Nee, dat is ook niet erg, maar ik kreeg er een report over binnen en aangezien er hier zo veel over play-asia zelf gepraat wordt, verdient dat toch wel een appart topic, niet waar? I know, als je daar werk van zou willen maken dan zou dat top zijn. Een beginnetje is ook goed, wat info over verzendkosten e.d. De rest kan na verloop van tijd er nog altijd worden bijgezet.
Ik zou het graag voor je doen maar helaas ook geen ervaring. Niet echt een koopje maar je krijgt nu een faceplate bij f.e.a.r op xboxhome.nl
Hoort hier dan wel niet maar even een update voor diegenen die hem ook nog niet hadden: vandaag saints row alsnog ontvangen. lag idd bij de douane en kon 8,40 dokken.
thx misschien dat ik maandag naar die mediamarkt dan ga voor ridge racer 360 he ? ff voor zekerheid :b:
ach, het blijft goedkoper dan hier. moest er alleen erg lang op wachten (ook omdat ie een maand out of stock was).
En je wilt niet weten hoelang de douane over een ding doet om de prijs en belasting te achterhalen... Dat is niet echt economisch dus maarja.
RBS vegas face-plate gratis bij het spel als je het reserveert bij replay spel is wel de volle prijs. ze zeggen dat je het moet reserveren, maar zeiden ze ook bij SCA terwijl ik daar zonder reservering ook gewoon een gratis faceplate erbij heb gekregen
Ik kreeg gisteren bericht van Bol.com dat ze Need for Speed: Carbon gingen opsturen maar bij de post vond ik dus vanochtend de Classics-versie van Need for Speed: Most Wanted. Ik denk dat er nog wel meer mensen die hoopten op een 30 euro-voordeeltje teleurgesteld zullen zijn. Ik heb Bol.com hierover al gemaild en gezegd dat ik de door mij bestelde versie wil ontvangen. Afwachten hoe dat afloopt.
Waarschijnlijk bieden ze je Carbon aan voor de volle prijs, aangezien de prijzen altijd onder voorbehoud zijn.