie, idd wat zifnap ook al zei, zijn de omgevingen veel diverser, om je doel te bereiken zijn er ook vaak verschillende wegen. Ook wel leuk (maar totaal nutteloos) zijn de cinematische gameplay momenten. bv: je gaat parachute springen, je doet je parachute open maar blijft steken, dan moet je terwijl je naar beneden dondert snel het pinnetje vinden en daaraan trekken zodat je reserve parachute open gaat (dit moet je dan doen met de rechter thumbstick en werkt hetzelfde als lockpikken). Deze momenten zijn zoo kort dat ze ook makkelijk in een filmpje konden maar tog brengt het wat spanning met zich mee!

4. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij de eerste 2 levels ook niet super onder de indruk was van de graphics... En toen kwam dat level in rusland in de sneeuw op de boot. Wow! De sneeuwstorm, de ijs-effecten, de lichtinval, super gewoon. Zeker wel next-gen!

Overigens die vraag over de lassers:
    na een tijdje zijn ze uitgepraat em keren ze je de rug toe

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nevermind.,...ik keek dus niet goed uit m'n doppen ;)

Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  6. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    @ ProCeela & Basovisch

Het is toch een investering...
    En ik weet dat Smokey een HD tv heeft thuis :)!
    Aangezien ik geen ervaring met dit beeld heb...
    Vraag ik nu dus ook aan de mensen met een HD tv, of ze daadwerkelijk ook verschil zien!
    Anders ken je net zo goed voor 75 euro een leuke Tv bij de MM halen.

Maar ik zal erop letten, en het niet meer melden :)!

Maar antwoord mag er dus altijd op mijn vraag gegeven worden!

7. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    TUURLIJK zie je verschil met een hd-tv!

8. Renco

Renco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook voor 35 euro (?) een hd vga kabel kopen, en lekker hd gamen op je pcmonitor. maarja, dat is voor de mensen die hun geld liever in andere dingen dan gamen stoppen (zoals ik) :) en ik kan je wel vertellen dat het verschil met een hd tv heel groot is, dus als je echt een gamefan bent zeker het kopen waard :thumbs:

Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  9. mars15

mars15 Guest

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    JBA HQ vraagje....

Ik heb de antenne gebugged, nog iets van 5 minuten over, training course is klaar.....waar kan ik nou de computer vinden om die trojan te uploaden?

11. mijn mening:p dit is echt niet beter dan Chaos theory na het spelen van de MP demo :p

12. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    ergens onderin dat complex, check gewoon je 3d map.... ga terug van het dak en helemaal naar beneden, dan kom je in een kamer met een bank. dan kan je ergens als je recht voor de zitkant van die bank staat rechts een hoek om, ga daarheen, dan is de deur naar server hok recht voor je, hack die deur ( als die gast links er niet staat ) en ga naar binnen, ga aan de pijp hangen die boven de deur langs loopt en w8 totdat de deur opengaat en een gast onder je langs loopt, laat je dan net links van de deur vallen, ga de deur in, sneak richting server maar wacht even achter zo'n server totdat 1 van die 2 gasten wegloopt en naar buiten gaat. sneak dan langs die dude achter die pc, en plant die bug. daarna kan je teruglopen en is zowel de JBA als NSA blij met je =D

13. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    nou ik vind de GFX toch echt veel beter dan CT. oke in het begin valt dit niet op, maar op die tanker toch echt wel. hier heb je dus geen schaduw als cover en moet je de sneeuwstorm gebruiken. ik vind het heel goed hoe ze dan het zichtsveld verandert van de vijand naarmate de sneeuwstorm toe en afneemt (ja die wisselt soms, let maar goed op). zo moet je dus weer anders denken dan bij het spelen van een donker level.
    maar goed, ik heb eerste 2 uur vrij dus ik ga nog ff een paar leveltjes doen:)

14. CasPerZerZ

CasPerZerZ *Sorteert Pallets

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan nog lekker een week wachten.

xbox versie komt pas in de vakantie helaas.

15. METALFEAR

METALFEAR Guest

Morgen heb ik hem binnen en ik kan niet wachten om de multiplayer te gaan doen.

16. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    warneer is hij nou uit ? 19 oktober toch ? dus morgen?

17. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Gister level 1 en 2 gespeeld. Level 1 had ik al uitgespeeld op mision 360, dus die was niet zo heel speciaal meer. Maar het 2e level _O_ Ik kreeg op somige moment echt even een ''Prison Break'' gevoel :9

18. itsamemario

itsamemario Guest

heej metalfear, 360 gs?
    :p hahaha, ik heb hem ook morgen binnen kan ook echt NIET wachte !!,

19. toxito

toxito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem gisteren gehaald (17 Oktober) en hij is echt teringvet! die nieuwe moves van sam fisher (om het muurtje heen trekken en nek breken_O_ ) de graphics en de nieuwe stijl van de gebroken Sam Fisher zijn echt goed bedacht. Wat ik echter wel jammer vind is dat het niet meer een echte stealth game is. Je wordt soms gewoon min of meer in situaties geplaatst waarbij je moet schieten=( Wat ik ook wel jammer vind is dat je als je nu 100% wil halen zelfs geen guards meer knockout mag slaan. Zo haal je wel een hoop van het plezier weg voor de mensen die de levels op 100% willen halen :9 Maarja voor de rest echt topgame en zeker een aanrader voor de splinter cell fans onder ons!! \o/

Weet iemand trouwens al waar je een lijst kunt vinden waar alle secret achievements opstaan?

20. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    nope =D zit nu in die JBA HQ missie na shanghai =D echt vet =D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina