*kick Die Hummer aan het eind van het rijtje? Ik neem aan dat je het over Chop Shop hebt en die Hummers rijden gewoon rond, vooral in de Downton denk ik. Moi: Ik heb ook nog een wit pak, ook van Steffàn, van Impressions, the shop where you shop for clothes, you see?
Mijn man met Shotgun: En een mooi plekje gezocht voor een fotoshoot ;-) Foto's zijn met telefoon gemaakt, dus niet erg scherp.
Dat bovenste pak waar kan je die stropdas vinden enzo ik kan bij de Impressions niks vinden wat erop lijikt
nu moet ik even in mijn geheuge zoeken. Volgens mij was het 'on the rag' waar je ze kunnen halen. Kan ook branded zijn. Ze heten work shirt (ofzoiets dergelijks)
jep is volgens mij die ene winkel op zo'n hoekie in een wijk en volgens mij was dat gele wijk. heb het spel al maanden niet meer gespeeld dus.. maar is inderdaad wat dahouseman zegt work shirt en kan je heel veel variaties kopen
Hey ik heb een vraag, Die hoodies (gewoon die normale met 1 kleur) die de meeste van je homies dragen..kan je die ook halen in het spel? of is dat pas als je een groter percentage van het spel af hebt? want nu zijn die hoodies in geen enkele winkel te koop..net als die bandanas met kleur?? weten jullie daT?