Pro Evolution Soccer 6 [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

    mars15 Guest

    ik dacht aan lacke ;) maar is dus weinig online opties
     
  2. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Mars15:
    lack = ontbreken van...
    lag = vertragingen in de verbinding

    Ben benieuwd naar de metacritic shootout tussen FIFA 07 en PES6.
     
  3. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    "- Unable to save replays of Goals" ??????

    Dat snap ik dus echt niet! Echt een groot minpunt :mad:
     
  4. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja we moeten het vooralsnog met een "lite" versie doen helaas maar met eventuele updates een complete game..

    maar mocht een update komen met replays en hij kost geld dan heb ik zoiets van zo belangrijk is hij ook weer niet.
     
  5. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    :lol: :lol: :lol:
     
  6. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Weet je wat ik helemaal niet snap? Er zitten zo weinig options op en toch is de DVD 6.32 gigabyte groot. Wat staat daar allemaal dan op?!
    Misschien dat het grafische gedeelte van next gen zoveel ruimte in beslag neemt en als dat zo is, zal de volgende next gen versie (die op de PS3 gaat verschijnen in de lente) die blue ray wel nodig hebben.
    Dan is daaruit misschien te begrijpen waarom er nu zo een incompleet spel is...
     
  7. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou heb hem gister ff gedaan, maar vind het een beetje tegenvallen.
    De gameplay is best ok maar de graphics vind ik erg tegenvallen.
    Wat ik wel erg cool vind is dat je spelers aan hun manier van bewegen kan herkennen.
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat is met de meeste next generation spellen. Denk niet dat het met ruimte te maken heeft, maar met de tijd die het kost om het er goed in te zetten. Bij vrijwel elk spel mis ik wel opties. Mischien als de volgende generatie spellen komt, dat ze het beter voor mekaar hebben.
     
  9. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk jou vertrouw ik :)

    waarom? omdat hij bij je gamercard staat :)
     
  10. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    hey -dit is voor jullie vast een domme vraag-kun je dus geen 2 vs 2 online?
    Dat zou een teleurstelling zijn.En je kunt dus niet editten?Op zich speel ik persoonlijk Pes altijd alleen maar online, maar spelers beter maken wil ik nog wel eens doen( Bijv Messi in PES 5 om maar een vb te noemen).
    En dus geen replays...dat is een fikse tegenvaller zeg..wat is de logica daarachter |:- ?
    Ik vind het op z'n zachtst gezegd schandalig dat Konami ons zo afscheept.
    Al mag het de pret niet ( erg) drukken natuurlijk :)
     
  11. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Persoonlijk denk ik ook dat next-gen games gelimiteerd worden door onvoldoende schijfruimte op de dvd's. Echter een mogelijkheid om teamnamen te veranderen en spelers te transfereren zal het verschil niet maken hoor.
    Konami :): Sony
    Konami |:- Microsoft
     
  12. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik hoop het, Pacboyslim, alleen denk ik dat we het bij PES 7 360 wel twee DVD's moeten kopen, als deze al zo vol staat :)

    -->TinuSssss, vertel ons eens of je een Master-league kan creeeeren dus met zelf gemaakte teams?
    Hoe uitgebreid is de editor, wat kan je met de player editor wijzigen?
     
  13. Optimus

    Optimus Optimus

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    8
    Mijn eerste indruk van Pes 5 was ook niet goed moet ik eerlijk toegeven.
    Maar dat kwam misschien ook omdat ik er onrealistisch veel van verwachtte.
    Maar speelt ie wel ongeveer als 5? Want deeltje 5 speelde echt heel anders dan 4..Dat was echt, tot vervelens toe soms, echt wennen.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Nee, maar de stadions zijn erg groot (vandaar maar 8 ) en alle spelers hebben meer resolutie en diepte, grafisch gesproken. En er zijn héél wat spelers :)
    De hele editor zal met die grafische kwaliteiten ook wel een hele omwerking vergen....
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jah, maar dat is een kwestie van smaak. De één vind de graphics geweldig, de ander niet.

    Het niet kunnen opslaan van Replays is jammer. Maar aan de andere kant heb ik ze eigenlijk ook bijna nooit teruggekeken (en ik heb er VEEEEEL opstaan).

    Dus ik weet niet of ik het echt ga missen. Ik denk wel dat het vet zou zijn als je je goal zou kunnen saven en op Xbox Live zou kunnen zetten. Dat je net als Project Gotham TV, de hele tijd naar mooie goals zou kunnen kijken ;)

    Dat de editor mager is is ook jammer, maar voor het online gedeelte niet zo spannend. Ik ben erg benieuwd naar het spel en denk dan ook (gezien ik wel een HD-tv heb) dat ik er erg zoet mee zal zijn.


    P.S. Net nog even langs de MM gelopen, ook zij zeggen 27 oktober (net als Dixons btw).
     
  16. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    zelf denk ik dat meerdere winkels hem al eerder in de winkel leggen, dus dat wordt zoeken van de week *)
     
  17. Dioxic

    Dioxic Guest

    Als die nou gewoon op de gelpande datum uitkwam was ik hem nu aant spelen :mad:
     
  18. Barry NL

    Barry NL Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja.. draag je toevallig ook zo'n goude ketting en een kopie rolex?:)
     
  19. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is niet dat het er niet uitziet ofzo hoor, ik had er gewoon meer van verwacht.
    Ik kan hem moeilijk vergelijken met pes5 oid want die heb ik nooit gedaan.
    Als het goed is kan je idd een master league creeeren, heb me er zelf nog niet mee bezig gehouden,heb gister alleen paar potjes tegen maatje gedaan.
    Dat is wel weer erg vermakelijk, lekker om gele en rooie kaarten schreeuwen enzo :)
     
  20. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    lol , lack en lag. whaha


    Jezus , wat een megatrieste shit van die replays... Mag hopen dat die gast geen HD of memorycard had en dat het daar aan lag....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina