Ridge Racer 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 5 aug 2005.

1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    damn dit spel is niet echt populair

2. ymmv

ymmv Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is idd niet populair, maar eerlijk gezegd snap ik het niet. Ik heb RR6 een paar weken geleden goedkoop bij Nedgame gekocht en het is gewoon een heel lekkere arcade-racer. Speelt heel lekker, ziet er goed uit en is niet duur. Wat wil een mens nog meer?

3. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Afwisseling?
    Het spel is wel leuk, maar valt wel eeuwig in de herhaling.
    Ben nu op 55% en heb het idee dat het spel al lang afgelopen had moeten zijn.

4. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand toevallig interesse om wat online achievements te halen door middel van elkaar om de beurt te laten winnen? (ongeveer 30 sec. per win)
    Zo ja, voeg me maar toe op Live.

5. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Nee dat vind ik een beetje cheap, maar ik wil wel morgen avond ofzo eens met je racen. Ben niet zo goed, dus misschien win je alsnog wel.

6. mars15

mars15 Guest

Hij is nu zelfs 15 euro bij media markt in maastricht, ik heb best zin om maandag een leuk reisje er voor te maken

is dus best een leuk spel
    nog druk op live er mee ?

1016 mensen hebben het spel in nederland of hadden het

59423 over de hele wereld

lijkt me wel leuk spel voor de archivements ook

Laatst bewerkt door een moderator: 20 okt 2006
  7. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gaat je dan nog vies tegenvallen.

Story-mode zijn 235 races, On-line moet je er 200 winnen (dus niet spelen, maar echt 1ste worden) en je moet ook nog eens iedere baan met iedere auto afzonderlijk spelen in de single-player wat neerkomt op precies 300 races (van 3 rondjes).

En dat daar gaat echt enorm veel tijd in zitten :mad:. Maar voor de € 15,- is het zeker een aanrader, heb er al veel plezier mee gehad. \o/

8. mars15

mars15 Guest

hehe oke is toch vakantie, eerst maandag ff kijken of die ook 15 is in rotterdam, zo niet naar limboland toe

9. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toevallig ben ik gisteren bij de MM in Rotterdam geweest en daar hadden ze RR6 niet voor dat geld liggen.

10. mars15

mars15 Guest

ow oke thx

2:21 is het heen en dan ook weer terug met de trein

zit de media markt dichtbij het station in maastricht ?

11. basovich

basovich Guest

ze kunnen toch bellen naar MM maastricht, en dan veranderen ze de prijs daar toch?!

12. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat doen ze niet. Elk MM filiaal staat los van elkaar en hanteren ook eigen prijzen.

13. Birdhouse

Birdhouse www.joeylee.nl

Leuk Bevonden:
    0
    mediamarkt is ongeveer 15 minuten loop afstand vanuit station. er zijn twee spellen die 15 euro kosten. ik heb afgelopen donderdag zelf ridge racer 6 gekocht. en andere is een box spel

14. mars15

mars15 Guest

Oke, ik ga er toch maar heen denk ik :thumbs:

15. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips voor die final route?

Het is echt onmogelijk door dat gecheat van de computer.

16. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Hmm nee, ben er nog niet. Vond het gecheat al eerder zwaar vervelend. Bewonder je doorzettingsvermogen, dat spel is echt ellelang en op den duur erg saai...

17. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is idd veeeel te lang. Maar echt saai vind ik het toch niet worden. Het blijft enorm leuk om zo door de bochten te glijden.

18. Ashavan

Ashavan Guest

Mwah rond de 80e wedstrijd begon ik het toch wel gehad te hebben. Dan denk je nog maar tot de 111e en dan komt er nog een special stuk met nog eens 28 ofzo races die gedaan moeten worden. Geen idee wat er daarna nog verschijnt of niet.

Maar echt moeilijk is het. Heb maar 1 route die ik meerdere malen moet doen om te winnen. De meeste is gassen en na de 1ste ronde lig je al 1e en rijd je de race gewoon uit.

19. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Dan bne je er nog LAAAAAAAANG niet Ashavan. Het is nog veeeeeel langer.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zeg, ik moest net weer aan deze game denken. :+ Érg veel plezier mee gehad. En dat wilt wat zeggen aangezien de meeste racegames me niet lang weten te boeien.

Iemand ooit nog wat gehoord over een vervolg wat op de 360 verschijnt? Ik weet dat RR7 op de PS3 is gekomen, maar ik wil een nieuwe 360 versie. ;)

Alweer 3/4 jaar geleden dat deze is uitgekomen. :'-(

Oh ja: *bump* :lol:

Deel Deze Pagina