X06: Korea (100GB HDD en Video Marketplace)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 19 okt 2006.

1. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het eigenlijk nergens op slaan dat ze die 100 gb niet gelijk bij de release hebben gedaan konden ze makelijk. Nu moet iedereen alweer 150 betalen een beetje erge geldkloperij dit.

2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Hoezo? Het is niet verplicht of zelfs noodzakelijk dat je een grotere HD koopt hoor. Pure extra.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    tja als ie er nou direct bij zat.... nu kies ik toch liever voor het dumpen van demo's en trailers.... en koop van dat geld wel 2/3 games :)

4. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zal best maar nu zit die bij mij steeds vol dus het moet wel. En ze hebben dit gewoon met opzet gedaan omdat ze weten dat de meeste toch wel zo'n Grotere kopen dus grote zaken.

5. MU is memory unit:p

6. Dominick

Dominick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg photoshopperig uit.. ik bedoel who the fuck weet wat er daar staat in het Koreaans... Ik denk dat het een neppert is. Bovendien waar heb je 100 GB voor nodig, om films op te slaan ofzo ?

7. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zat idd al aan Mem. Unit te denken, maarjah als ik het niet zeker weet.:+
    Maar hiermee zal het niet mogelijk zijn om bijvoorbeeld, veel muziek over te dragen, of een demo (hoewel die nat. op Xbl te krijgen zijn). Zo'n overdracht zal dus dan alleen zijn voor het overdragen van savegames, en verder niets...?

8. MPGamer02 NL

MPGamer02 NL Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is idd zooo nep:confused: :confused: Als je die MU bekijkt zie je toch goed dat dat gefotoshopt is!!! en onderop staat nog 64MB:lol: Dus ook nog eens slecht gedaan:)

9. Crifox

Crifox Crifox.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, duidelijk gephotoshopt. Video marketplace lijkt me trouwens wel vet, als dat wél echt is.

10. hahah ja man die MU slaat alles:p staat levensgroot 64 mb op en dan 256 erop PLAKKEN hahaha gekke jappen :D

11. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    100 GB wordt zeker weten 150 euro

12. diablo85

diablo85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel zo, maar je ziet ook links in het rijtje tekst, onderaan staan: 256 MB en dan nog iets in het koreaans. misschien dat ze die 256 mb MU nog niet hebben gemaakt en dat ze het daarom zo hebben gedaan. bij die foto met die HD erop staat er ook onderaan in de rij tekst: 100... blabla... dus denk dat het wel klopt... maar gewoon toekomstplannen ofzo...

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het zijn gekke koreanen ;) Staat nu ook op Joystiq.com

14. Aquilas

Aquilas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100 GB heb ik niet nodig... maarja wel leuk msischien voor sommigen met die Video Marketplace ja!

15. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft is echt slim bezig zeg, kijk wat voor winst ze zullen hebben. Apart HD-DVD add-on kopen, 100 GB apart kopen en nog elk jaar 60 euro voor Xbox Live. Dan kan je beter PS3 halen dan kom je wel goedkoper uit. Als je deze eisen wilt, ik ga niks van deze dingen kopen tenzij HD-DVD wint dan ga ik die HD-DVD add-on halen.

16. Chohan

Chohan Grammaton Cleric

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  17. mars15

mars15 Guest

Zag het staan op Inside gamer lijkt me vrij nep

18. Dioxic

Dioxic Guest

Dat ze dit serieus geloven, overduidelijk gephotoshopt :lol:

19. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    De 256mb memory unit die komt er zeker weten, major heeft er al meerdere keren over gehad in zijn blogcasts..

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dit is echt waar jongens .. ik verzin het niet :+

Deel Deze Pagina