Speel alle GTAs nog vrij regelmatig. Speel niet heel veel meer, maar die kun je altijd even lekker tussendoor spelen, zonder dat je je er in hoeft te verdiepen, gewoon even Chaos schoppen en dan gaat ie weer uit. Aangezien de Xbox mijn enige console is (PSP tel ik niet mee) speel ik bijna alles nog wel af en toe, houdt het lekker afwisselend.
ik speel ook nog wel zo af en toe forza blijft gewoon leuk om ff wat rondjes op laguna seca te reiden en om soms een gave wagen te ontwerpen
PES 5! En Splinter Cell CT ! Heb op dit moment ook geen Xbox 360 spellen... Net Saints Row verkocht namelijk.
speel ook alleen maar pes 5,eigenlijk wel zonde heb 4 360 spellen maar die liggen stof te happen (alleen oblivion speel ik nog wel eens)
HALO !!! Brute gameplay!! Uniek in zijn soort!! En halo 2 voor de online!! Van de rest gewoon 360 games Alhoewel mijn Oblivion L.E. hier ligt weg te rotten
C&C generals, voor online of skirmish en uiteraard ook het briljante Crash Team Racing. Meer spellen speel ik eigenlijk niet op dit moment en oja bejeweld rocks.
Rallysport challenge wil ik nog wel eens spelen.. voor de rest niet echt.. dan word het echt ps1 gehalte
super mario en pac-man blijven leip maar op de xbox vooral Forza en Vice City GunMetal blijft ook leuk, transformerstylo Waarschijnlijk blijf ik een xbox player, totdat de 360 in de uitverkoop ligt, en hopelijk restylen ze die waterkoker dan ook tot iets wat eruit ziet als een echte gameconsole, maar de meeste dromen zijn helaas bedrog (quote Marco Borsato, filosoof en nep-italiaan)
Hij zal waarschijnlijk al wel genoemd zijn, maar het spel dat ik nog het meest op mn xbox speel is vast en zeker Deathrow. Tegenwoordig speel ik het bijna enkel nog co-op, maar ik kan de keren niet meer tellen dat ik de conquest mode singeplayer heb uitgespeeld. Een ongewoon, maar verrassend leuk spelconcept. Ik zou een vervolgdeel met open armen ontvangen, al ben ik bang dat dit er niet zit aan te komen. Onterecht.
Heb ik sinds mijn zomervakantie niet kunnen volhouden elke dag halo2 best jammer is het nog zo druk joh Ik speel veel fifa 06 nog, tot fifa 07 komt volgende week bijna 1000 matches gespeeld online