Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    lyon speelt mooiste en beste voetbal op dit moment in europa :thumbs:
     
  2. Dioxic

    Dioxic Guest

    je haalt de woorden uit mijn mond
     
  3. pabloescobar

    pabloescobar New Member

    Berichten:
    369
    Leuk Bevonden:
    0
    voor het eerst vind ik dat je iets nuttigs hebt gepost...ben het met je eens :thumbs:
     
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies wat Mars15 zegt ik denk dat heel veel mensen met Lyon gaat spelen

    dus ik verwacht als ik online speel dat er heel veel mensen met Lyon gaan spelen ;)
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    vorig jaar zag je dat nog niet echt veel, nu wel denk ik

    dat van maandag al bij dixons zal wel een fout zijn ?
    las dat vorig jaar met pes5 dixons er ook naast zat ?
     
  6. Dioxic

    Dioxic Guest

    Dat vind ik nou weer wat minder, maar goed. Als je pes ervaring hebt dan weet je dat je het niet bij de standaardopstelling houdt. De echte Pro's die sleutelen nog wel even door

    Heb nu de ultieme opstelling met Lyon op PES5, ik denk dat ik maar weer opnieuw aan de slag moet dan met de nieuwe stats.
    Ben benieuwd naar Fred en Malouda _O_
     
  7. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Fred vond ik goed bij PES6 op de ps2 snel en goed in scoren ;)

    Juninho is nog beter geworden naar mijn mening
     
  8. Dioxic

    Dioxic Guest

    Juninho vond ik al goed, erg handig als aanvallende middenvelder
    en natuurlijk voor de vrije trappen
    Geweldig
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Leuk ook om te praten over welke teams je gaat kiezen online. zit al weken te denken aan teams met fifa.

    real madrid ( allemaal sterren )
    inter ( ook sterren )
    barca spreekt voor zich
    manchester united, leuk team en mooi stadion :)
     
  10. Dioxic

    Dioxic Guest

    Ja Real Madrid kan opzich best handig zijn, als je zelf met allemaal sterren speelt, hoef je niet rekening te houden met eventuele teamgeest en al

    Wat in het echt wel het geval is, alle sterren bij elkaar gepropt en ze bakken er nog niks van. Lyon bewijst dat het ook met spelers van eigen bodem kan (voor een gedeelte dan)
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    nadeel van real is altijd sinds pes 4 dat de verdediging brak is was met fifa ook zo. ben benieuwd hoe dat dit jaar is
     
  12. Dioxic

    Dioxic Guest

    Komt vast wel goed, Sergio Ramos en Cannavaro _O_
     
  13. miQe Amersfoort

    miQe Amersfoort Active Member

    Berichten:
    642
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met PES online speelt en je stelt jou team in zoals jij dat wilt (bijv. 4-3-3 systeem, bepaalde basisspelers, vleugelspel) onthoud hij dit dan, of moet je elke x je team opnieuw instellen?
     
  14. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    In de vorige delen on je bij ''team management'' de opstelling en tactiek wijzigen en daarna opslaan, als je dan online ging kon je deze gegevens loaden, ik neem aan dat dat met pes6 ook het geval zal zijn.

    Nog minder dan een week en bijna weekend \o/
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Real heeft niet zozeer een slechte verdediging, maar wel een verdediging die erg blijft hangen, waardoor er op het middenveld veel ruimte is. Heb ze handmatig dus wat looprichtingen meegegeven, zodat ze de ruimte tussen verdediding en middenveld korter houden. Toen ging het meteen een stuk beter en kwam mijn tegenstander er eigenlijk niet meer langs.

    Toch scoorde hij nog..... Van richting veranderd schot en een lucky afstandschot. Ik miste op mijn beurt echt intikkertjes (tegen paal en naast).

    Zo gek kan het soms lopen :mad:

    @Mars: Dixons houdt haar website al jaren niet goed up-to-date. De 23e geloof ik dus niets van. Ook vaak genoeg gezien (toen ik nog spellen voor de PC kocht -> FIFA :eek:) dat zij hem nog niet hadden en Intertoys bijvoorbeeld wel.

    Ik heb het niet zo op Dixons, ook de mensen die er werken zijn vaak niet echt snugger...... Zeg ik "ik wil een doosje cdr's", komt die gast met een doos DVD rewritables aan...
     
  16. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien ligt dat meer aan jou persoonlijke kwaliteiten dan aan het spel ;)
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Pauper.... hou aub op met het woord 'pauper'. Mijn broer gebruikt dat woord ook steeds en dat is echt een ballenstudenten woordje....

    AAaaargghh!!! Ik wil het niet meer lezen, horen, @#%@#
     
  18. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik spreek even over de pc versie van fifa, maar ik denk dat de AI wel grotendeels overeenkomt met de 360 versie. Anyway, Real Madrid en Inter droog je gewoon af met een club als Arsenal of een andere club met 4 sterren. Net zoals je beter met Cameroen of Ukraine kan spelen dan met Frankrijk of Italiƫ.
     
  19. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    De fulldvd van PES6 voor de 360 is overigens verschenen in het illegale circuit (eerder al voor de PS2). Dat betekent dus echt dat hij klaar is.

    Ik wil daar verder niets mee te maken hebben, maar all I wanna say: Het is nu niet lang meer wachten :D
     
  20. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van mij heeft hem net voor de 360 in zijn brievenbus gehad!
    Beter komt die van mij ook snel :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina