We dachten dat alleen Europa een eigen X06 had, maar nu blijkt dat ook Korea een evenement te hebben. Het bijzondere aan dit evenement is dat men een aantal leuke dingen hebben aangekondigd. Zo komt er in maart 2007 de 100GB hardeschijf en er komt een Videoblade. Mogelijk gaat de video blade voor downloadable tv en video beelden gebruiklt worden. Ik ben benieuwd wat ze vandaag nog meer gaan aankondigen. Ik wist namelijk niet eens dat er een evenement gaande was.
Geen idee ik spreek geen woord koreaans ... Ik denk een blade (dashboard) waar je trailers, films, etc kan downloaden, afspelen
Laat die HDD maar komen \o/ Edit// Ben benieuwd hoe je al je data over gaat zetten? Niet of via een MU?
Zozo zo'n grote harde schijf is wel wat! Alleen hoop ik wel dat er een mogelijkheid komt om je gegevens te kopieren van je oude harde schijf naar die nieuwe. Anders koop ik m natuurlijk niet.
blijkbaar heeft Canada ook een eigen X06 http://www.majornelson.com/archive/2006/10/18/X06-Canada.aspx#comments
zal wel een flinke bom duiten gaan kosten. die 20gb is nu al 100 euro... miss dat die goedkoper wordt dan ofzo...
Alles wat jij zegt + tony hawk project 8 dark messiah fear camera half life 2 episode 2 Mooie tijden maar ook erg dure tijden 100gb hd is erg mooi maar heb deze nog niet vol dus dat is optioneel. Ben in ieder geval benieuwd naar de video blade. Neem aan dat we die zullen zien in de Fall update
Voor mij is 100 GB overbodig. De 12 GB nu krijg ik niet eens vol met al die demo's, trailers, filmpjes, muziek enz. Wellicht dat dat video blade 100GB wel noodzakelijk maakt.
ja maargoed, sommige demo's zijn al gauw 1 gig... en dan nog wat content, arcade spelletjes, denk dat je er op den duur wel aan komt... maar 100 gb? misschien was t beter geweest als ze een 60 ofzo maakte, scheelt ook weer wat geld... ik bedoel, hoeveel mensen zullen hun hele cd collectie op hun xbox zetten??
ik vind dat ze die 100 gb niet duurder moeten maken dan 100 euro, als je voor de pc een harddisk koop van 200 à 250 gb kom je ook op 100 euro uit.
De 12 gb krijg ik echt wel vol met al die demo's. Maar over de prijs. Ik hoop dat hij 150 gaat kosten en dat de 20gb dan 75 ofzo word, maar we zullen moeten afwachten.
ja maar een demo speel je en als je niet te lui bent gooi je hem daarna weg waardoor je HDD niet zo snel vol zal raken als het goed is, plus dat je alle troep die er door MS op is gegooid delete heb je weer meer ruimte. Ik bedoel die filmpjes en liedjes. Ik heb net als de Vision die 100 GB schijf nu echt niet nodig, want als ik hem alleen voor demo's zou kopen zou het zonde zijn van het geld omdat ik die toch niet vol krijg. Misschien dat ze straks TV series vrijgeven op Video Marketplace, een aflevering Prison Break op HD is zo'n 350 MB. Als je de hele eerste seizoen Prison Break wil hebben ben je 7 GIG kwijt, dus of die 100 GB HDD nodig is is maar de vraag _0/