World Cyber Games 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 20 okt 2006.

1. JeePee

JeePee Guest

Jaja jongens, ze zijn weer begonnen.
    De World Cyber Games worden dit jaar gehouden in Monza, waar voor elk van de volgende games 20.000,- euro op de winaars ligt te wachten.

Project Gotham Racing 3
    Dead or Alive 4
    Need for Speed: Most Wanted (PC)
    HALFLIFE: CounterStike 6.1 (PC)
    Fifa '06 (PC)
    StarCraft: Broodwar (PC)
    WarCraft III: Frozen Throne (PC)
    Warhammer 40.000: Winter Assault (PC)

Hoe is de stand van zaken?

PGR3: Handewasser: Gedeeltelijk 1ste van de poule
    Wacraft: 4K*Grubby: Eerste van de poule, alles gewonnen, door naar de eliminaties
    NFSMW: Steffan: Alles gewonnen, door naar de eliminaties
    Dead or Alive 4: Krye: Alles gewonnen, door naar de eliminaties

In de overige games zijn we al uitgeschakeld of hebben we niet meegedaan.
    Handewasser en 4K*Grubby zijn de grootste kanshebbers voor Nederland op de jackpot. Hoe het morgen verloopt is hier te volgen.
    So far so good voor Nederland :)

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik geef Handewasser een kans :)

3. JeePee

JeePee Guest

Ik ook. Hij is alleen op de Nurburgring te pakken (ik kan het weten :cool:) en zijn grootste rivalen zijn Yggdrasil (FRA) en TTR Ch0mpr (USA)

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Er zijn dus wel een hoop wereld rijders naar Monza gekomen _O_
    Chomper
    McLaren
    DarkRacer
    Yggdrasil

Kleine greep uit de collectie uiteraard :9

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Is die dan echt zo goed? Ik speelde best vaak met hem op halo2, daar was die ook wel goed maar geen supertalent ofzo 8) Achja, gun de kleintjes ook wat he :D

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hij heeft pgr3 aardig onder de knie ja :9 Maar hoeveel uur heeft ie op de teller? 1500 ofzo dacht ik. Anyway, ik vind hem kolere irritant :9

7. JeePee

JeePee Guest

DarkRacer heeft ie al verslagen :)

En jongens, ga nou niet weer Handewasser lopen bashen. Dat doen jullie telkens. Die gast owned gewoon dik in PGR3 en maakt zeer veel kans om met 20000 euro naar huis te gaan. Zoveel uur heeft ie helemaal niet. Hij heeft die games pas in maart gekocht ofzo, en de teller van PGR3 gaat niet verder dan 300.

8. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    OMG, NLers zijn ownage 8)

Go Nederland \o/ \o/ \o/ !

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Dan waren mijn bronnen niet goed ingelicht :cool: Anyway, ik gun het iedereen die de ticket naar monza hebben verdient :)
    En over dat bashen:
    Grotendeels heeft ie het er denk ik zelf naar gemaakt. Maar dat terzijde :9 Ik hem hem overigens nog nooit "gebashed"

10. JeePee

JeePee Guest

Nee, was ook niet op jou, maar ik voel al die jaloerse Halo 2 gasten alweer komen =(

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ok :9 Die tijd heb ik niet mee gemaakt, dus zal ik me daar niet over uitlaten :9

12. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Zoveel nlers al door, als zij die 20.000euro winnen! 8) dan hoop ik niet dat het vlieguitg neerstort op de terugreis 8)

13. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    handewasser:lol:

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hij is tenminste nog goed in games. Jij bent zo te zien helemaal hopeloos :)

15. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Gast relax :b: Ik bash niet op 'm. Heb zelfs respect voor die gast, maar je kan niet ontkennen dat je 'm nooit heb uitgelachen met zn stem? :+

16. berendhaan

berendhaan Forum sjonnie

Leuk Bevonden:
    0
    :lol: ja joh jij weet het verschil niet eens tussen een string en een integer:+

17. JeePee

JeePee Guest

Ik heb eerlijk gezegd nooit gelachen om z'n stem. Zo hoog vind ik hem ook weer niet. Maargoed, elke keer als er de naam Handewasser genoemd wordt is er altijd weer iemand die hem belachelijk gaat maken, en dan gaat de hele thread weer over Handewasser in negative zin. Ik zeg niet dat jij dat doet. Ik zeg wel dat berendhaan dat momenteel doet. Hij zal vast niet de enige zijn. Ik denk, fuck die stem en kijk naar wat hij presteert. Er is één iemand die hier zodadelijk iemand uit kan gaan liggen lachen, en dat is Handewasser himself als hij met een dik gevulde portomonnee weer richting Nederland gaat.

18. Dioxic

Dioxic Guest

Je hebt aan de ene kant wel gelijk opzich, maar kan geen reden vinden waarom jij hem zo beschermd

19. Occisor

Occisor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uit respect voor een wereldklasse racer? En aangezien JeePee, dat zelf ook is, denk ik dat hij het ziet als een goeie competieve speler en daar moet je altijd respect voor hebben... toch? En met competief wordt bedoeld, zelfde spelniveau, uitdagend, leuke nek-aan-nek games, en die altijd fair worden gespeeld.

Zo denk ik er tenminste over... wat denk jij Jp?O-)

20. Dioxic

Dioxic Guest

*Slijm

Deel Deze Pagina