1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    sorry wat bedoel je (mis ik nu echt iets?)
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Deze staat zowel sticky in: Xbox 360 Algemeen, Xbox 360 Games, Xbox Live Gaming, en Xbox Live en Networking

    Aankondiging: Xbox Live Down vandaag 9:00(17-10-06) - 9:00 (18-10-06)

    Xbox Live was gister en vandaag down tot 9:00, dus het is logisch dat je nu een probleem hebt

    ik haal de thread weer weg als deze weer up en running is dus hier de tekst zonder de quote van majornelson.com

     
  3. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    het is nu 9:00 geweest en hij werkt nog steeds niet :mad:
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Live is nog steeds down (helaas)
     
  5. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar nu wel he. Mja ik snap het niet .. cool stuff zeiden ze toch? zal mss zijn dat je foto van vision gemakkelijk op xbox site kan zetten?? zal alle zins meer site vernieuwing zijn dus niet echt cool te noemen. Anders haden we het wel gemerkt bij x360 zelf
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Geen dashboard update, maar alleen site update. Ze hebben dingen klaar gezet voor de dashboard update later dit jaar. Details worden later bekend gemaakt
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    kan iemand zijn profiel pagina zien :x
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Nee dat werkt nog niet, omdat xbox.com nog niet klaar is. Even geduld dus
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    woot werkt weer :D
     
  10. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    okeej, dat probeer ik dan wel maar kan iemand een goede switch aanbevelen voor niet te veel geld? maar hij moet het wel goed doen...
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    switch maakt niet uit .. zijn allemaal goed
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    @ miQe Amersfoort - Ik heb jouw post weggehaald vanwege off-topic

    De reden dat jouw thread nog niet geplaatst is uitgelegd in de volgende threads:

    Zoekfunctie dames en heren! Moderatie Live en Networking

    Alle internet providers zijn goed voor Live. Maar kan per plaats, wijk verschillen... het beste kan je kijken op www.speedtest.nl . Welke provider voor jou of je vriend het beste is
     
  13. Ruben90

    Ruben90 wazzup.. ?

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal, :D

    Ik heb dus n 360 en aangezien PES6 volgende week uitkomt, wil ik graag LIVE gaan spelen. Het probleem is alleen dat ik niet zo veel verstand heb van dingen als XBOX LIVE en Internet. Vandaar dat ik jullie bij deze om advies vraag.

    Ik wil dus héél graag op XBOX LIVE alleen , hoe ?
    Ik heb de tips van Fardo en de handleiding e.d. al door gelezen, maar ik weet nog steeds niet hoe ik mn 360 op live aansluit.

    Het lijkt me dat ik mn 360 op internet aansluit en op mn TV. Of zit ik fout?

    anders is het probleem , dat de PC + modem + internetverbinding op zolder staan en de 360 en TV een verdieping lager staan !.

    Hoe kan ik mn 360 (nu) aansluiten op Xbox LIVE.. ??

    Misschien een zéér domme vraag, maar ik snap der niks van , dus
    don't blame me.

    Alvast bedankt !
    Later..
    Ruben
     
  14. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Nog een keer de moeite nemen om de handleiding stapje voor stapje te volgen en dan lukt het echt wel.
     
  15. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het probleem houden dat ik niet middels Windows Media Connect op mijn pc een verbinding kan leggen met de 360, de pc ziet de 360 gewoon niet.

    Ik heb het volgende geprobeerd.

    Ik heb alle benodigde poorten geforward in de router. Ik heb een vast ip adres in mijn 360 ingesteld die correspondeerd met de opengezette poorten in mijn router. Ik heb in de pc gekeken of via uitvoeren/services de upnp host gestart is, dat is het geval. Ik heb voor alle zekerheid mijn virusscanner en firewall gestopt.

    Ik heb een linksys WRT54g router met laatste nieuwe firmware (overigens met voorgaande firmware versie had ik ook problemen).

    Hoe kan ik nu toch nog na zo'n beetje alles geprobeerd te hebben verbinding krijgen met mijn 360 middels WMC??
     
  16. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als je een switch gebruikt kun je niet tegelijkertijd achter de pc en de xbox of wel? En kun je dan wel windows media connect gebruiken??
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    als je een switch gebruikt kan je idd niet tegelijkertijd je pc en xbox gebruiken ..
     
  18. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    op de 1 of andere manier kan ik geen updates downloaden(nu bijvoorbeeld voor het arcade spel UNO), meestal ging ik dan naar een vriend van mij om ze daar te downloaden, maar nu hij op kamers zit gaat dat niet lukken.

    Verder heeft mijn xbox 360 een statisch IP en bij NAT staat open, toch lukt het me niet om zulke updates te downloaden... Ook heb k geprobeerd in me router bij virtual server en me xbox' 360 IP de poorten 3074 TCP en UDP te opene, nouja dat lukt, maar als ik poort 88 probeer te openen daar krijg ik een foutmelding als "The public port number can not be 88.Because it will have a collission with the Home Gateway web service".

    Ik hoop dat er niets mis is met me xbox, want k heb geen zin om hem op te sturen...
     
  19. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke maar daat moet dus wel dat is eigenlijk de belangrijkste reden dat ik een router wou hebben. Maar kun je ook gewoon een andere modem kopen? of heeft dat iets te maken met je internet provider ofzo?
     
  20. Zipa

    Zipa Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met het volgende:
    Ik heb Kabel Internet van Chello, nu wilde ik mijn 360 direct via het modem aansluiten op Live maar hij kwam niet door de MTU test heen, Dus ik chello bellen zei de vriendelijke meneer aan de telefoon dat ik het beste een router ertussen kon gooien en dat het dan wel zou moeten lukken. Ik heb ondertussen een router ertussen gestopt, een Speedtouch, maar nu komt hij niet door de DNS test heen met als reden dat de DNS server niet bereikt kon worden. Ik heb op de chello site gezocht naar de Server settings om handmatig in te voeren maar op de chello site staat:

    DNS server settings: Automatisch toegekend.

    Bij KPN bellen + Internetten had ik er geen problemen mee, gewoon Plug & play maar helaas heb ik thuis chello.

    Mijn vraag is nu hoe zorg ik dat ik door de tests heen kom?
    Als er meer info nodig is hoor ik het graag wil zo snel mogelijk op live kunnen.
     

Deel Deze Pagina