Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    @Dioga und TheProf82.. Totaal niet, msconfig staat vrij veel al uit (iig al die meuk zoals Office,Messenger, Nero etc). Bijna al m'n programma's staan op een andere sata disk. Op deze schijven (totaal 600GB) staat hooguit 100GB aan data. Dus het is ook niet zo dat het een super vol systeem is.
     
  2. Greate Pier

    Greate Pier euuhm

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Is dit een beetje een goede pc voor z'n geld? Ik wil er voornamelijk op gamen.. en dit is wel zo'n beetje het budget.
     
  3. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit. Wel een wat krappe voeding, maar verder goed. Misschien kan je beter twee x 512 mb geheugen nemen, zodat je Dual Channel kan draaien.
     
  4. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ff pc samengesteld voor een vriend, hij wil rond de 1200 euro (zit er dus een beetje overheen) maar is die goed, kan er wat verbeterd worden? :)

    [​IMG]
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Mensen ik zit met een probleem. Ik kan geen Counterstrike, en andere steam spellen niet draaien ( zwart beeld bij menu ) terwijl ik het wél een keertje gedraait heb met dit systeem. En dat was de dag nadat ik 3D Mark '06 geinstalleerd had en dus ook DirectX 9.0c. Daarna heb ik GTA:confused:A gedraait, en toen had ik weer die menu bug. Die menu bug had ik ook vóór de installatie van 3D Mark '06. De demo van Dark Messiah ( Draait ook op de Source Engine ) doet het wel ( het menu ), maar zodra ik aan de grafische instellingen kom crasht het spel onmiddelijk en als ik het wil gaan spelen crasht hij ook.


    Ik zat te denken aan een DirectX probleem maar mijn DxDiag geeft geen problemen.
     
  6. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    wil hij echt een floppy drive?
    en volgens mij kan een Dvd rewriter ook dvd's afspelen dus is het een beetje dubbelop



     
  7. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Misschien om DVD's te kopieeren? :):
     
  8. Phoubus

    Phoubus Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben op zoek naar een nieuwe video kaart. ik wil graag een PCIe kaart. verder wil ik er rond de honderd euro aan uitgeven. zou iemand mij een goede video kaart kunnen aanraden?

    alvast bedankt,
    Phoubus
     
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    @K!llerbee, ja want voor die harde schijfe zijn S-ATA, en die drives moeten toch geinstalleerd worden met een floppy? :)
    en over die DVD Drive en DVD Branden, zou ik niet weten hij wou er gewoon 2, branden doet hij (idd) wel vaak :9

    maar voor de rest is alles wel goed?
    btw, die geheugen is van het merk GeIL. :)
     
  10. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    de

    -Radeon X800 GTO
    -Geforce 7300 GT GDDR3

    of als je een beetje meer wilt uitgeven

    -Geforce 7600 GT
     
  11. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Iemand?? Wil deze spellen graag weer spelen.

    EDIT: Nu draaiend in DirectX 7.0. CounterStrike draait goed @ 1280x1024 en Day of Defeat lagged een beetje @ 1024x768 maar dat kan ook aan de server liggen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 okt 2006
  12. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Kiekeboe, kom ook weer eens langs :+
    Me vriendin wilt een schattig budget-kaartje (pci-e) kopen voor haar pctje, aan haar te horen zijn dit de eisen:
    - Passief gekoeld
    - Vga out, dvi erbij is ook leuk, maar haar monitor ondersteunt het niet...

    Kaartje et liefst nieuw, maar 2e hands is ook wel goed,
    haar budget: niet te gek, 45 de max, hets gewoon om wat simpele spellen en wat media toepassingen te draaien, dus gek hoeft het niet te worden..

    Zelf zat ik op alternate ff wat inspiratie op te doen, en ik dacht aan de:
    - Asus Extreme AX300SE-X/TD ( http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=J9XV60 )
    - Xpertvision/Palit GF6200TC ( http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=J9XH10 )
    - En dan kunnen we ook voor 2e hands gaan, dat zat ik te denken aan een x600pro(niet passief gekoeld dan..) of met een beetje mazzel misschien een 6600?

    In mijn ogen zijn er dus 4 soorten kaarten kiesbaar, maar zelf kan ik geen onderscheid tussen die 4 maken, naja eigenlijk wel, maargoed jullie advies dan maar vragen: Welke raden jullie aan?

    Gemini
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Iemand enig idee of deze LCS-set nog te koop is ?

    [​IMG]

    Heb geen CPU fan meer nu. (Schroefjes kwijt van de CNPS9500) En de CPU is "bulk". Dus ik moet een leuk alternatief verzinnen :+

    Vriend van mij heeft die set dus, en is er zwaar tevreden over. Ook omdatde prijs echt aanvaardbaar is. Kan hem helaas nergens meer vinden :9
     
  14. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Geforce 6200 en ATI X300 zijn de crap van de crap, 6600 of x600pro zijn dan beide ongeveer even goed, ik zou van deze twee de goedkoopste nemen(voorkeur is nieuw).

    De X800GTO is best goed(zoals hierboven aanbevolen), maar deze heeft een wat oude chipset. De 7300 raad ik ten zeerste af, omdat deze bout is.

    De beste kaart voor jouw budget is de 7600 GS! HIER vind je een op voorraad 7600GS, ook nog iets overclocked(standaard), dus nog wat sneller dan de standaard. Bovendien van een goed merk, en precies 100 euro. Zonder twijlfel de beste PCI-E koop voor jou! Ik raad deze ten zeerste aan, denk niet dat er iemand is die het hier niet mee eens is.
     
  15. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar voor haar doeleinde? We hebben het dan over wat prut opt internet(runescape8) :+ ) age of mythology, maybe fable : tlc( op laag is goed genoeg:9 ) en that`s it. Momenteel zit er z`n ati x200 gebeuren in der pc, dan is de 6200/x300 wel een aardige verbetering right?
     
  16. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    De X300 is bijna net zo kut als de X200, geloof me. Probeer voor ~50,- een 6600(GT) via marktplaats oid te regelen, daar word je blij van. De X300/6200 zijn nauwelijks beter dan de X200.

    Op marktplaats vind ik al 6600's vanaf 50,-. Dat is hij wel waard. Je hebt PCI-E nodig neem ik aan?(X200 is niet agp dacht ik).

    (voor 60,- al een 6600GT gevonden, dat is zeker een koopje;))
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  17. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik own je met een 6600 *normaal* voor 40,- :9
    Oke bedankt voort advies, heb zelf ooit eens een 6600gt gehad, weet dus wat ze kan verwachten, tankx voor the advice:)
     
  18. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.709
    Leuk Bevonden:
    574
    de x850 pro NIEUW voor 89 euro is ook een koopje lijkt mij of niet?
     
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Lijkt me inderdaad wel een koopje ;).
     
  20. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou jullie het toch over videokaarten hebben :p. Ik zit momenteel nog met mn GeForce 6200A 256mb ddr2 kaartje. Ik zit te denken om ook een nieuwe kaart aan te gaan schaffen, ik ben echter wel gebonden aan een AGP slotje. Weet iemand nog een aardige aanbieding voor een AGP kaartje? En ligt het aan mij of lijken AGP kaarten duurder dan PCI-express kaarten?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina