Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat zegt hij omdat straks iedereen zijn kant op komt en dan gaat zeuren als ze hem niet meekrijgen.

    "Maar hijjj kreeg eeemmm ooook eeerderrrrrrrrr!!!"

    Gewoon ter voorkoming van problemen en zeikende "consumenten".
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Tuurlijk weet ik dat die regels er zijn, dat is niet de issue hier. Het boeit me niets dat die regels er zijn, is niet mijn probleem. Het gaat erom dat ik hem eerder heb. Een winkelketen zal niet zo snel eerder verkopen, maar een gameshop veelal wel. Die heeft er baat bij als hij games eerder aan zijn klant verkoopt. Dan koop je de volgende topgame ook bij hem, want hij levert eerder de games af.
     
  3. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Van de 360-versie is bekend dat ze daar de nieuwe hardware hoofdzakelijk gebruikt hebben voor slimmere computer-AI. Het zou me dus niet verbazen als je daartegen meer tegenstand krijgt :)
     
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig daar zat ik namelijk op te wachten.. zoals ik al zei was niet bijster onder de indruk van de A.I. van PES6 op de PS2
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja,

    Maar toch duurt die tegenstand maar eventjes. Ik ploeter altijd een paar weken en daarna is het over. Dan is de computer geen enkel probleem en rol je de CPU op. Maar dat is ook logisch, dat heeft iedereen wel denk ik. Vroeger toen ik nog niet online kon met PES ging ik dan bijvoorbeeld met mezelf afspreken dat ik alleen met bepaalde spelers mocht scoren enzo.... Je moet het toch spannend houden. Tuurlijk heb je op 6* soms een lastige wedstrijd ertussen zitten, maar na een tijdje verlies je eigenlijk zelden nog van de CPU. Lange leve online PES hahah.
     
  6. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ken gasten die spelen wel eens toernooien enzo. Die spreken zelfs met van die antiliaanen uit de bijlmer af om toernooien te spelen. Geloof me, als hun online komen is t gewoon niet leuk meer. Die gasten zijn zo goed. Als je tegen hun komt te spelen had je gewenst dat je alleen nog maar de CPU als tegenstander had. Das geen grap. En nou niet zeggen,of jij bent gewoon slecht, want dat valt ook reuze mee (denk ik :9 )
     
  7. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat jij gewoon slecht ben..:lol: :9


    tja als ik op PESLIVE kijkt zitten er ook wel spelers tussen die echt wel online kunnen gamen hoor.. ( ik reken mezelf niet mee want heb nooit online gespeeld met pes)

    'maar vraag me af Cyrax77 heb je weleens aan zo een toernooi meegedaan niet van PESlive maar echte toernooi zeg maar ergens in NL?
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :D

    Haha,

    Ik weet nu al wat Han gaat zeggen :b:

    @IceDwight:

    Ja, ik doe ook weleens mee aan offline toernooien. Veel van de jongens van PESlive zijn dat soort mannen waar MiQe het over heeft, daarom moest ik zo lachen.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Kijk, ik hoef niets meer te zeggen :)
    Inderdaad, op PESlive zie je die veel en daar organiseren we ook LIVE toernooien (ik ben daar toernooi-moderator) waar die ook aan meedoen.
     
  10. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik rol al mijn vrienden op, maar ik denk dat ik een flink pak slaag krijg als ik online ga spelen met sommige gasten!
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Wow..kan je op PESlive dan echt tegen die goede spelers spelen?
    Gaaf man! Ik ga daar ook maar eens kijken. Lijkt me wel eens leuk om mee te doen...
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat hoeft niet, dat dacht ik vroeger ook toen ik voor het eerst online ging. Ik rolde mijn vrienden op en had verwacht dat ik online pak zou krijgen. Online leer je pas echt voetballen dat wel. Ik kon eigenlijk gelijk al redelijk mee met de meeste dat eerste jaar. Waarom zou dat bij jou niet zo zijn?

    @Pacboy:

    Doe maar niet mee, wij willen ook weleens wat winnen.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    -->Pacboyslim:
    Ja, moet je maar eens doen, hier is mijn slogan:
    als je daar eenmaal aan mee hebt gedaan, ben je er niet meer weg te slaan :D

    Hoewel... bij jou gaat dat niet op hè? ;)
     
  14. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf gewoon tot begin december niet online denk ik, hahahah... ik zat vandeweek dus tegen 1 van die gasten waar ik t net over had PES6 op de ps2 te spelen. Doordat ik nu een jaar FIFA heb gespeeld (je moet wat bij gebrek aan beter op de next-gen) was ik echt slecht geworden met PES. En net als Jows, ik slachtte eerst ook altijd iedereen. Veel oefenen dus :emo:

    EDIT;
    Geloof me,ik denk dat je geen idee hebt HOE GOED sommige zijn. Denk jij dat je goed bent, heb je kans dat je helemaal wordt ziekgespeeld met 12-0/13-0 Das echt niet normaal. Enige wat wel wijs is om te zien wat er allemaal echt mogelijk is met PES
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Laten we niet overdrijven hoor, ook die gasten die altijd aan toernooien meedoen e.d. kun je wel verslaan hoor. Als je vaak meespeelt ga je vanzelf steeds beter spelen. Ze zijn beter omdat ze vaker spelen. Pas als je niet verder ontwikkelt weet je waar je plafond zit in de game. Dan weet je wat je niveau is.

    Het is gewoon een kwestie van veel spelen en vooral tegen mensen spelen.

    @MiQe:

    Pacboyslim speel je niet weg met 12 of 13-0 hahah.... Die kan wel aardig ballen hoor haha.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat kan ik me niet voorstellen... Maar ja, als PES6 er is wil ik wel tegen die Cyrax77 spelen. Volgens mij is hij echt goed.
     
  17. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga me best doen,voeg me volgende week maar toe :9
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ben ik met Cyrax eens.
    Zo ben ik nooit goed in verdedigen geweest, maar dat veranderde toen ik eens met 7-1 verloor van ene Sphere. Sindsdien heb ik een goede verdediging en een goed aansluitend middenveld. Zo nu en dan glipt er nog wel eens een zeperd tussendoor (tegen Cyrax en Rinaldo waren de laatsten) maar voor het overige speel ik gelijkwaardige wedstrijden, ondanks dat ik de opa van de site ben ;)
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :lol:

    Haha, hou ff op wil je........... Ik ben niet goed. Han is goed. Ik ben net voorbij de middelmaat.
     
  20. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaah, dan ben je dus toch een potentieele "slacht-kandidaat" voor mij :9 Deze thread deed me geloven dat je ook meesterlijk was
    (of je bent zelfingenomen over je kunnen :cool: )
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina