The Elder Scrolls IV: Oblivion [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 30 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Hu heb je hem op easy staan ofzo want ik heb een caracter van lvl 6 en die is ook een ranger maar is erg slecht met boog.

    Edit: hmmm foutje met de Quote

    /Mod Fixed :cool:
     
  2. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Die spell zorgde er voor dat je kon 'vliegen'. Je kan als het waren gewoon 'omhoog' lopen, de lucht in. Vond ik altijd heel vet en zeer handig. Hebben ze er uit gehaald omdat het spel moet laden als je een stad inloopt. En met die spell zou je zo over de stadsmuren heen kunnen en dat schijnt dan fout te gaan.

    Zelf op het moeilijkste level is het niet echt moeilijk. Het word dan pittig, maar je zal nooit een weze tegen komen dan gewoon 10 a 15 levels hoger als jouw is. In morrowind moest je bepaalde ruimtes gewoon niet ingaan als je nog geen hoog level had of je was gegarandeerd dood ;)

    is wel waar O-) Er zit geen tijdschaal in het spel waarbinnen je bepaalde dingen moet doen. Alleen in missie's is dat het geval, maar buiten missies kan je net zo lang uit je neus eten als jouw zelf bevalt :+
     
  3. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Vraagje: mijn intelligence en willpower staan in het rood...Dat zou betekenen dat ze negatief beinvloedt worden maar als ik naar active effects ga staan er geen negatief beinvloede zaken..!?

    Wat te doen?
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Je kan toch overal met dit spel heen ? door alle gebieden wat lopen enzo
    heb echt zin om het spel nu gewoon te halen, inplaats van in de kerst
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, je kan gaan en staan waar je wilt. :)

    Dit betekent dat ze beschadigd zijn, niet door een ziekte maar door magie (volgens mij). Ik zou naar zo'n kerk gaan en daar al die shrines bij lang zodat ze weer normaal worden. :)
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat Xbox Live eruit lag heb ik gisteren en vandaag even Oblivion gespeeld. Even het Dragon Armor opgehaald en een quest afgerond. Het was nog best leuk ook :) Bijna 180 uur gespeeld in totaal :eek:
     
  7. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ok dank u Mika Kami!
     
  8. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd ik ook. Ik was bezig om uit de stad te komen zonder te loden :) en het is gelukt maar is heel lelijk dus ben maar weer terug gegaan.
     
  9. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd ik ook. Ik was bezig om uit de stad te komen zonder te loden :) en het is gelukt maar is heel lelijk dus ben maar weer terug gegaan.

    Edit: kut dubbel post
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  10. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    ik kon eerder nooit opslaan als xboxlive der uit lag :mad:
     
  11. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    neen niet die schrines, maar de grote tafel in het midden, die healt je weer zolang je maar geen bounty op je kop hebt.
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    Morgen krijg ik hem dan eindelijk, ben zo benieuwd. heb echt zin om die verhaallijn te halen en door die wereld te lopen
     
  13. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 0,0 bounty op me kop, en nog zeg ie "dinges your deeds thy filthy one" ofzo.


    En over die palace guards, gewoon pijlen met 3 sec 40 pts fire damage, en een marksman skill van 75 en ze zijn zo weg :+. Moeilijkheid staat op standaart.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686

    Dat komt dan omdat je ze een hekel aan je hebben, en je vorige crimes nog kennen. Dan vinden ze je gewoon minder aardig. Of bedoel je dat je voor niets moet betalen?
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    Zometeen batterijen maar opladen, verwacht een hoop uurtjes te spelen morgen. :)
     
  16. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heeft mischien met een moord te maken die je gepleegd hebt maar waar je niet voor ontdekt bent? anders moet je maar een bepaalde potion vinden die restore ....(strength,intelligence etc.) doet.
     
  17. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je met een guard gaan praten en waarschijnlijk gaat hij je dan een boete geven:+. Betaal die en dan kan je wel gewoon naar het altar.
     
  18. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Als het probleem is dat je niets bij een Altaar kan doen is dat normaal omdat je meer infame dan fame hebt. De enige manier om dat te veranderen is echter niet de snelste, gewoon 'goede' quests doen.
     
  19. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey

    Weet iemand waar ik glass armor kan kopen. Ik ben nu lvl 12 en heb al meerdere glass wapens gevonden maar ik wil de voledige set glass armor.

    Greetz promise
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je kan de set niet kopen, eenmaal je level hoog genoeg is (vanaf 16+ dacht ik) kom je Glass armor delen in overvloed tegen. Zowel struikrovers, questnpc's als schatkisten zullen dit dikwijls bij zich/aan hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina