[Algemeen] Defecte Xbox 360 consoles [deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 6 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JeePee

JeePee Guest

Jahoor... ik krijg net een mailtje dat mijn 360 is aangekomen bij het service center :{ Mn 360 was dinsdag ochtend om 10:05 uur al afgeleverd volgens UPS... Tja, ze maken wel tempo daar bij Microsoft (NOT!)

2. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kom op zeg. Je hebt toch zelf ook wel gelezen dat ze bijna niet meer van die mailtje terug sturen wegens de drukte?

3. JeePee

JeePee Guest

Het was geen persoonlijke mail. Lijkt me logisch dat die mail naar mij verstuurd wordt zodra hij langs een streepjescode-lees-ding gaat. Ik snap niet waarom dat een vertraging van 4 dagen zou moeten opleveren.

4. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog steeds niets gehoord =( :'-(

5. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hou nu eens op met dat gezeik over dat het allemaal zolang duurt, ik word hier echt zoo ziek van wees blij dat jullie je xbox 360 terug krijgen. En dat allemaal om dat jullie geen een a twee wekken zonder xbox 360 kunnen jullie moesten je schamen. En ik mag al helemaal niet klagen. Ik heb mijn xbox 360 op 30 september opgestuurd en 10 oktober had ik hem weer
    En ik kreeg een brand nieuwe. En ga nu niet zegen dat jullie dat lang vinden want ik vind
    Dat het best snel gaat bij ms. En die xbox 360 werkt perfect. Wat ik hier schrijf bedoel ik overigens niet verkeert. Maar ik vond dat het wel eens gezegd moest worden je sorry hoor.
    Het is toch echt van de zotte dat men niet eens een week zonder spelcomputer kan. Er zijn belangrijkere dingen bijvoorbeeld huis werk maken heel belangrijk. Je wilt immers niet blijven zitten volgend school jaar of wel. Mensen moeten maar eens gaan beseffen dat de wereld niet alleen maar draait om het spelen van games. Ik vind games echt helemaal geweldig. Maar ik heb nu zelf klachten gekregen door dat ik te vaak achter mijn pc of xbox zit
    Zoo dat ik nu in behandeling ben voor nek klachten en die dochter heeft gezegd dat teveel achter de computer zitten niet goed is. Tip geniet van de games maar met maten want een gezond lichaam is heilig.

6. JeePee

JeePee Guest

Hmm, ik heb 400,- voor dat ding betaald, en dan moet hij wel werken. Mocht hij stuk gaan, dan moet hij zo spoedig mogelijk gerepareerd worden. Dat staat los van het feit dat wij veel of weinig gamen.

Ik heb pas een nieuw scherm en een nieuwe Home Cinema Set, en daar wil ik dolgraag mijn 360 op aan sluiten. Ik heb van beide apparaten (bij elkaar zo'n 500,-) nog niet kunnen genieten door de slome service van Microsoft.

En je hoeft me niet te gaan vertellen dat ik huiswerk moet maken. Ik ben moeiteloos in havo5 gekomen met hetzelfde huiswerkpatroon als altijd (niks dus :9) en ik ga nu ook nog eens op vakantie, dus het duurt nog langer voordat ik weer kan gamen en al mijn nieuwe apparatuur testen. Mag ik boos zijn? :{

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Gasten, what the fuck overkomt mij nu weer in Godsnaam?
    Ik leen ff een 360 spel van een vriend, genaamd Over G Fighters. (schijtgame, maar goed, ff kijken gewoon. :p) Vervolgens start ik em om, en als ie gaat laden stopt de ventilering en loopt ie vast. Doe ik het nog een keer, hoor ik opeen gepruttel in die pokke360 en loopt ie WEER vast! Ik haal die DVD eruit, IS ER EEN COMPLETE CIRKEL IN GEKRAST! WEHAT THW @%#$#! Heb ik dus die DVD gemold of niet? Doet ie het nog wel? EN WTF WAAROM DOET ME 360 DAT? Ik durf er dus echt geen ander spel in te doen? (moet ik dat doen of niet?) of MS gewoon weer bellen? (3e keer moet dat kloteding dan weer gerepareerd worden). Please, vertel ff snel! Zit in nood!

