Project Gotham Racing 3 [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 21 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Op novice is er echt geen hol aan. Je kan dan in z'n achteruit nog winnen!;)
    Bij overtake, moet je in dezelfde tijd bijv. 2 auto's inhalen, waar je bij platina er 7 moet...

Ik heb de game ook weer sinds een week, en hij bevalt me weer uitstekend!
    Jammer natuurlijk dat als ik een nieuwe garage krijg, ik 'm al ken, en dus de verrassing weg is! Neemt niet weg dat ik de game nog steeds top vind!

Doe het meestal op goud. Alleen cone challenges willen meestal net niet lukken, moet je voor goud iets van 5.400 halen, haal ik steeds rond de 4.000/5.000! Heb ik geen zin meer, doe ik het ff op silver: 1.400|:-

Die verschillen tussen de niveau's is wel echt heel groot!

2. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat je Kudos bonus expotienteel omhoog gaat, dus met 1-2-4-8-16-32-128-512 en ga zo maar door. Het verschil lijkt heel groot, terwijl het in werkelijkheid maar 3 poortjes meer linken is. (moet je wel een lange link maken that is...)

Dat is de truc met Cones, een hele lange link maken. Je kan beter vanaf het begin een lange maken tot bijna aan het einde, dan in het midden stoppen, want pas bij een lnage link beginnen de Kudos er pas echt bij te komen :)

3. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    Zo beters gister eindelijk de 1000 achievement points gehaald, die style racer badge had ik veel eerder kunnen halen maargoed heb ze eindelijk, zit trouwens nou op 248 uur spelen, volgens mij klopt daar geen zak van moet veel meer zijn volgens mij... is dat inclusief xboxlive playtime races of exclusief?

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Inclusief als het goed is, maar ik kan het niet controleren. Bij 290+ gaat de teller naar z'n malle moer :eek:

5. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Het is inclusief idd. Zit nu zelf op bijna 160 denk ik. Hij rekent alleen de tijd mee dat je rijdt of in de lobby zit denk ik. Niet in de menu's of garages.

6. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik nou raar, dat ie niet verder kan dan 290 uur.. als hij er mee zou kappen bij 999 dan snap ik het wel, maar 290 is toch wel een beetje apart.. :{ :9

Zit zelf pas op bijna 60 uur btw.. ik moet hem weer eens gaan spelen.. :)

7. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kunnen we een keer afspreken dat we met z'n 8en op een bepaald tijdstip een game maken en dan met z'n allen spelen? Mensen die PGR3 actief online spelen mogen me best toevoegen! Stuur dan wel ff een bericht via XBL wie je bent, zomaar vrienden vind ik ook wel gaar. :+

8. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het een leuk idee. Zo om een uurtje of half tien?

9. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, eigenlijk moet 't voor 8 uur zijn. Dan willen me ouders naar 't journaal kijken. En daarna, tja, game ik eigenlijk nooit meer. Misschien in 't weekend een keer. :) Ik zal nog wel posten. ;)

10. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Count me in:b:

Mijn gamertag is trouwens: Fharminepulse
    Pas sinds gister in het bezit van een 360 + live.

11. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Lijkt me een leuk idee Willem, ik had je al in me vriendslist :). Zeg maar een tijd + datum

12. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer gaan we dan met een groep online racen?

Hehe wtf ik zag net een trein rijden op de brug in New York. Eerste keer dat ik hem zag na 9 maanden :eek:

13. Dioxic

Dioxic Guest

LOL WTF, ik wist niet eens dat daar een trein langs rijdt :'-(

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    die trein komt bij mij bijna iedere keer langs 8)

ik heb em zelfs op een screenshot staan :9

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Zullen we vanavond om half 9 afspreken? Iedereen voegt mij maar toe aan z'n lijst en stuurt een bericht dat ie mee doet. Dan maak ik een room aan en nodig ik iedereen uit!
    Ik kies ook de classe en auto, en zat te denken aan één van deze auto's: (ik ben nog niet zo héél goed dus het worden niet de MCL F1 bijvoorbeeld ;) )

-Lamborghini Diablo GTO
    -Lamborghini Murciélago (NIET DE GTO)
    -Ferrari F430
    -Ferrari Challenge Stradale (ofzo)

Suggesties zijn ook welkom!

16. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe wel mee ; ik stuur je dadelijk een mail

EDIT : als er nog plaats is...:)
    EDIT: ahnee gvd ! tis waar ook ik kan niet , want sinds ik de xbox live vision camera heb gekocht , nog maar net , zijn die family settings weer gewijzigd en ik wou vandaag iemand toevoegen en het ging niet en ik moet die family settings nog aanpassen maar ik ben 14 dus moeten mijn ouders elke keer dat w8woord intypen , en mijn vader is vandaag niet thuis :mad: grr :mad:

waar gaan jullie zitten ik zoek julli wel anders , ...
    GAMERTAG : KoreLe

Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  17. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik invite je anders wel, als ik 't niet vergeet! :+

18. 2005simoens

2005simoens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ahja was ik vergeten dat dat kon ;) maar als jullie vol zitten in de room , moet je mij maar vergeten ;)

EDIT : ik ben ook niet goed in PGR3 , ik rij op automatic ik heb eens een week manuel gedaan maar ik vondt niet zo tof dat manuel schakelen

Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  19. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    No problem. Maar momenteel ben je de eerste. ;)

20. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    die online achievements van pgr die moet je cker in de career mode halen of kun je de cat & mouse / cone caputure of style racer badge ook gewoon in online races halen ??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina