Natuurlijk mag je boos zijn. Wat ik hier mee bedoelde is niet perse tegen jou gericht.
Maar is algemeen bedoeld voor iedere een dus. Mensen zijn in deze wereld zijn veel te verwend
Geworden door tv Internet games dat ze niet meer zonder kunnen. Van de ene kant is dat heel begrijpelijk dat is de moderne wereld van nu maar van de ander kant is dat ook weer niet goed. Er zijn veel studies verricht waaruit gebleken is dat teveel games spelen tv kijken of teveel achter je pc zitten niet goed is. Als je een game speelt moet je om de zooveel tijd rust nemen. Het probleem is dat veel mensen dat niet doen en soms 3 uur achterelkaar gamen zonder rust en dat is niet goed. Bij mij had dat nekklachten tot gevolg. Maar nu over je xbox
Je moet natuurlijk wel waar krijgen voor een spelcomputer waar je 400 euro voor hebt betaalt.
En het zou ook niet mogen dat je xbox dan zoo snel stuk gaat. Mij xbox 360 ging ook stuk ik kan er over mee praten. Maar ik had hem binnen 11 dagen al weer terug en ook nog een brand nieuwe mooi toch. En ja de service van MS is echt *** 45 minuten hebben heb ik moeten wachten tot ze eindelijk de telefoon eens oppakte. Schandalig gewoon.
Laatst bewerkt: 20 okt 2006