Algemene Oblivion Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door C H i L, 5 apr 2006.

  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of deze vraag al is beantwoord, maar mijn game doet vaag vanaf het punt dat ik uit de sewers ben. Het spel stottert en het geluid doet het niet altijd even goed. Waar kan dit eventueel aan liggen? Een instelling misschien? Dacht in eerste instantie dat het lag aan de cd, dus was terug gegaan naar Inter Toys, maar is nog gewoon hetzelfde gebleven. Iemand?

    PS: Zeg a.u.b. niet dat het aan me 360 ligt, want die heb ik net!

    Edit: heb zowel 50 hz als 60 hz geprobeerd, maar werkt niet.
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2006
  2. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Thieves guild

    Een vriend van mij is bezig met de thieves guild quest turning a blind eye. Hij heeft savilla's stone al ingeleverd en hij heeft ook voor 700 aan goud (ondertussen al meer) gestolen. Maar nu staat er in zijn quest log dat hij moet wachten op een messenger van de gray fox in imperial city (amusei) maar die amusei wil maar niet komen. Hij staat er wel maar hij spreekt jou niet aan over de gray fox. Wat betekent dit en hoe kunnen we dit oplossen?

    We hebben wel deze update bijgekregen van turning a blind eye nadat we de quest al hadden gedaan.

    Turning a Blind eye

    The monks of the anchestor moths read the elder scrolls.
    Apparently this makes them blind. When they retire, they are sent to live in an underground temple. They are all masters of fighitng in the dark.

    Wat moet hij doen voor deze update?

    Alvast bedankt.
     
  3. Last-Warrior

    Last-Warrior Active Member

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo ik ben nu met de missie bezig caught in the hunt dan moet je de man van zo`n vrouw zoeken en dan beland je op een gegeven moment bij zo`n orc en die zegt dat je zijn bijl moet zoeken en dan zal hij zeggen waar die man is zo gezegt zo gedaan in kom daar aan dan krijg je een verhaal dat het een val is dat er geen bijl is en dat de enige weg eruit is dan moe tje drie mannen vermoorden met 3 sleutels dan kan je eruit dat heb ik gedaan ik heb drie sleutels maar als ik dan uit die deur loop. zie ik die orc waarvan ik de bijl moest zoeken zie ik lopen maar ik kan zelf niet lopen en nergens op drukken en die orc loop steeds rond maar komt niet naar mij? weet iemand wat ik moet doen? alvast bedankt
     
  4. yousri

    yousri Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    2 vragen

    als eerst wou ik vragen hoe ik in de arcane univursity kom

    en als 2de ben ik uit de mage guild getrapt en moet ik soort van bloemen vinden maar kweet niet waar ze liggen moet je ze kopen of wat


    zelf ben ik lv 12
     
  5. yousri

    yousri Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die qeust al gehaald je moet met hem praten en daarna daagt hij je uit voor gevecht daarna moet je weet terug de cave in gaan om de goede sleutel te vinden want dat zijn de verkeerde die jij hebt gevonden
    daarna moet je weer terug naar het begin van de cave presies bij de ingang heb je zo,n gate moet je openen hendel overhalen en dan ben je vrij en je moet zkkr die orcdoorzoeken hij heeft armor waarvan je ontzichtbaar word en schoenen waarmee je op water kunt komen
     
  6. natte

    natte Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand misschien hoe ik die geest in dat schip bij Mouth of te Phanter dood krijg?
    Daarna krijg ik een Skeleton key ofzo, maar ik weet niet ik dat kreng kapot krijg.....
    Alvast bedankt
    Groetjes

    Nathalie
     
  7. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ff een noob vraagje, het gaat over de PC versie:

    Hoe verwijder ik items Zoals wapens en armor ??
    Heb alle knoppen al geprobeerd maar niks lukt...
     
  8. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb ook een vraagje, ik moet voor de mages guild naar de "frostbite glade" daar aangekomen kom ik door een grot op een soort binnen plaats/bos met in het midden heel veel ijs en als ik dan iemand in het ijs zie zitten staat er een verhaaltje. maar wat moet ik nu doen? er komen geen aanwijzingen meer op de kaart en ik zie ook niks dat ik kan activeren ofzo.....

    edit: laat maar ik heb het al gevonden.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  9. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik zit op level 17
    maar ik heb nog steeds de gate van kvatch niet gesloten
    Hoe doe je dat en waar is precies die gate die gesloten moet worden
    en waar kan ik welkynd stones vinden?
    Anyone?
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    je moet bij Kvatch gewoon dat pad omhoog lopen en boven komt er een guard naar je toe, en dan wijst het zich vanzelf.

    ik heb ook nog een vraagje: ik heb ontzettend veel spullen met de waarde van 5000+ maar naar welke winkel ik ook ga nergens kan ik het voor meer dan 800 verkopen. hoort dit of kan je dit nog beinvloeden? (haggle dat heeft geen invloed)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  11. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik welkynd stones vinden?
     
  12. yousri

    yousri Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0

    TaDa ....hier komt een lullig antwoord je moet het maar voor 500 verkopen .
    Was ook bij mij had ik iets vaan een waarde van bijne 10.000 maar moest ik het wegegeven voor maar 3000:b: en bij haggle krijg je maar meschien 10% eraf of meer niet
     
  13. yousri

    yousri Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bedoelt aan et begin van et spel >? dan heb je geen stones nodig .je moet alleen de weg weten . en weten wat je moet doen
     
  14. yousri

    yousri Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    uuuuuuhhm ooit gedacht aan een silver wapen of magie

    Silverezwaard : de enig soort staal dat geesten raakt
    Magie : Spreuken raaken de spook ook
    Magischezwaard :eek:ok 1 van de enige dat een spook doodt

    Ik hoop dat je nu verder kan
     
  15. Choc

    Choc member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    een vraagje:

    ik ben nou zo'n 75 % met de main quest en ik moet nu de gate
    voor Cheydinhal dicht doen als ik versterkinge wil voor de gate bij Bravil
    maar als ik daarin kom kan ik nergen de goede weg vinden, ik heb zeker
    al 3-4 uur in die gate gelopen.. zonder sucess! :'-( ik heb faqs opgezocht maar het enige wat ik vind daarin is : Go to the big tower and do just what you did inside the first gate.. maar die
    ''Big Tower'' kan ik niet vinden! help!
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2006
  16. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    De gate voor Cheydinhall moet je als het goed is doorlopen als je de quest 'Wayward Knights' wilt volbrengen. Als ik me niet vergis. Moet je zodra je de wereld binnenstapt, op zoek gaan naar een grot met de naam 'The Bowels'. Ben je daar door heen, moet je het pad volgen naar de volgende grot, die dezelfde naam heeft ('The Bowels' dus). Als het goed is ben je ondertussen een stuk gezakt ten opzichte van de hoogte waarop je binnenkwam. Loop nu de brug over en je bent er.
     
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    ik zit met een probleem.
    Weet iemand misschien hoe ik de Hist Machine kan kapot maken van de Black Wood Company?
    Ik kom er echt niet uit!!

    B.v.d. Robbert
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Er liggen als het goed is 2 pijpen in die kamer, één op een tafel en één op de grond.
    Raap ze op en loop naar die machine, eerst naar de rechter of linker kant (wat je zelf wil) en druk op A om te activeren, nu zul je een pijp in die machine gooien, dit moet je ook aan die andere kant doen. En dan gaat het in de brand en is je missie voltooid.
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje voor je snele reactie!!
    Ik ga het proberen _O_
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Keine Dank. (Of zoiets 8) )
     

Deel Deze Pagina