Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    het is zeker raar maar we hadden het allemaal wel een soort van verwacht
     
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    CC DynaMike, heb je ook gevraagd of je in de Master League je eigen team kan maken?

    Oh ja en verder zegt de meest officiele bron van allemaal dat de game op het vaste land van Europa op de 26e komt, niet de 27e, dat is voor Groot Brittannie.
    http://de.games.konami-europe.com/news.do?idNews=233

    Verder schijnen er bijna geen veranderingen op LIVE zijn, met dat verschil dat ze gewerkt hebben aan betere netcode en er dus minder lag zal zijn.
     
  3. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    kijk mi9j maakt het dus geen ene bal uit of ik transfers kan doen. Zolang ze de transfers maar up to date hebben en van de winter met een update komen. Erger vind ik dat ik de teamnamen niet kan aanpassen. Maar daar kom ik ook wel overheen. Aangezien ik toch veelvuldig op live te vinden zal zijn.
     
  4. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    @Hanterp
    Nee ik heb dat nog niet gevraagd ik zal het voor je doen. Maar we weten nu iig:
    - 8 stadions
    - Zeer beperkte Edit mode, zonder Register Player
    - Minder Lag bij online spelen
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik vind het wel jammer hoor. Inderdaad, die achtelijke namen wil iedereen veranderen, maar ik vind het ook leuk om nieuwe teams te creeeren.
    Verder ben ik bang dat je geen team in de Master-league kan creeeren, maar misschien kunnen de kontakten van CC DynaMike daar iets over zeggen...

    En sommige transfers - zeker van kleine eredivisieclubs - zullen niet verwerkt zijn en dat kunnen we dan zelf niet.
    En dat terwijl ik speciaal voor dat doel een paar maanden geleden een Xsata gekocht heb :mad:
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ja, dat weten we nu en we kunnen spelers ook van stats wijzigen, zodat je daar misschien kunstmatig spelers mee kan transfereren.
    Schijnt wel te kunnen, daar alle akties van Player-edit schijnen te kunnen, dus ook het gezicht veranderen enzo...
     
  7. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf creëer toch nooit mijn eigen team in de ML, ik ga met Ajax of met een ander team.
    En geen register player, achja, we hebben niet voor niks Marketplace (hoop ik).
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Marketplace? Dat kan je vergeten hoor, dat doet Konami niet.
    Ze hebben in een email (hier een aantal bladzijden terug geplaatst) tegen iemand van PESfan gezegd dat er geen plannen zijn voor downloadable content voor PES 6.
     
  9. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het eigenlijk een regelrechte schande dat je geen transfers kan doen. Maarjah je weet het nooit. In principe is het niet zo´n werk om even de transfers te updaten. Misschien bedoeld Konami wel dat ze niet een edit mode erop gooien op MarketPlace. Maja als hij nu gewoon up to date is vind ik het best...
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee echt niet, lees maar....
    [​IMG]

    Ze zeggen er geen plannen voor te hebben en dat is diplomatieke taal voor NEE :x
     
  11. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Er staat alleen maar dat ze de mogelijkheden aan het bekijken zijn, maar op dit moment nog geen plannen hebben.

    Logisch, want het spel is nog niet eens uit.
     
  12. CC DynaMike

    CC DynaMike Active Member

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    I'm pretty sure you can't. You only have the choice of starting with the default master league players or the original club players.

    Dus Hanterp, je kan dus niet spelen met een gecreeerd team,,, Wel met default players en match mode players.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Da's erg jammer.. maar bedankt dat je het even gevraagd hebt :)
     
  14. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Net ff bij dynabyte geweest: ze verwachten hem de 25e :)
     
  15. Dioxic

    Dioxic Guest

    Dat is heel mooi. Ik zal nog even bij Nedgame langsgaan, eens zien wanneer zij hem krijgen
     
  16. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    dan moet ik er maar veel werk in de edit player gaan stoppen, aangezien je naam en uiterlijk kan veranderen kan je op die manier ook spelers transferen door hun stats op een ander mannetje te maken.
     
  17. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff ik moet er niet aandenken dat eigelijk te doen echt de eerste 3 mannetjes heb ik opzich geen problemen mee maar 50 :p ik zou helemaal debiel worden
     
  18. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    op de dixons site staat dat ze em de 23ste verwachten\o/
     
  19. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Als dat maar waar is! :b:
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah als je al die veranderingen hoort ga ik hetzelfde doen zoals bij fifa07 zowel op de xbox360 kopen als op PC
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina