Jaja jongens, ze zijn weer begonnen. De World Cyber Games worden dit jaar gehouden in Monza, waar voor elk van de volgende games 20.000,- euro op de winaars ligt te wachten. Project Gotham Racing 3 Dead or Alive 4 Need for Speed: Most Wanted (PC) HALFLIFE: CounterStike 6.1 (PC) Fifa '06 (PC) StarCraft: Broodwar (PC) WarCraft III: Frozen Throne (PC) Warhammer 40.000: Winter Assault (PC) Hoe is de stand van zaken? PGR3: Handewasser: Gedeeltelijk 1ste van de poule Wacraft: 4K*Grubby: Eerste van de poule, alles gewonnen, door naar de eliminaties NFSMW: Steffan: Alles gewonnen, door naar de eliminaties Dead or Alive 4: Krye: Alles gewonnen, door naar de eliminaties In de overige games zijn we al uitgeschakeld of hebben we niet meegedaan. Handewasser en 4K*Grubby zijn de grootste kanshebbers voor Nederland op de jackpot. Hoe het morgen verloopt is hier te volgen. So far so good voor Nederland
Ik ook. Hij is alleen op de Nurburgring te pakken (ik kan het weten ) en zijn grootste rivalen zijn Yggdrasil (FRA) en TTR Ch0mpr (USA)
Er zijn dus wel een hoop wereld rijders naar Monza gekomen Chomper McLaren DarkRacer Yggdrasil Kleine greep uit de collectie uiteraard
Is die dan echt zo goed? Ik speelde best vaak met hem op halo2, daar was die ook wel goed maar geen supertalent ofzo Achja, gun de kleintjes ook wat he
Hij heeft pgr3 aardig onder de knie ja Maar hoeveel uur heeft ie op de teller? 1500 ofzo dacht ik. Anyway, ik vind hem kolere irritant
DarkRacer heeft ie al verslagen En jongens, ga nou niet weer Handewasser lopen bashen. Dat doen jullie telkens. Die gast owned gewoon dik in PGR3 en maakt zeer veel kans om met 20000 euro naar huis te gaan. Zoveel uur heeft ie helemaal niet. Hij heeft die games pas in maart gekocht ofzo, en de teller van PGR3 gaat niet verder dan 300.
Dan waren mijn bronnen niet goed ingelicht Anyway, ik gun het iedereen die de ticket naar monza hebben verdient En over dat bashen: Grotendeels heeft ie het er denk ik zelf naar gemaakt. Maar dat terzijde Ik hem hem overigens nog nooit "gebashed"
Zoveel nlers al door, als zij die 20.000euro winnen! dan hoop ik niet dat het vlieguitg neerstort op de terugreis
Gast relax :b: Ik bash niet op 'm. Heb zelfs respect voor die gast, maar je kan niet ontkennen dat je 'm nooit heb uitgelachen met zn stem?
Ik heb eerlijk gezegd nooit gelachen om z'n stem. Zo hoog vind ik hem ook weer niet. Maargoed, elke keer als er de naam Handewasser genoemd wordt is er altijd weer iemand die hem belachelijk gaat maken, en dan gaat de hele thread weer over Handewasser in negative zin. Ik zeg niet dat jij dat doet. Ik zeg wel dat berendhaan dat momenteel doet. Hij zal vast niet de enige zijn. Ik denk, fuck die stem en kijk naar wat hij presteert. Er is één iemand die hier zodadelijk iemand uit kan gaan liggen lachen, en dat is Handewasser himself als hij met een dik gevulde portomonnee weer richting Nederland gaat.
Uit respect voor een wereldklasse racer? En aangezien JeePee, dat zelf ook is, denk ik dat hij het ziet als een goeie competieve speler en daar moet je altijd respect voor hebben... toch? En met competief wordt bedoeld, zelfde spelniveau, uitdagend, leuke nek-aan-nek games, en die altijd fair worden gespeeld. Zo denk ik er tenminste over... wat denk jij Jp?