[Hulpthread] Splinter cell: DA

Discussie in 'Algemeen' gestart door basovich, 19 okt 2006.

  1. basovich

    basovich Guest

    hey,

    ik zit (weer:9) vast in SC: DA;)..

    ik moet nu uit een gevangenis komen maar nou heb ik dat detectie poortje de stroom uitgezet en dan ga ik daar door een deur waar zo'n gevecht bezig is tussen de gevangenen en de bewakers, waar moet ik dan naartoe?|:-
     
  2. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt een map op je opsat (druk op back om er te komen) je krijgt dan een menutje, ga dan naar 3d-map --> vervolgens zie je waar je heen kan.

    Maar ik kan het ook zo eveen zeggen, wat ik heb gedaan:
    - je komt door de deur loop recht door tot je bij een muur komt, let wel even op dat je achter een bewaker langs gaat, dat ie je niet ziet
    - volg de muur naar rechts
    - je komt een tafel tegen, klim erop en ga naar links
    - klein stukje recht door en dan aan je linker hand weer een deuropening
    - hier staan allemaal sport apparaten (je weet wel zoals in een fitness centrum)

    dit moet je toch helpen denk ik zo
     
  3. forza11

    forza11 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
  4. mastersschumi

    mastersschumi Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    heyz,

    Allereerst splinter cel da super gaaf spel de graphics zijn top en het speelt ook gewoon lkkr. maar dan komt nu mijn vraag voor de jongens die al wat verder in het spel zijn. ik zit in de missie kinshana en de bedoeling is dat je een bug plant op glazen tafel om het gesprek af te luisteren. je mag niet de grond raken wat geen probleem is aleen als je de bug plant zegt je buddie van het politie team dat je weg moet want anders word je gespot. duz ik jumpe naar die schilderij achtige dingen om daar achter te zitten maar het maakt niet uit welk van de 4 ik ga om te schuilen ze spotten met elke keer. en voor de rest kun je nergens achter. wie heeft het zelfde probleem of wie heeft het al opgelost??? voor de rest SPLINTER CELL DA ROCKZ
     
  5. basovich

    basovich Guest

    volgens mij zit ik vast!!

    die NSA heeft nou helemaal geen vertrouwen meer in me, nu moet ik die cole yeager niet vermoorden maar als ik mis schiet, schiet die andere gast hem neer, en dan staat er..'we don't trust you anymore, mission failed'. en als ik raak schiet krijg ik hetzelfde:confused:..
     
  6. Annoppie

    Annoppie Active Member

    Berichten:
    139
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is kut.
     
  7. basovich

    basovich Guest

    weet het al, moet hem helemaal opnieuw doen:confused:, dus moet weer 25 minuten wachten !!
     
  8. M@ximuS

    M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    ja of je moet een eerder checkpoint hebben waar dat nog niet zo was.
     
  9. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je elke opdracht halen met een ster om alle gadets te unloaken
     
  10. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    duh dat staat erbij man :)
     
  11. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.886
    Leuk Bevonden:
    9.271
    heeft iemand al een handige manier om een encrypted email te openen (dobbelsteen gedoe)
     
  12. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij snap je het niet. Als iki bijv. 1 opdracht met een ster niet haal heb ik dan nog wel genoeg opdrachten met sterren over om alle upgrades en gades te unloaken

    Kan je in het HQ van de Terroristen opdrachten op niet doen als je weer in HQ komt bij die personal background of virus in server stoppen.

    Veder egt een vet spel
     
  13. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit is zo'n onwijs gruwelijk spel , die ik nooit meer ga verkopen!

    Ik speel hem op hard en vind het geweldig:D
    ben nu bij dat sneeuwlevel voor bij de terrorists hq.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2006
  14. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0


    gewoon niet doen en 24 min wachten dan is hij een beetje pist maar verder kan je gwoon door spelen:b:
     
  15. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0


    Hoe kom je daar boven want ik ben in die keuken(met de lift naar boven dan 4 mannetjes schieten in een ruimte(met drumstel) dan weer stuk je naar boven dan een lange gang met mannatjes in kamers, hoe kom je vervolgens daar weg?

    ps: wat ook heel vet is sam kan door glas snijden met een glassnijder!}:]
     
  16. basovich

    basovich Guest

    naast het kantoor van dat vrouwtje is een brandtrap naar boven..
     
  17. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.886
    Leuk Bevonden:
    9.271
    je kan ook naar rechts lopen en door de openstaande ruit naar buiten, daarna je laten vallen en aan de regenpijp naar rechts, dan kan je op het balkon aan de overkant komen en kan je iemand naar beneden trekken :)
     
  18. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je elke opdracht halen met een ster om alle gadets te unloaken
    bijv Als iki bijv. 1 opdracht met een ster niet haal heb ik dan nog wel genoeg opdrachten met sterren over om alle upgrades en gades te unloaken

    Kan je in het HQ van de Terroristen opdrachten op niet doen als je weer in HQ komt bij die personal background of virus in server stoppen.

    Veder egt een vet spel
     
  19. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.886
    Leuk Bevonden:
    9.271
    dat virus niet, die personal backgrounds wel
     
  20. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je hoeft geen van beide te doen, ligt eraan hoe je trust ervoor staat.
    en je hoeft ze niet allemaal meteen te doen, het beste kan je even tellen hoeveel er zijn, en dan zijn er per missie een twee of drie haalbaar dus een beetje uitmikken.
    het handigste is om het allemaal meteen te halen weet je iig zeker dat je het gehaald hebt.
     

Deel Deze Pagina