pfff, ze mogen inderdaad wel opschieten.. zoals op de vorige pagina werdt gezegd '' hij komt om 18:35.. '' ?? waar is die dan??
Filmpje met in-game menu van Tony Hawk Project 8 en ingame beelden van het spel zelf. Met Tony die het zelf zit te spelen. Klik Een ding moet ik wel zeggen hij heeft geen gevoel voor kleding keuze en character ontwerpen.
Zelfs op de hoodpagine van xboxworld staat de artikel dat er een demo kwam. Maar als het een grap is van de makers is het wel een erge slechte grap.
het intereseert mij niet of het een grap was evilwasp, waar ik meer interesse in heb is dat ik wil da die demo online komt! wanneer!!?? wanneer!!?? wanneer!!!!????
ach.. maak nie uit.. ik kijk morgen ochtend wel, hopelijk staat die er dan op, anders zou het echt nep nep nep zijn. als er al zo een crisis is van de tony hawk project 8 game, ben ik wel benieuwd hoe dat gaat zijn met GoW en halo 3
daaag, ik wacht wel tot morgen, ik ga niet meer wakker blijven tot die demo er is, ik ga morgen ochtend wel kijken, hopelijk staat die er dan op. zo niet, dan ga ik maar voor de multiplayer achievment van saints row, 500 chains inleveren. ltrzzz
http://www.timeanddate.com/worldclock/city.html?n=179 heb niet veel hoop meer, misschien morgen. Laatst hebben ze ook splinter cell op zaterdag gereleased of ze hebben misschien nog een paar flinke bugs gevonden.
En wat kun je doen in deze online optie? En met hoeveel man tegelijk? Ben nooit echt geinteresseerd geweest in dit genre maar na het spelen vd demo lijkt t me toch wel iets om in de gaten te houden...
Het combo's maken met de twee sticks is wel erg leuk Ziet er best geinig uit! En het voegt zeker wat toe aan de gameplay. Erg leuke demo!