8. harry potter

harry potter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk mag je boos zijn. Wat ik hier mee bedoelde is niet perse tegen jou gericht.
    Maar is algemeen bedoeld voor iedere een dus. Mensen zijn in deze wereld zijn veel te verwend
    Geworden door tv Internet games dat ze niet meer zonder kunnen. Van de ene kant is dat heel begrijpelijk dat is de moderne wereld van nu maar van de ander kant is dat ook weer niet goed. Er zijn veel studies verricht waaruit gebleken is dat teveel games spelen tv kijken of teveel achter je pc zitten niet goed is. Als je een game speelt moet je om de zooveel tijd rust nemen. Het probleem is dat veel mensen dat niet doen en soms 3 uur achterelkaar gamen zonder rust en dat is niet goed. Bij mij had dat nekklachten tot gevolg. Maar nu over je xbox
    Je moet natuurlijk wel waar krijgen voor een spelcomputer waar je 400 euro voor hebt betaalt.
    En het zou ook niet mogen dat je xbox dan zoo snel stuk gaat. Mij xbox 360 ging ook stuk ik kan er over mee praten. Maar ik had hem binnen 11 dagen al weer terug en ook nog een brand nieuwe mooi toch. En ja de service van MS is echt ***:mad: 45 minuten hebben heb ik moeten wachten tot ze eindelijk de telefoon eens oppakte. Schandalig gewoon. :mad:

Laatst bewerkt: 20 okt 2006
  9. EgYoWns

EgYoWns 7

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is maar 1x vastgelopen en je gaat hem gelijk sturen voor reparatie:confused: Ik snap je in iedergeval niet.

10. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.939
    Ja jongens, iemand nog antwoord op mijn vraag? :mad:

11. Daninho NL

Daninho NL 360

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij had precies hetzelfde, perfecte cirkel in op de disc, maar ik weet niet wat hij er aan heeft gedaan, want zijn 360 doet het nu wel weer... Ik zal het even voor je vragen.

12. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    die labeltjes kan je tog ook via mial krijgen en uitprinten moet dat op speciaal papier of?

ik heb dit op meerdere spellen ( saat hij stabiel?)
    bij mij wel helpt niks ms is nu voor me aan het kijken

Laatst bewerkt: 20 okt 2006
  13. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.939
    Ok, thanks. :)
    En nee, het is niet bij meerdere spellen. Alleen deze nu en ik durf er geen andere in te doen...en dat ding staat echt stabiel. Nooit bewogen ofzo.

14. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    die labeltjes kan je tog ook via mial krijgen en uitprinten moet dat op speciaal papier of?

15. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Je begint dikgedrukt en in paniek maar wat kwaad te roepen en dan ben je na een uurtje al zo ongeduldig omdat je geen antwoord hebt? Kalmeer eens en beredeneer dit rustig. Een game kan natuurlijk er niet voor zorgen dat je xbox-lens ineens de disc raakt en een cirkel krast in je disc.
    1.) Je sprak al over reparaties, hoe lang heb je deze xbox al?
    2.) Stond hij verticaal of horizontaal? Want wat de meesten ook zeggen, ik vind verticaal alles behalve stabiel. :x
    3.) Hoorde je al geluid bij de eerste keer dat hij vastliep en de ventilatie stopte?

Het énige wat ik me kan bedenken is toch stabiliteit. Je moet erop letten dat hij niet te dicht bij een geluidsbox of tv staat en dat de ondergrond stabiel is (ik heb bijv. een oude vloer, die trilt behoorlijk als ik eroverheen loop en dat voel je nog in het tafeltje met mijn 360 erop).
    Ik zou er eens een lege cd in doen, dan kan je kijken of hij het doet zonder iets te beschadigen

16. dyna

dyna Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weetje wat eens gezegd mag worden: dat je 400 euro voor iets betaald en bij het elke keer opstarten doodsbang bent dat dat ding dood gaat. MS moet gewoon een product leveren dat een tijdje mee gaat, zo niet, dan hebben we het recht om te klagen..

17. Robert1961

Robert1961 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik hoop het voor je....bij mij ging het verzenden ook heel snel maar de reparatie duurt nu al meer dan 3 weken.....en als je belt dan weten ze niets en zeggen ze wij bellen wel terug (dus niet) zij zouden vandaag na 18.30 bellen...ik zit nu nog te wachten

18. Robert1961

Robert1961 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Het gaat er niet om dat wij niet 1 week buiten een xbox 360 kunnen het gaat er om dat die dingen zo vaak kapot gaan en de wachttijden zo verschillend zijn.

19. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    krijg ik aub ook nog antwoord :)?

20. Robert1961

Robert1961 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik weet wat jij bedoeld.....ik heb hem net een week in huis gehad en toen was de usb-poort voor de aansluiting van die netwerkadaptor kapot....volgens MS minder dan een week reparatie tijd......als ik dit had geweten had ik hem nooit opgestuurd.....ik zit nu meer dan 3 weken te wachten en als je belt weten ze niets.....een zogenaamde supervisor zou mij vanavond na 18.30 bellen om uitleg te geven...hij moet nu nog bellen.

zo raak je het vertrouwen wel een beetje kwijt in die MS clan.
    kan ik morgen weer bellen ( voor niets natuurlijk....ze zullen wel weer niets weten)

wat zou ik nu moeten doen om mijn xbox terug te krijgen.....van mij hoeven ze hem al niet meer te maken...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina