PS3 hardware/algemeen

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door boss, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Ik denk wel dat er uiteindelijk een winnar zal zijn. Het is nu voor beide partijen van belang om zo veel mogelijk grote filmstudio's achter zich te krijgen die hun format ondersteunen. Als dus binnen 3-4 jaar blijkt dat of Blu Ray of HD-DVD een heel stuk beter verkoopt dan de andere zullen veel studio's gaan switchen.
     
  2. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zullen we nog wel allemaal zien. 1 van de 2 moet zowizo winnen... Maar om daar nu al over te zeveren is echt te voorbarig in mijn ogen.
     
  3. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ongeveer wordt er bekend gemaakt, wie beter is/wie er heeft gewonnen?
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Het is geen bokswedstrijd waar je een duidelijke.

    Iemand heeft imo gewonnen als alle grote film releases op hun medium uitkomen.
     
  5. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Het staat ongeveer gelijk met de bedrijven die achter hun zitten, alleen HP en Warner bros. staan nog neutraal. En die moet uiteindelijk voor de winner kiezen.
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De consument bepaalt uiteindelijk wie de winnaar wordt ;) Als er uberhaupt al een winnaar uitkomt...downloadable content ligt ook op de loer.
     
  7. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is leuk en aardig dat Universal Studios HD DVD als grote winnaar ziet maar zo'n studio bepaalt dat niet. De concument bepaalt nog altijd wie de winnaar wordt. Ik denk niet dat het overgrote deel van de consumenten reeds bereid is om over te stappen op de opvolger van de DVD. Ik noemde DVD Audio / Super AudioCD, opvolgers van de huidige CD die reeds 6 jaar op de markt zijn. Zien we daar reeds een winnaar? Nee dat zien we niet. Waarom stapt niemand over? Dat biedt toch ook een veel betere kwaliteit?

    In zowel HD DVD en Blu Ray is heel veel geld gestoken, deze formaten zullen voorlopig dan ook niet van de markt verdwijnen. Je kan pas van een winnaar spreken als de consument massaal kiest voor een bepaald formaat. En dat kan nog ja-ren op zich laten wachten.
     
  8. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha, wat ik bedoelde is nadat de winner is bekend gemaakt door de consument, dat HP en Warner bros. ook gelijk voor de winner gaan.
     
  9. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ik weet niet of hij al gepost is maar:
    http://www.youtube.com/watch?v=-HeFdzNPX9c

    Ik vind dit eerlijk gezecht meer een belediging dan een reclamen. Hier wordt het sterotype van een gamer nog eens extra benadrukt. Het zijn kleine jongens die ,geobsedeert zijn met Star Wars(*lees: geen leven), om kwart over 11 in de nacht al naar de winkel rennen om zo ding te krijgen.

    Fijn ik voel me weer lekker in de zeik genomen door sony, fijn dat ze me op die manier zien..en oja nu hoef ik inderdaad niet meer te wachten.Want nu koop ik er zeker geen een meer.....
     
  10. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    naja overdrijven is ook een vak. Hoe kan je hierdoor nou beledigd voelen :{
    Dus bij de reclame van c1000 met gerard joling en gordon voel je je ook beledigd, omdat je geen homo bent? :lol:

    Ik vond niks nerderigs aan die kid. Gewoon een klein gozertje die 600 eur bijelkaar heeft gespaard en nu eindelijk zijn playstationtje kan halen, lief tog :):
     
  11. boss

    boss Stay frosty people!

    Berichten:
    4.420
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind de reclame best wel vet eerlijk gezegd. De sfeer zit er volledig in. Maarja, ieder zijn smaak is anders natuurlijk:).
     
  12. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ik zei niet dat ik me beledigt voelde ik zei dat het in mijn ogen meer een belediging is dan een reclamen ;)
     
  13. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat de reclame ook wel een sweertje heeft,

    Falcon, Het is een reclame, wat wil je dan verwachten?kijk maar de reclames op dit moment allemaal van dat soort acties hoor :)
     
  14. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Net bij insidegamer.nl, nieuwe plaatjes gezien van de PS3 :) . Zag er wel vet uit, vooral de controller. Is me opgevallen dat alleen de klepje van de 60 GB open kon, omdat die juist memory stick etc. had. Maar op 1 van de plaatjes leek de 20 GB toch wat kleiner. Dat zou wel logisch zijn omdat er minder inzit als kleinere capaciteit etc.
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    nee ze zijn even groot. Net even dat plaatje geopend in photoshop en ze komen overeen.
    Hij ziet er heerlijk uit :)
    [​IMG]
    [​IMG]

    Wat ik helemaal relax vind is dat het online gamen toch gewoon gratis wordt :)
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Die uitspraak bewaar ik even :cool: ... ja gratis, maar wat krijg je er voor terug en zullen alle games gratis zijn?
     
  17. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Ik betaal toch liever voor een service wat goed in elkaar zit, het online gedeelte van de PS1 had me zwaar teleurgesteld.
     
  18. jordo

    jordo Active Member

    Berichten:
    1.108
    Leuk Bevonden:
    1
    Nja, je moet toch ergens de kosten terugverdienen van de servers enz. Dat krijg je niet door een klant downloadable packs aan te bieden van 4 a 5 euro, tenzij je zeker bent dat 90% van de ps3 bezitters dat gaat doen, en aangezien het helemaal wordt overgelaten aan de devolepers is gratis natuurlijk een understatement. Nu betaalt MS voor alle devs om online te kunnen gaan, bij de ps3 moeten ze die kosten zelf maken.

    Ik wacht geduldig af, maar ik ben ook eerlijk, stel dat sony een totaal gratis online service aanbiedt zonder extra verplichte kosten om online te kunnen gamen en andere devolepers volgen die trend, petje af voor sony, als het gamen maar gratis is.
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hebben ze ook een tegenhanger van die reclame voor Europa?
    "The waiting continues" en dan een verdrietig jongetje onder de kerstboom :9
     
  20. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ms betaald niks. Online gaming gebeurd niet op servers. Alleen EA heeft bij sommige games eigen servers. Bij de meeste games zijn de xbox gebruikers zelf de host. Daarom is er soms veel lag op LIVE, slechte verbinding vd host.
    Dus het kan allemaal goed gratis. Ik vind de opzet van sony eerlijker, want daar kies je zelf of je voor de goodies betaald. Bij MS betaal je verplicht elke maand 5eu om het recht om demos en andere goodies te downloaden en bij sommige goodies moet je zelfs weer betalen.

    @fardo
    hier vind je wat meer inf
    http://www.insidegamer.nl/hardware/playstation3/nieuws/12414

     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina