Splinter Cell 4: Double Agent [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 15 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dezelfde als in de demo...
    maar toch, 's ochtends werkt het veel beter dan 's avonds...

    zou dat komen omdat het rustiger is dan???
     
  2. mastersschumi

    mastersschumi Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    heyz,

    Allereerst splinter cel da super gaaf spel de graphics zijn top en het speelt ook gewoon lkkr. maar dan komt nu mijn vraag voor de jongens die al wat verder in het spel zijn. ik zit in de missie kinshana en de bedoeling is dat je een bug plant op glazen tafel om het gesprek af te luisteren. je mag niet de grond raken wat geen probleem is aleen als je de bug plant zegt je buddie van het politie team dat je weg moet want anders word je gespot. duz ik jumpe naar die schilderij achtige dingen om daar achter te zitten maar het maakt niet uit welk van de 4 ik ga om te schuilen ze spotten met elke keer. en voor de rest kun je nergens achter. wie heeft het zelfde probleem of wie heeft het al opgelost??? voor de rest SPLINTER CELL DA ROCKZ
     
  3. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nou waar splitscreen multiplayer en online spy vs spy te vinden is??? Ik vind het echt zwaar frustrerend
     
  4. basovich

    basovich Guest

    splitscreen is er niet en spy vs spy ook niet.
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat meen je niet! :x Dat is toch niet normaal. |:-

    Maar als je een potje aanmaakt, dan werkt het toch wel? :{
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb gister avond een hele tijd online multiplayer gespeeld met Corrupt, en ik heb helemaal geen problemen gehad met het verbinden naar de host. En ook geen Lag of iets.
     
  7. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de JBA missie, hoe kom ik het makkelijkste in die server room om de Trojan te uploaden? Steeds als ik die deur wil hacken word ik gepakt.
     
  8. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Lamp uit doen. (Knop zit naast de hacking pad) Wachten tot niemand in de buurt is en dan hacken. :)
     
  9. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de nieuwe PU al uit?!
     
  10. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwe PU ligt volgens mij pas op 23 oktober in de winkel. Ik krijg Splinter Cell DA ook gratis bij de PU, nou maar hopen dat ik niet 2 maanden hoef te wachten ( zoals veel mensen hier zeggen)
     
  11. ShadeTCS

    ShadeTCS Unregistered Abuser

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt? In de IGN review van SCDA (360) staat namelijk:

    The Co-op mode this time around is rather lackluster compared to the multiplayer games. For fans who loved SC: Chaos Theory's extensive cooperative missions, don't get your hopes up too high. The co-op missions can be played offline (split-screen) and online. They're designed for two players and bots are enabled for either off- or online play. Co-op consists of three mission-based levels created for two players to complete together. This scaled down mode is average at best, though worthwhile enough to play with a friend.
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit las ik in een review:

    There's only one game mode available this time around, one in which spies are tasked with retrieving files from a number of nodes that are spread around the levels.

    One game mode? Klopt dit? :{
     
  13. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, gelukt. Vind dit van alle SC de lastigste tot nu toe. Beter dat wel.
     
  14. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een kwelling. al die 360 ers hebben de vakantie om hem plat te spelen, en ik kan wachten tot na de vakntie, en dan kan ik ook nog weers aan de bak met school.
     
  15. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    krijg 'm via de drukker, dus je zal 'm binnenkort ook wel krijgen =)
     
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees nu overal dat dit zo is. Wat een pokkezooi zeg, maar één gamemode?! Dat gaat na een tijd ook wel vervelen, weet iemand hoeveel er in Chaos Theory zat(en) met de versus mode?
     
  17. Hans Muelders

    Hans Muelders Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Achterop het hoesje staat players 1 en system link 2-6. Waarschijnlijk dus alleen co-op via system link (offline dan). Slechte zet van Ubi Soft zeg.
     
  18. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij de 2e JBA hq missie. Heb voice opgenomen, moet dan de blueprints scannen maar ik wordt daarboven steeds gezien. Iemand die mij kan helpen?

    Alvast bedankt!
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een kleine request, zouden jullie het ook in spoiler tags kunnen zetten? :)
     
  20. Kethij

    Kethij Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou ik graag doen, als iemand me verteld hoe?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina