Met slowdown bedoelt men dat de camera even vertraagt bij bijvoorbeeld een doeltrap.
@Egyptenaar: lui kun je ze niet noemen. Ik werk zelf als systeemontwerper bij een verzekeringsmaatschappij en ik kan je vertellen dat zelfs de ontwikkeling van een website een teringtijd kost.
Wij zijn ook 1.5 jaar bezig geweest met een website en nog kom je af en toe dingen tegen waarvan je denkt: dat moet anders, of dat gaan we nog aanpakken. Als je de site ziet denk je: dat had makkelijk in een half jaar gekunt!
Op een gegeven moment moet de website toch live. Waar kies je voor? Lui wil ik ze dus niet noemen en mag je ze eigenlijk ook niet noemen als je er geen verstand van hebt.
Er wordt onwikkeld, gereviewd, aangepast, eea wordt getest, daar komen weer dingen naar voren, moeten weer aangepast worden, weer wordt er getest, net zo lang tot de belangrijkste punten gefixt zijn. Het ontwikkelen van een game is gewoon een langdurig proces. Ze hebben het spel nu al een week uitgesteld, omdat blijkbaar toch dingen toegevoegd worden. Kan dus best zijn dat de reviewers een versie hadden waar nog één ding ontbrak. Bijv. het opslaan van replays (aangezien het wel in het boekje staat), of het oplossen van de slowdown. Je weet het niet!
Er moet een editmode zijn, zij zullen nl ook de namen via de editor hebben ingevoerd (het is zoals ik al zei een veredeld CMS). Die houden ze gek genoeg toch nog voor zichzelf. Misschien waren daar wel problemen mee af en toe en kiezen ze er dus bewust voor om hem eruit te halen en misschien ooit nog beschikbaar te stellen op Marketplace?
Dat er maar 8 stadions inzitten kan ik begrijpen. De stadions zijn nl ontwikkeld met een nieuwe engine. Die hebben ze dus 'from scratch' moeten ontwikkelen. Variabele weersomstandigheden zijn geintroduceerd, het geluid is flink verbeterd, de graphics zijn erg opgepoetst.
Nee... Ze hebben zeker niet stilgezeten, geloof me! Ik denk serieus dat Seabass het ook niet leuk vindt dat de editormode er niet in zit. Maar hij moet keuzes maken, hij is de producer. Of de editor erin en pas live in december (noem maar wat), of de editor eruit laten en/of beperken en live in oktober.
De gameplay is altijd het belangrijkste geweest bij PES en dat moet het ook blijven! Ik denk dat Seabass de gok daarom durfde te wagen om eea eruit te laten. Dat belooft dus veel goeds voor de gameplay-ervaring!
Laatst bewerkt: 18 okt 2006