Computer Monitor Thread (VGA/HDMI/etc) [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChaSe

    ChaSe eXtreme Biker

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk autostoeltje :D
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Die van mij is ook puur voor de 360. Ik krijg 5.1 geluid via mijn home cinema set. Je verbind je xbox 360 met een Optische kabel aan je 5.1 instalatie. De VGA kabel gaat weer naar je monitor. Er lopen dus 2 kabels, één naar je stereo, en één naar je monitor. Vraag maar in de 5.1 thread, daar wordt het vast makkelijker uitgelegd, want ik zit nu in een hele rare houding te typen :9
     
  3. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    @JeePee
    Is een goede monitor , veel plezier er mee :)
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Idd. Ik ben er erg over te spreken :) Het contrast is ook zeer goed. Wit is gewoon wit en zwart is zwarter dan ik dacht :) Ook de responsetime is erg snel. Ik had hem op mijn laptop aangesloten, en toen ik heel snel met de muis ging bewegen zag ik op de laptop (Dell) een waas achter de muis, maar daar was op de Samsung niks van te merken. Ook bevalt het uiterlijk me meer dan verwacht. Het matched nu erg goed bij m'n stuur vind ik zelf. Nu alleen nog een werkende 360 en een mooie tafel om hem op te zetten (die ga ik maandag in elkaar fixen). Dolby Surround setje aansluiten, en gamen maar :cool: Enige minpuntje tot nu toe is die dode pixel. Gelukkig zit hij op een plek waar ik hem amper zie, en waar ik amper iets van merk.

    Beeldkwaliteit: 9. Het kan wel iets beter, maar hij is een stuk beter dan gedacht. Zeer goede prijs/kwaliteits verhouding.
    Mogelijkheden: 8. Zeer fijn dat er een DVI en een VGA aansluiting opzitten. Nu hoef ik geen kabeltje te wisselen als ik een PS3 heb.
    Vormgeving: 9. Mooier dan verwacht. Ook de afwerking ziet er erg goed uit :thumbs:
    Gemiddeld: 8.7
     
  5. bli3p

    bli3p Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt voor de info en de hulp!

    Keep up the good work :thumbs:
     
  6. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey,
    Ik ga waarschijnlijk een nieuwe game pc kopen met daarbij dus dit scherm.
    Hier kan ik dus met een vga kabel mijn xbox 360 op aansluiten en met dvi de nieuwe pc.
    nu heeft dit beeldscherm een maximale resolutie van 1680x1050 en is 20,1".
    Krijg ik dan met de xbox wel gevuld beeld? of hoe werkt dat dan? :confused:

    Bvd, Michiel
     
  7. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de LG L194WT gekocht, en ik wil daar tegelijkertijd mijn PC (die alleen maar VGA uitgang heeft, geen DVI) en mijn Xbox 360 op aansluiten zodat ik niet steeds de kabel om hoef te wisselen. Een DVI to VGA converter kan niet, omdat mijn scherm DVI-D is en dat wordt niet door die converter ondersteund. Bestaat er geen andere mogelijkheid waarop ik beide apparaten aan kan sluiten?
     
  8. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox aangesloten op mijn TV met een VGA kabel, maar PAL 60 games doen het niet! Ik kan als ik die VGA kabel op mijn tv heb aangesloten ook niet meer in console settings mijn xbox op Pal 60 zetten! Vooral met het oog op PES6 de volgende vraag: hoe kan ik met mijn VGA kabel pal 60 games spelen?
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je X360 aan een TV hangen met de "gewone" kabel, instellen op 60 Hz, dan vervolgens met de VGA kabel weer aan je monitor hangen. Zou moeten werken denk ik.
     
  10. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Dus de kabel tussen mijn TV en XBOX verwisselen met een normale kabel, dan op PAL60 instellen, en die normale kabel weer inwisselen met VGA...?
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    We zitten hier in de Computer Monitor Thread, ik nam aan dat je probeerde je X360 op 60 Hz ingesteld te krijgen op je monitor....maar dit niet lukte omdat die optie niet verschijnt met de VGA kabel.

    Als je dit niet bedoelde, dan snap ik je ff niet :+ Als je met TV je monitor bedoelde, dan moet je idd ff je VGA kabel vervangen met de gewone kabel, die aan je TV hangen, 60 Hz instellen op je console en dan weer terugswitchen naar VGA op je monitor :)
     
  12. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar, het is gelukt, bedankt!
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem hoor :)
     
  14. Spartan1172097

    Spartan1172097 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dit is mijn eerste bericht op dit forum :p

    Ik heb een vraag over het geluid via de microsoft VGA HD AV kabel

    Ik heb zelf de Samsung SyncMaster 940BW monitor (en ook een Xbox 360) en daar kan ik de VGA kabel wel instoppen, maar ik kan er geen geluid uitkrijgen. Zelf heb ik wel twee speakerboxjes met een 3.5mm jack stekkertje.

    Nu wil ik graag weten hoe ik geluid kan krijgen uit deze boxjes, of hoe ik er uberhaupt geluid uit kan krijgen. Het maakt voor mij ook niet zo veel uit als ik een extra snoer of nieuwe boxen moet kopen.

    Alvast bedankt.
     
  15. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan de vga kabel van de 360 zitten nog 2 audio aansluitingen, deze kan je gewoon aansluiten aan je speakers, waarschijnlijk met behulp van een verloopstekkertje.

    en welkom op het forum :)
     
  16. Spartan1172097

    Spartan1172097 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, maar wat voor verloopstekkertje heb ik dan nodig??
     
  17. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Spartan1172097

    Spartan1172097 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    maar waar stop ik dat kabeltje dan in, ik heb namelijk geen 3.5 jack ingang op mijn speakersetje. Kan ik dan beter een nieuwe stereoset kopen en wat raad je mij dan aan?

    Alvast bedankt
     
  19. Hound_NL

    Hound_NL Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  20. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Er zit een kabeltje bij waar je dat groene plugje op aan kunt sluiten. Dat kabeltje convert 't weer naar 2 tulp-aansluitingen waarop de VGA-kabel aangesloten kan worden. :)

    Verder zou ik niet zo'n ding van Joytech kopen, maar van Microsoft zelf. Gewoon origineel. Kost misschien een paar euro meer, maar liever dat dan een of ander gaar 3rd party product.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina